فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اروند رود

اختصاصی از فی ژوو اروند رود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اروند رود


اروند رود

رژیم حقوقی ناظر بر اروند رود

Top of Form

 

اروندرود، رودخانه پهناوری است در جنوب غربی ایران و در مرز ایران و عراق.
اروند رود یا دجله (دگله) که در سنگ نبشته داریوش بزرگ هخامنشی در بیستون، تیگرا نامیده شده است از سرچشمه خود در کوههاى توروس تا خلیج فارس پیرامون ۱۹۵۰کیلومتر را مى‏ پیماید. بایسته یادآوریست که کوههاى توروس در سرزمینهاى ارمنستان کهن و ترکیه امروزى قرار دارد .
اجزای متشکله رودخانه مرزی بین ایران و عراق (اروند رود)، عبارتند از: فرات، دجله و کارون.
رودخانه فرات از بلندیهای سرزمینی قفقاز (ارمنستان)، سرچشمه میگیرد. این رودخانه از پیوستن رودهایی که از فلات ایران و کشور کنونی ترکیه، سرچشمه میگیرند، تشکیل می‌شود.

 

کمابیش ۶۰ درصد از آب رودخانه دجله از کوه‎های زاگروس (ایران) سرچشمه می‎گیرد با توجه به آبدهی دجله و فرات، حدود ۴۰ درصد از آب رودخانه‎ای که از پیوستن این دو رودخانه‎ تشکیل می‎گردد، از سرزمین کنونی ایران تامین می‎شود.
میزان زیادی از آب رودخانه‎های فرات و دجله، در اثر سد ‎سازی‌های زیاد بر روی آن‎ها، کاهش یافته است. اما، اروندرود هنگامی ارزش واقعی کشتی‎رانی پیدا می‎کند که رودخانه‎ کارون، یعنی بزرگ‎ترین رودخانه‌ی‎ ایران، بدان می‎پیوندد.
سرزمین میان‌رودان (بین‎النهرین) که پس از جنگ جهانی اول و متلاشی‌شدن امپراتوری عثمانی، حکومت جدید‎الولاده‎ عراق بر پایه برنامه‎ریزی‎ها و سیاست استعماری؛ کشورسازی انگلستان، بر پهنه‎ آن زاده شد، میان دو رودخانه بزرگ غرب آسیا، یعنی دجله و فرات، قراردارد.


دانلود با لینک مستقیم


اروند رود

مقاله موافقت نامه هاوانا

اختصاصی از فی ژوو مقاله موافقت نامه هاوانا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله موافقت نامه هاوانا


مقاله موافقت نامه هاوانا
دانلود مقاله بررسی موافقت نامه هاوانا
این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد

قالب: Word

تعداد صفحات: 22

توضیحات:

دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کوبا که از این به بعد به عنوان طرف های متعاهد نامیده می شوند؛ با توجه به این که نقض قوانین گمرکی منجر به تضییع منافع اقتصادی،‌ قانونی و اجتماعی و نیز منافع مشروع تجاری کشورهایشان خواهد گردید؛ باتوجه به اینکه توزیع غیر قانونی مواد مخدر و مواد روان گردان سلامت شهروندان و جامعه را به مخاطره می اندازد؛ با در نظر گرفتن اهمیت محاسه دقیق حقوق و تعرفه های گمرکی و سایر مبالغی که به هنگام واردات و یا صادرات کالا دریافت می گردد و حصول اطمینان از اجرای صحیح ممنوعیت ها،‌ محدودیت ها و کنترل؛ با اعتقاد به ضرورت افزایش تلاش ها در جهت جلوگیری از نقض قوانین گمرکی و تضمین وصول صحیح و مؤثرتر حقوق و تعرفه های واردات / صادرات از طریق همکاری های مابین ادارات گمرک متبوع خود؛ با توجه به توصیه های سال 1953 (1332) شورای همکاری گمرکی در رابطه با کمک متقابل اداری، کنوانسیون واحد سال 1961 (1340)‌ سازمان ملل متحد درباره مواد مخدر، کنوانسیون سال 1971 (1350)‌ سازمان ملل درباره مواد روان گردان و کنوانسیون سال 1988 (1367)‌ سازمان ملل در مورد کنترل مواد مخدر و مواد روان گردان؛ به شرح زیر به توافق رسیدند:


دانلود با لینک مستقیم


مقاله موافقت نامه هاوانا

دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان چایپاره

اختصاصی از فی ژوو دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان چایپاره دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان چایپاره


دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان چایپاره

فایل حاضر داری مجموعه ای از اطلاعات رقومی در مورد شهرستان مربوطه می باشد که در هر یک از لایه ها سعی بر آن شده با ایجاد پایگاه اطلاعات قابل فهم همراه با توضیحات فارسی با فونت قابل خواندن بر روی تمام سیستم عامل های مورد استفاده، امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات را برای استفاده کنندگان فراهم آوریم. لایه های رقومی فایل مربوطه دارای موارد زیر می باشد:

  • شیپ فایل پلیگونی مرز شهرستان
  • شیپ فایل پلیگونی دهستان های شهرستان
  • شیپ فایل پلیگونی فرسایش خاک شهرستان
  • شیپ فایل پلیگونی محل های سیل خیزی شهرستان
  • شیپ فایل پلیگونی مناطق شهری شهرستان
  • شیپ فایل خطی جاده های اصلی شهرستان
  • شیپ فایل خطی آبراهه های شهرستان
  • شیپ فایل خطی گسل های شهرستان
  • شیپ فایل نقطه ای ایستگاه های آب و هواشناسی
  • شیپ فایل نقطه ای مناطق شهری
  • شیپ فایل نقطه ای شامل تلنبه ها، مزرعه ها، روستاها و برخی از مناطق گردشگری

 

رمز فایل: www.zaringis.ir


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان چایپاره

دانلود مقاله ISI انگلیسی امنیت در ابر کامپیوتر، فرصتها و چالش ها

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله ISI انگلیسی امنیت در ابر کامپیوتر، فرصتها و چالش ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله Security in cloud computing- Opportunities and challenges

امنیت در ابر فرصتها و چالش ها رایانه

نوع مقاله: ISI

سال انتشار: 2015

رشته: کامپیوتر

زبان مقاله: انگلیسی

تعداد صفحه: 27

 

نمایشگاه محاسبات ابری، پتانسیل قابل توجه به ارائه مقرون به صرفه، آسان به مدیریت، الاستیک، و منابع قدرتمند در پرواز، از طریق اینترنت. ابر 
محاسبات، upsurges قابلیت از منابع سخت افزاری توسط مطلوب و به اشتراک گذاشته شده استفاده از. ویژگی های ذکر شده در بالا سازمانها و فرد  تشویقکاربران برای تغییر برنامه ها و خدمات خود را به ابر. حتی infrastruc- بحرانی م، به عنوان مثال، گیاهان تولید و توزیع برق در حال به  مهاجرت پارادایم محاسبات ابری. با این حال، خدمات شخص ثالث خدمات ابر  ارائه ارائه دهندگان مستلزم تهدیدات امنیتی اضافی. مهاجرت از دارایی های کاربر (اطلاعات، کاربرد گانه، و غیره) خارج از کنترل اداری در یک محیط مشترک که در آن تعداد زیادی از کاربران collocated هستند بالا گرفتن نگرانی های امنیتی. این بررسی جزئیات امنیتی مسائلی که بوجود می آیند با توجه به ماهیت محاسبات ابری. علاوه بر این، بررسی 
راه حل های اخیر ارائه شده در ادبیات برای مقابله با مسائل امنیتی است. علاوه بر این، یک نمای کوتاه از آسیب پذیری های امنیتی در محاسبات ابری همراه هستند همچنین مشخص شده است. در پایان، به بحث در مورد مسائل باز و تحقیقات آینده جهت نیز ارائه شده است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI انگلیسی امنیت در ابر کامپیوتر، فرصتها و چالش ها