فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت رشته پزشکی با عنوان اپیدمیولوژی و کنترل هپاتیت های ویروسی

اختصاصی از فی ژوو پاورپوینت رشته پزشکی با عنوان اپیدمیولوژی و کنترل هپاتیت های ویروسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت رشته پزشکی با عنوان اپیدمیولوژی و کنترل هپاتیت های ویروسی


پاورپوینت رشته پزشکی با عنوان اپیدمیولوژی و کنترل هپاتیت های ویروسی

پاورپوینت رشته پزشکی با عنوان اپیدمیولوژی و کنترل هپاتیت های ویروسی

—هپاتیت :

    برای گروه وسیعی از حالات کلینیکوپاتولوژیک به کارمی رودکه ناشی ازصدمات حاصل ازحملات ویروسی، توکسیک، فارماکولوژیک یا حملات با واسطه ایمنی بر روی کبد است.ویژگیهای پاتولوژیک شایع هپاتیت شامل نکروز سلول کبدی و پراکنده شدن سلولهای التهابی در کبد هستند.

—دوره نهفتگی بیماری :

    به فاصله زمانی بین ورود ویروس به بدن تا بروز علائم بالینی می گویند که در هپاتیت B 80 روز است.

—دوره نهفتگی سرولوژیک :

    به فاصله زمانی بین ورود عامل سببی به بدن تا مثبت شدن شاخصهای سرولوژیک عفونت زایی می گویند که در هپاتیت B 30 روز است.

و ...
در 50 اسلاید
قابل ویرایش

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت رشته پزشکی با عنوان اپیدمیولوژی و کنترل هپاتیت های ویروسی

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دادم

اختصاصی از فی ژوو دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دادم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دادم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دادم

چگونه با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دادم .

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات24

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی شود، انگیزه ی تفکر و یادگیری را از دست می دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند.

پژوهش حاضر مربوط به تغییر رفتارهای نامطلوب دانش آموزان سال سوم راهنمایی مدرسه حضرت رقیه روستای برفتان می باشد که با استفاده از روش های نوین تدریس: همیاری، رویدادی، ساخت گرایی، ایجاد انگیزش و ...می باشد .

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دادم

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟

اختصاصی از فی ژوو دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟

چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟

فرمت فایل word

تعداد صفحات33

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

عده‌ای کنترل رفتار فراگیرندگان و تسلط بر عوامل رفتاری آنان را انضباط می نامند, برخی معتقدند؛ نظم و انظباط شامل هر نوع سازماندهی در محیط مدرسه و کلاس است، به نحوی که سبب افزایش یادگیری ‌شود.

پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس،1373 ، ص 80)

در سال تحصیلی اخیر  شاهد مسأله ی بی انضباطی بچه ها و مشکلات مدرسه که باعث آزار برخی همکاران می شد، بودم.

تقریباً هفته ای سه بار و هر هفته یکی از همکاران می نالید در حالی که از شدت عصبانیت گر گرفته بود از کلاسش وارد دفتر می شد و معمولاً هم از دانش آموزان کلاس سوم  می نالیدند و آن ها را دانش ‌آموزانی نفهم و بی انضباط می خوانند که به همه چیز توّجه دارند مگر درس و تکالیفشان و اینک آن ها هیچ احساس مسئولیتی در قبال وظایف تحصیلی و مدرسه خود ندارند و تنها برای گذراندن وقت به مدرسه می آیند و هیچ ارزشی برای زحمات معلم هایشان قائل نیستند.

خوشبختانه با راه کارهایی که در این پژوهش هم به آنها پرداخته شده ، توانستم تا حد زیادی این رفتارها را کنترل کنم و مانع تکرار مجدد آنها توسط دانش آموزان گردم.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه می توانم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟

اختصاصی از فی ژوو دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه می توانم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه می توانم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه می توانم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟

چگونه می توانم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟

فرمت فایل word

تعداد صفحات17

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

 بى تردید، شیوع پرخاشگرى  در میان نوجوانان، موجب نگرانى بسیارى از خانواده ها، اولیا، مربیان و مسؤولان کشور است.گسترش روزافزون این نابهنجارى رفتارى در شکل هاى گوناگون، بر زندگى فردى و اجتماعى انسان ها تاثیرات منفى گذاشته و آرامش و احساس ایمنى را مورد تهدید قرار مى دهد.شاید بتوان گفت که فحش وناسزا گفتن در بین نوجوانان یکی از دغدغه هایی است که خانواده ها از ان رنج می برند چرا که نگران آینده فرزندشان  میباشند دراین تحقیق سعی بر آن شده است که  عوامل ایجاد این رفتار و راه حل های اساسی برای کاهش این رفتار  نامتعارف  بیان شود.من در این تحقیق  ابتدا به بیان   موضوع تحقیق پرداختم  وسپس  باتوصیف وضعیت موجود به بیان مسئله   وجمع آوری شواهدی مبنی بروجود مشکل یا همان مسئله پرداختم  بعد از آن  به گرد اوری اطلاعات  از طریق مشاهده ویاداشت برداری   وهمچنین از یافته های علمی دیگران استفاده شده است وبا استفاده از شیوه شش پرسش  یافته ها تجزیه و تحلیل شده است راه حل های پیشنهادی  با مشارکت همکاران  بیان شده وپس از اعتبار سنجی توسط همکاران وشورای دبیران   به مدت دو هفته  روز اجرا گردید وبعداز ان مدت دوبار ه مورد ارزیابی قرار گرفت   ودر نهایت  نتیجه گیری منطقی  صورت گرفت   که نتایج آن در این تحقیق بیان شده است .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه می توانم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟

دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام 5S

اختصاصی از فی ژوو دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام 5S دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام 5S


دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام 5S

 5S یکی از مباحث عمده در مدیریت ژاپنی میباشد که ابتدا در ژاپن و سپس در سایر کشورها به کار گرفته شده است.هدف 5S به بیانی ساده، سامان دادن، نظم و ترتیب، پاکیزه سازی، هماهنگی و ایجاد انضباط در محیط کاری است. 5S، به عنوان موثرترین رهیافت و ستونی استوار در ساختمان عملیات اصلاحی و بهبود بهره وری شناخته شده است که با اجرای این اصول در صنایع و سازمانهای مختلف تجاری، صنعتی و خدماتی موجب افزایش بهره وری، استفاده بهینه از سرمایه نیروی انسانی و زمان انجام کار، افزایش کارایی و در نهایت سوددهی بیشتر سازمان می‌شود.

5Sپیش نیازی برای هر برنامه بهبود است، زیرا :

žهمه افراد محیط تمیز و مرتب را دوست دارند.
žثمرات تلاش برای همه افراد قابل ملاحظه است.
žفضای موثر بیشتری را  خلق می کند.
žمدت زمان جستجو را کاهش می دهد.
žفاصله ها کوتاه تر میشود.
žطول عمر ماشین ها و تجهیزات افزایش می رود.
žمحیط کار به یک محیط بهداشتی و ایمن تبدیل می شود.
žخطا و اشتباه کمتر اتفاق می افتد.
žهمه افراد خود به خود منضبط می شوند.

سرمایه اجرای این برنامه اندک است.

1- ساماندهی (سازماندهی ، تفکیک و تعمیر) ( Seiri )

ساماندهی در عام ترین مفهوم آن عبارت است از نظم دادن به کلیه اجزای یک سازمان جهت نیل به اهداف. از دیدگاه «پنج اس» ساماندهی به معنای تشخیص ضرور از غیرضرور، اتخاذ تصمیمات قاطع و اعمال مدیریت اولویتها برای رهایی از غیرضروریها است. در دیدگاه «پنج اس»، ساماندهی امری دشوارتر از قراردادن اشیاء در گوشه‌ای می‌باشد و هدف ایجاد نظمی مطلوب و مناسب است. به منظور موفقیت در ساماندهی می‌بایستی به اولویت بندی پرداخت. به طور خلاصه این S  به معنی جدا کردن آنچه ضروری است از غیر ضروری ها می‌باشد.

 

نمونه هایی از اجرای این S را می توان بصورت زیر فهرست نمود:

 

žتفکیک اشیاء ضروری از غیر ضروی (مشخص کردن ملزومات اداری که در اطراف شما وجود دارد و طبقه بندی آنها با توجه به اولویت استفاده از آن، تفکیک فرمهای از رده خارج و فرمهای در گردش).

 

žاشیایی را که استفاده نمی کنیم دور بریزیم ( دور ریختن برگهای زائد).
2- نظم و ترتیب (Seiton )

نظم و ترتیب به معنی قرار دادن اشیاء در مکانهای مناسب و مرتب به نحوی که بتوان از آنها به بهترین وجه استفاده کرد. نظم و ترتیب راهی است برای یافتن و بکار بردن اشیای مورد نیاز، بدون انجام جستجوهای بیهوده. هنگامی که هر چیز با توجه به کارکرد و در نظر گرفتن کیفیت و ایمنی کار در جای مناسب و مشخص قرار داشته باشد، محل کار همواره منظم و مرتب خواهد بود. بدین منظور باید همه وسایل، اقلام و فرمهای مورد نیاز را که قبلا در بند 1 شناسایی نموده و کارکرد هر یک از آنها را نیز مشخص نموده‌ایم را در جای مناسب قرار دهیم به نحوی که با سرعت و سهولت قابل دسترس باشند. به عبارت دیگر قرار دادن اشیا در بهترین مکان به بهترین طریق ممکن و امکان دسترسی به آن با حداکثر سرعت (زیر 30 ثانیه).

نمونه هایی از اجرای این S را می توان بصورت زیر فهرست نمود:

žاشیایی را که غالباً استفاده می کنیم، در محل کار قراردهیم (تجهیز میزهای افراد به ملزومات اداری)

žاشیایی را که به ندرت استفاده می کنیم در جایی دور از دسترس قرار دهیم (استفاده از سیستم بایگانی مناسب به طوری که سوابق کاری سالهای گذشته در جاهای دورتری قرار گیرد، استفاده از کتابخانه یا قفسه های مخصوص جهت قرار گرفتن کتابها و جزوات و دستورالعملها)
žبرچسب گذاری و شناسایی کلیه زونکنها، فایلها، قفسه ها (برچسب گذاری فایلها  به نحوی که نشان دهنده محتویات آن باشد)
žاستقرار هر چیز در جای مشخص و مخصوص به خود (استفاده از فایلها و قرار دادن ملزومات اداری در جای خود، استقرار و طبقه بندی فرمها در قفسه های مخصوص، استفاده از کازیه جهت طبقه بندی نامه ها و یا کارهای در دست اجرا).
 

شامل 26 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام 5S