فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله انواع سنسور

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله انواع سنسور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله انواع سنسور


دانلود مقاله  انواع سنسور

دانلود مقاله  انواع سنسور

ت ص:12

فرمت:ورد

قابل ویرایش

 ـ1ـ1- سنسور   SENSOR :

    اصولا کلمه سنسور یک واژه تخصصی است که از کلمه لاتین SENSORIUM به معنی توانایی حس بر گرفته شده است . اهمیت سنسور به خـاطر تشابه سنسورهای تکنیکی و اندام حسی انسـان می بـاشد . امروزه سـنسورهـا نقش بسیار مهمی را در بسیاری از جنبه های زندگی روز مره بر عهده دارند.

    آنها در محـصولاتی نـظیر وسـایل خانـگی ، خودروها ، تـجهیزات پزشکی ، هواپیما  و تسلیحات نظامی به کار گرفته     می شود . با پـیدایش و تـکامل فن آوری میکرو الکترونیک در بـهار 1970 سـنسورهای جدید (سنسورهای نیمه هادی) مورد توجه بیشتر قرار گرفته


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله انواع سنسور

دانلود طرح توجیهی تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان

اختصاصی از فی ژوو دانلود طرح توجیهی تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود طرح توجیهی تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان


دانلود طرح توجیهی تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان

 

مشخصات این فایل
عنوان: تولیددستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 30

این طرح توجیهی درمورد تولیددستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از طرح توجیهی تولیددستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان

مقدمه
کالای تولیدی مورد نظر دستگاه بسته بندی میباشد که کار آن بسته بندی    مواد غذایی از قبیل کیک وکلوچه ونیزقطعات صنعتی مثل جک وغیره وهمچنین بسته بندی بیشترین قطعات ولوازم کوچک وبزرگ میباشد.
کارکرد این دستگاه به این صورت است که ابتدا قطعهای که باید بسته بندی شود را روی رول قرار می دهند.این قطعه به وسیله یک جک به درون پلاستیک شیرینگ هدایت می شود پس از آن به وسیله قیچی پلاستیک بریده شده به سمت تونل حرارتی هدایت می .....(ادامه دارد)

سوخت مصرفی
سوخت مورد نیاز واحد تولیدی شرکت برای مصارف گرمایشی و وسایط نقلیه وترابری میباشد که به تفکیک ذیل بررسی می گردد.
الف) سوخت مصرفی سیستم گرمایش
با برخورداری از حد متوسط سرما در5ماه ازسال پیشبینی روزانه 40تا50 لیتر گازوییل برای تأمین گرمایش الزامی است.  
  بنابراین مجموع سوخت مصرفی در5 ماه 6750 لیتر خواهد بود که میزان متوسط مصرف در سال 562.5 لیتر می باشد.
ب) سوخت مصرفی وسائل نقلیه
وسائط نقلیه وترابری طرح شامل لیفت تراک، مینی بوس ، کامیون و وانت سواری می باشند که سوخت مصرفی روزانه به ترتیب 30لیتر بنزین برای لیفت تراک، 40لیترگازوئیل برای مینی بوس و40لیتر بنزین برای پیکان ووانت می باشد. .....(ادامه دارد)                                

رقابت دربازار:
رقیب در بازار کسی است که مصرف کننده را ازخرید کالای تولید کننده ای منصرف ساخته واو را واداربه خرید لز تولیدکننده دیگرکند.
اوّلین کالا برای رقابت کالایی است مشابه با کالای تولید شده، بنابراین می توان رقابت را یک مبازه نامید که برای اینکه پیروز میدان باشیم باید اصولی را رعایت کنیم که به ترتیب زیر بیان میگردد:
1-هدفدار بودن: گرفتن بازارجدید باید با هدف وبرنامه ریزی دقیق باشد.
2- تمرکز: بیشترین قدرت باید درزمان ومکان مناسب تمرکزداده شود.
3- تغییر پذیری: نقشه های بازاریابی باید تغییر پذیر باشد تا در صورت تغییرات ناگهانی بازار یا رقبا مشکلی ایجاد نشود. .....(ادامه دارد)

نیروی انسانی مورد نیاز:
تعداد و سطح مورد نیازواحد تولیدی در ارتباط با تکنولوژی، درجه مکانیزاسیون،تعداد ونحوه عملکرد دستگاهها وعواملی از این قبیل بوده که متناسب با ابعاد طرح ، سلسله مراتب ومسئولیتها ومشاغل ، نیروی انسانی لازم جهت کارگردانی امور مختلف اداری ، خدماتی وتولیدی چه ازنظر تعداد وچه ازنظر حائز بودن مهارتهای لازم تعیین میگردد.
علاوه براین شرایط به خصوصی که به نوع صنعت ، وسعت عملکرد و ملاحظات عملکرد وملاحظات اقتصادی ومالی ارتباط می یابند، روند متداول انتخاب پرسنل را تحت تأثیر قرارمیدهد.
در این خصوص به تمرکز وظایف مدیریتهای مختلف طرح اشاره ای مینماییم. .....(ادامه دارد)

تأسیسات جانبی ، عمومی  و انرژی های مصرفی
متناسب بانوع تولید، فرآورده های تولیدی وشرایط اقلیمی وپیش بینی محیط وبه کار گیری تأسیسات وتمهیدات جانبی در واحدهای تولیدی برای ایجادشرایط مناسب ومطلوب کاری ویا تکمیل عملیات تولید و تداوم بخشیدن به آن ضروری بوده وبررسی کمی وکیفی وبرآورد این  تأسیسات بطور مستقیم ویا غیرمستقیم فرآیند تولید را متأثراز حضور  خودمی نماید. .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب طرح توجیهی تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان

مقدمه
فصل اوّل
شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان(عصر)
شرح مختصری از ماشین آلات
ماشین آلات فرایند تولید
-محل اجرای طرح
هزینه های سرمایه گذاری طرح
هزینه ساخت  ساختمان
هزینه های کل زمین وساخت
پلان زمین کارخانه:
راهنمای پلان زمین:
تسطیح ومحوطه سازی
وسائط نقلیه
سرمایه درگردش
سیسات
تأسیسات جانبی ، عمومی  و انرژی های مصرفی
تأسیسات گرمایشی
تأسیسات سرمایشی وبرودتی
سوخت مصرفی
راهنمای پلان زمین:
تسطیح ومحوطه سازی
وسائط نقلیه
سرمایه درگردش
سیسات
تأسیسات جانبی ، عمومی  و انرژی های مصرفی
تأسیسات گرمایشی
تأسیسات سرمایشی وبرودتی
سوخت مصرفی
فصل سوم
رقابت دربازار
روشهای رقابت
هدف تبلیغات
فصل چهارم
بررسی های اقتصادی طرح
نیروی انسانی مورد نیاز
سیستم ترابری
هزینه های مواد اولیه در سالن تولید ومونتاز
هزینه های متغیر

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود طرح توجیهی تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان

دانلود مقاله ویژگیهای اجتماعی و اقتصادی سکونتهای روستایی

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله ویژگیهای اجتماعی و اقتصادی سکونتهای روستایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ویژگیهای اجتماعی و اقتصادی سکونتهای روستایی


دانلود مقاله ویژگیهای اجتماعی و اقتصادی سکونتهای روستایی

روستاها به واسطه کارکرد اساسی خود که تأمین کننده بسیاری از نیازهای زیستی، سکونتی و اقتصادی جامعه روستایی هستند، از خصیصه پویایی و تغییر دایمی برخوردارند. پویایی روستاها در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و فضایی قابل بررسی و ملاحظه است. این خصیصه از پویایی افراد و گروه های جامعه روستایی برای اعمال نگرش ها و علایق خود در ساخت کالبدهای فعالیت و شکل دادن به فضای مورد استفاده و تصمیمات در حال تغییر آنها برای رویارویی با عوامل محدود کننده تمایلات خود در شکل دادن به کالبد و فضای روستا ناشی می شود. بنابراین پذیرش پویایی و تغییر دایمی برای جامعه انسانی موجب الزام به پذیرش تغییرات دایمی و پویایی روستا (در ابعاد مختلف آن) است. روستاها علاوه بر دخالت مستقیم افراد جامعه از عوامل محیطی نیز تأثیر می پذیرند. شدت تأثیرگذاری این عوامل گاه بواسطه توانایی های انسانی کاهش می یابد ولی همواره تأثیرات خود را بر شکل بندی کالبد و سازمان فضایی روستا حفظ می کند. مقدمه

انسان پیش از آموختن کشاورزی و کشف فنون و ابزارهای مختلف, برای تامین نیازهای زندگی خود به کوچ و چندجانشینی می‌پرداخت. انسان‌ها برای تامین غذای موردنیاز خود و یافتن مکانی مناسب برای سکونت, به مکان‌های مناسب دارای منابع طبیعی (مرتع, آب, حیوانات) مهاجرت می‌نمودند. از زمانی که انسان کشاورزی را آموخت و توانست ابزارهای مورنیاز زندگی خود را بسازد به یکجانشینی روی آورد و روستاها متولد شدند. روستاها یا دهات, اولین مراکز اجتماعی زندگی نوین انسان محسوب می‌شوند.

طبق تحقیقات باستان‌شناسان, قدیمی‌ترین دهکده‌های جهان که تاکنون بوسیله حفاران پیدا شده, در خاورمیانه واقع است. دو روستا در ”جارمو“ و ”تپه سربین“ واقع در ایران و عراق امروزی, نشان می‌دهد که یکجانشینی یا تشکیل اجتماعات روستایی, دست‌کم به 10000 سال پیش بر می‌گردد.

با رشد و تکامل مراکز روستایی و ظهور کسب‌وکارهایی غیرازکشاورزی (تجارت, خدمات, حکومت‌) شهرها بوجود آمدند. بخاطر تمرکز بالای جمعیت در مناطق شهری توام با رشد پرشتاب صنایع و خدمات, به سرعت شهرها توسعه پیدا کردند در حالیکه روستاها به کندی حرکت نمودند.

قبل از پرداختن به اصل مقاله باید بدانیم روستا چیست وچگونه میشود  سکونتهای روستایی را رونق بخشید.

شامل 10 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ویژگیهای اجتماعی و اقتصادی سکونتهای روستایی

دانلود پروژه روسازی راهها

اختصاصی از فی ژوو دانلود پروژه روسازی راهها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه روسازی راهها


دانلود پروژه روسازی راهها

 

تعداد صفحات : 90 صفحه      -       

قالب بندی : word       

 

 

 

کلیات

تاریخچه روسازی راهها

راهسازان از زمان های قدیم بر لزوم و اهمیت روسازی راهها واقف بودند و بر حسب مورد از انواع روسازیها استفاده می کردند. روسازی راهها در مناطقی که دارای زمین‌های سست و آب و هوائی مرطوب بود و برای حمل و نقل کالا و مسافرین از ارابه استفاده می شد بیشتر توسعه یافت. از سروسازیعای قدیمی که هنوز هم آثاری از آنجا بجا مانده میتوان خیابانهای بابل و روسازی راههای رومیان را نام برد. در بابل برای ساختن خیابانها و محافظت آنها در برابر طغیان رودخانه دجله از آجر و ملات قیر معدنی استفاده می کردند. روسازی کف خیابانها و دیوارهای دو طرف آن با آجر و ملات قیر معدنی ساخته می شد و سپس کف خیابان با استفاده از سنگ فرش می گردید. روسازی راههای رومیان از چند لایه تشکیل می شد که از پائین به بالا عبارت بودند از یک لایه 30 سانتی لاشه سنگ و ملات, یک لایه 20 سانتی متری پارع سنگ و قلوه سنگ, یک لایه 25 سانتی متری شن و خرده سنک و ملات و یک لیه 20 سانتی متری شن و ماسه خاکدار. روسازی راههای رومیان که صدها کیلومتر از آن به این روش ساخته شد و قسمتی از آن هنوز هم باقی مانده است, در خندقی که از کندن زمین مسیر راه به عمقی حدود یک متر بدست می آمد ساخته می شد.

در مناطقی نظیر ایران راهها معمولاً بدون روسازی ساخته می شد زیرا آب و هوای این مناطق گرم و خشک بود, آبادی ها از یکدیگر فاصله زیادی داشتند و برای حل و نقل کالا و رفت و آمد مسافرین از چهارپایان استفاده می شد. از روسازی فقط در مواردی که راه از زمینهای سست, نمکزار, آب گیر و یا لجنی عبور میکرد استفاده می شد.

 

هدف از روسازی

هدف از روسازی راه و یا فرودگاه احداث یک سطح صاف و هموار و در عین حال با ایمنی کافی برای استفاده کنندگان از راه یا فرودگاه است. روسازی باید طوری طرح و ساخته شود که بتواند وزن وسائل نقلیه را تحمل کند و در هر شرایط جوی قابل استفاده باشد. زمین در حالت طبیعی معمولاً مقاومت کافی برای تحمل بارهای وارد از چرخهای وسایل نقیه سنگین نظیر کامیونها و هواپیماها را ندارد و بارگذاری این گونه خاکها موجب شکست برشی خاک و بوجود آمدن تغییر شکل های بیش از اندازه در آن می شود.

برای جلوگی از شکست برشی خاک و بوجود آمدن تغییر شکلهای دائم بیش از اندازه در آن, باید از شدت تنشهای فشاری قائم بر روی خاک کاسته شود. این عمل با قرار دادن لایه ای از مصلح مرغوب و با مقاومت زیاد بر روی خاک انجام می شود. جنس و ضخامت ین لایه که به روسازی موسوم است باید طوری باشد که ضمن آنکه میتواند شدت تنشهای فشاری قائم را بمیزان قابل تحمل خاک بستر روسازی کاهش دهد, خود نیز قادر به تحمل بارهای وارد به آن باشد.

 

لایه های روسازی

روسازی ها معمولاٌ از چندین لایه تشکیل میشوند. تعداد, ضخامت و جنس این لایه ها تابعی از مقاومت خاک و بستر روسازی, خصوصیات آمد و شد وسائل نقیه, شرایط جوی منطقه, مصالح موجود در محل و شرایط اقتصادی است. روسازی راههای با آمد و شد زیاد و فرودگاهها معمولاٌ از سه لایه متمایز رویه, اساس و زیر اساس که بر روی لایه متارکم شده خاک بستر روسازی قرار می گیرند تشکیل می شود.

 

لایه متراکم شده خاک بستر

لایه متراکم شده خاک بستر روسازی, لایه است ز اک زمین طبیعی که از مواد آلی و مواد مضره پاک شده و کوبیده شده باشد. در خاکریزها این لایه آخرین لایه خاکی است که ریخته شده و کوبیده می شود. در برش ها, این لایه, لایه کوبیده شده و آماده شده خاک زمین طیعی است.

لایه زیراساس

لایه زیراساس لایه ای است از مصالح نسبتاً مرغوب که بین لایه اساس و خاک بستر روسازی قرار می گیرد. لایه زیر اساس در راههائی که آمد و شد وسائل نقیه در آنها زیاد بوده و یا مقاومت خاک بستر روسازی کم است بکار می رود. لایه زیراساس معمولاً از مصالح سنگ شکسته و یا شن و ماسه ساخته می شود.

 

لایه اساس

لایه اساس لایه ای است از مصالح مرغوب که بین لایه های رویه و زیر اساس یا بین لایه رویه و خاک بستر روسازی قرار م گیرد. لایه اساس از مصالح مرغوب نظیر سنگ شکسته, شن و ماسه شکسته, صلح تثبیت شده با قیر, آهک و سیمان ساخته می شود. لایه اساس در راههائی که آمد و شد وسائل نقلیه در آنها زیاد بوده و یا مقاومت خاک و بستر روسازی کم است از بتن آسفالتی کم قیر(اساس قیری) ساخته می شود.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه روسازی راهها

پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری

اختصاصی از فی ژوو پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری


پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 33 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از متن :

 

تعریف :

– استخراج دانش از انبوه داده ها

– کشف الگوها و قوانین پنهان در داده ها

 

یک شرکت تجاری می تواند با داده کاوی از طریق درک بهتر مشتریانش فرآیند های بازاریابی، فروش و عملیات حمایت از مشتریانش را بهبود بخشد.

 

دسته بندی برای پیش بینی خروجی های گسسته استفاده می شود

مشتریان خوب یا بد

چه کسانی کالا (سرویس) X را خرید می کنند

مشتریان متقلب در بیمه

مشتریان بدحساب در بانک


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری