فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟

اختصاصی از فی ژوو چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟


چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟

تعداد صفحه 26

فهرست مطالب

چکیده : 4

مقدمه. 4

بررسی وضع موجود: 5

بیان مسئله. 5

جمع آوری اطلاعات (شواهد )1. 6

پیشینه تحقیق: 8

تدریس : 8

مفهوم خلاقیت : 8

فرایند خلاقیت : 9

آموزش پرورش و خلاقیت : 9

خسارتهای ناشی از افت تحصیلی: 13

عوامل موثر بر افت تحصیلی : 13

دوستان نا باب.. 15

دلایل افت تحصیلی از نظر روانشناسان و اندیشمندان. 16

الف - علل فردی.. 16

ب - مشکلات خانوادگی. 17

-ج مشکلات محیطی و اجتماعی. 18

تجزیه و تحلیل اطلاعات شواهد :1. 19

تقاضاها: 19

شاخص های کلاس فعال. 19

ویژگی تدریس خوب: 20

انتخاب راه حل های جدید موقتی (راه حل های پیشنهادی): 21

اجرای روش پیشنهادی و نظارت برآن : 21

شیوه برخورد با دانش آموزانی که تمایل به مشارکت در کلاس نداشتند : 22

شیوه برخورد با دانش آموزانی که با هم صحبت می کردند و مزاحم دیگران میشدند : 23

شیوه برخورد با دانش آموزانی که در کلاس حظور ذهن نداشتند : 23

مشخص کردن قواعد حاکم برکلاس : 24

گرد آوری اطلاعات (شواهد )2. 24

نتیجه گیری: 25

منابع : 26

چکیده :

هدف این پژوهش بهبود وضعیت یادگیری درس ادبیات دانش آموزان سوم راهنمایی به روش تلفیق تکنیک

های خلاقیت با روش های تدریس است .روش تحقیق از نوع اقدام پژوهی بوده و گروه نمونه شامل 21 دانش

آموز سال سوم راهنمایی است .

. در این اقدام پژوهی تکنیک های خلاقیت (از جمله یورش فکری, تکنیک دلفی , تکنیک خلاقیت طرح

شبکه ای مغز و تکنیک شوخی ) , را با روش های تدریس (از جمله روش تدریس مباحثه و مناظره ,روش

تدریس فراگیری مشترک , روش تدریس تشکیل تیم های کلاسی و تدریس از طریق پرسش موثر ) ,تلفیق

کرده و نهایتا منجر به یادگیری اثر بخش درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی شد . بدین ترتیب با

درک کامل مطلب و دریافت نمره های بالا ,توسط دانش آموزا ن علاقه آنها به یادگیری و فعال بودن در کلاس

افزایش یافته و منجر به افزایش اعتماد به نفس و انگیزه یادگیری آنها شد. همچنین مشارکت در فعالیت های

گروهی و تعامل با گروه نیز در آنها تقویت یافت .


دانلود با لینک مستقیم


چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.