فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت کنترل لرزه ای سازه ها با استفاده از میراگرها و جداسازهای پایه

اختصاصی از فی ژوو پاورپوینت کنترل لرزه ای سازه ها با استفاده از میراگرها و جداسازهای پایه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت کنترل لرزه ای سازه ها با استفاده از میراگرها و جداسازهای پایه


پاورپوینت کنترل لرزه ای سازه ها با استفاده از میراگرها و جداسازهای پایه

این فایل حاوی مطالعه کنترل لرزه ای سازه ها با استفاده از میراگرها و جداسازهای پایه می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 90 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

فهرست
مقدمه
انرژی وارد بر سازه در اثر زلزله
میراگرها
تاثیر میرایی بر طیف پاسخ شتاب و جابجایی
انواع میراگرها
انواع جداسازها
اثر خاک زیرین
ارتفاع ساختمان
دستورالعمل طراحی ساختمانهای دارای جداساز لرزه ای

 

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت کنترل لرزه ای سازه ها با استفاده از میراگرها و جداسازهای پایه

دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 4

اختصاصی از فی ژوو دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 4 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 4


دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 4

دانلود فایل فلش Xiaomi Mi 4
دانلود فایل فلش Xiaomi Mi
دانلود فایل فلش Xiaomi
دانلود فایل فلش Mi 4

ورژن اندروید: 6.0

ورژن رابط کاربری: V8.1.4.0.MXDMIDI (MIUI8)

 آموزش فلش کردن گوشی های شیائومی

بعد از دانلود فایل آنرا به حافظه داخلی گوشی و پوشه downloaded_rom انتقال بدید (پوشه downloaded_rom را خودتون بسازید)

در داخل گوشی نرم افزار Updater را اجرا کنید

اگر ورژن رابط کاربری شما 6 به بالا بود "..." سمت راست بالا را انتخاب کنید بعد Choose update package را بزنید و فایل فلش داخل پوشه downloaded_rom را انتخاب کنید

اگر ورژن رابط کاربری شما 5 بود دکمه منو را بزنید و بعد Choose update packageو فایل فلش داخل پوشه downloaded_rom را انتخاب کنید

بعد از آن آپدیت گوشی شما شروع خواهد شد و بعد از ریستارت گوشی شما با ورژن جدید اندروید و رابط کاربری جدید بالا خواهد آمد

از ورژن جدید لذت ببرید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 4

دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 5s

اختصاصی از فی ژوو دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 5s دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 5s


دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 5s

دانلود فایل فلش Xiaomi Mi 5s
دانلود فایل فلش Xiaomi Mi
دانلود فایل فلش Xiaomi
دانلود فایل فلش Mi 5s
دانلود فایل فلش 5s

ورژن اندروید: 6.0

ورژن رابط کاربری: V8.0.3.0.MAGMIDI (MIUI8)

 آموزش فلش کردن گوشی های شیائومی

بعد از دانلود فایل آنرا به حافظه داخلی گوشی و پوشه downloaded_rom انتقال بدید (پوشه downloaded_rom را خودتون بسازید)

در داخل گوشی نرم افزار Updater را اجرا کنید

اگر ورژن رابط کاربری شما 6 به بالا بود "..." سمت راست بالا را انتخاب کنید بعد Choose update package را بزنید و فایل فلش داخل پوشه downloaded_rom را انتخاب کنید

اگر ورژن رابط کاربری شما 5 بود دکمه منو را بزنید و بعد Choose update packageو فایل فلش داخل پوشه downloaded_rom را انتخاب کنید

بعد از آن آپدیت گوشی شما شروع خواهد شد و بعد از ریستارت گوشی شما با ورژن جدید اندروید و رابط کاربری جدید بالا خواهد آمد

از ورژن جدید لذت ببرید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Mi 5s

دانلود مقاله کامل درباره شب یلدا

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله کامل درباره شب یلدا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره شب یلدا


دانلود مقاله کامل درباره شب یلدا

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :14

 

بخشی از متن مقاله

سفره شب یلدا

شب یَلدا یا شب چلّه بلندترین شب سال در نیم‌کره شمالی زمین است. این شب به زمان غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در ۱ دی (اولین روز زمستان) اطلاق می‌شود. ایرانیان و بسیاری از دیگر اقوام آن را مبارک می‌دارند و این شب را جشن میگیرند.

این شب در نیم‌کره شمالی با انقلاب زمستانی مصادف است و به همین دلیل از آن شب به بعد طول روز بیشتر و طول شب کوتاه‌تر می‌شود.

ایرانیان باستان با این باور که فردای شب یلدا با دمیدن خورشید، روزها بلندتر میشوند و تابش نور ایزدی افزونی می‌یابد، آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید می‌خواندند و برای آن جشن بزرگی بر پا می‌کردند.

پیشینه جشن

یلدا و جشن‌هایی که در این شب برگزار می‌شود، یک سنت باستانی است. مردم عهود دور و گذشته، که کشاورزی، بنیان زندگی آنان را تشکیل میداد و در طول سال با سپری شدن فصول و تضادهای طبیعی خوی داشتند، بر اثر تجربه و گذشت زمان با گردش خورشید و تغییر فصول و بلندی و کوتاهی روز و شب و جهت و حرکت و قرار ستارگان آشنایی یافته و کارها و فعالیتهایشان را بر اثر آن تنظیم میکردند. آنان ملاحظه میکردند که در بعضی ایام و فصول روزها بسیار بلند میشود و در نتیجه در آن روزها، آنان از روشنی و نور خورشید بیشتر میتوانستند استفاده کنند. این اعتقاد برایشان پیدا شد که نور و روشنایی و تابش خورشید مظاهر نیک و موافق بوده و با تاریکی و ظلمت شب در نبرد و کشمکش‌اند. بدین سان مردم دوران باستان و از جمله اقوام آریایی، از هند و ایرانی - هند و اروپایی، دریافتند که کوتاه‌ترین روزها، آخرین روز پاییز و شب اول زمستان است و بلافاصله پس از آن روزها به تدریج بلندتر و شبها کوتاهتر میشوند، به همین جهت آنرا شب زایش خورشید نامیده و آنرا آغاز سال قرار دادند.[۱] به همین خاطر در دوران کهن فرهنگ اوستایی، سال با فصل سرد شروع میشد و در اوستا، واژه Sareda, Saredha «سَرِدَ» یا «سَرِذَ» که مفهوم «سال» را افاده میکند، خود به معنای «سرد» است و این به معنی بشارت پیروزی اورمزد بر اهریمن و روشنی بر تاریکی است.[۲] در آثارالباقیه ابوریحان بیرونی ، ص 255، از روز اول دی ماه، با عنوان «خور» نیز یاد شده است و در قانون مسعودی نسخه موزه بریتانی لندن، «خُره روز» ثبت شده، اگرچه در بعضی مآخذ دیگر «خرم روز» نامیده شده است.[۳] در برهان قاطع ذیل واژه «یلدا» چنین آمده است:

  • «یلدا شب اول زمستان و شب آخر پاییز است که اول جَدی و آخر قوس باشد و آن درازترین شب‌هاست در تمام سال و در آن شب و یا نزدیک به آن شب، آفتاب به برج جدی تحویل می‌کند و گویند آن شب به غایت شوم و نامبارک می‌باشد و بعضی گفته‌اند شب یلدا یازدهم جدی است.»[۴]

تاریکی نماینده اهریمن بود و چون در طولانی ترین شب سال، تاریکی اهریمنی بیشتر می‌پاید، این شب برای ایرانیان نحس بود و چون فرا میرسید، آتش می‌افروختند تا تاریکی و عاملان اهریمنی و شیطانی نابود شده و بگریزند، مردم گرد هم جمع شده و شب را با خوردن، نوشیدن، شادی و پایکوبی و گفتگو به سر می‌آوردند و خوانی ویژه میگستردند، هرآنچه میوه تازه فصل که نگاهداری شده بود و میوه‌های خشک در سفره مینهادند. سفره شب یلدا، «میَزد» Myazd نام داشت و شامل میوه های تر و خشک، نیز آجیل یا به اصطلاح زرتشتیان، «لُرک» Lork که از لوازم این جشن و ولیمه بود، به افتخار و ویژگی «اورمزد» و «مهر» یا خورشید برگزار میشد.[۵] در آیینهای ایران باستان برای هر مراسم جشن و سرور آیینی، خوانی می‌گستردند که بر آن افزون بر آلات و ادوات نیایش، مانند آتشدان، عطردان، بخوردان، برسم و غیره، برآوردهها و فرآوردههای خوردنی فصل و خوراکهای گوناگون، خوراک مقدس مانند «میزد» نیز نهاده میشد.

ایرانیان گاه شب یلدا را تا دمیدن پرتو پگاه در دامنهٔ کوه‌های البرز به انتظار باززاییده‌شدن خورشید می‌نشستند. برخی در مهرابه‌ها (نیایشگاه‌های پیروان آیین مهر) به نیایش مشغول می‌شدند تا پیروزی مهر و شکست اهریمن را از خداوند طلب کنند و شبهنگام دعایی به نام «نی ید» را می‌خوانند که دعای شکرانه نعمت بوده‌است. روز پس از شب یلدا (یکم دی ماه) را خورروز (روز خورشید) و دی گان؛ می‌خواندند و به استراحت می‌پرداختند و تعطیل عمومی بود (خرمدینان، این روز را خرم روز یا خره روز می‌نامیدند). در این روز عمدتاً به این لحاظ از کار دست می‌کشیدند که نمی‌خواستند احیاناً مرتکب بدی کردن شوند که آیین مهر ارتکاب هر کار بد کوچک را در روز تولد خورشید گناهی بسیار بزرگ می‌شمرد.

ریشه واژه یلدا

واژه «یلدا» واژه ایست برگرفته از زبان سریانی (که از لهجه‌های متداول زبان «آرامی» است) به معنای تولد. زبان «آرامی» یکی از زبان‌های رایج در منطقه خاورمیانه بوده است. (برخی بر این عقیده اند که این واژه در زمان ساسانیان که خطوط الفبا از راست به چپ نوشته می‌شده، وارد زبان پارسی شده است).

تأثیر یلدا در جشن‌های دیگر اقوام

  • امروزه محققان معتقدند که مسیحیت غربی چارچوب اصلی خود را که به این دین پایداری و شکل بخشیده به مذاهب پیش از مسیحیت روم باستان از جمله میترایسم مدیون است و برای نمونه تقویم کلیساها، بسیاری از بقایای مراسم و جشنهای پیش از مسیحیت بخصوص کریسمس را در خود نگاه داشته‌است و کریسمس به عنوان آمیز‌ه‌ای از جشنهای ساتورنالیا و زایش میترا در روم باستان در زمان قرن چهارم میلادی با رسمی شدن آیین مسیحیت و به فرمان کنستانتین به عنوان زادروز رسمی مسیح در نظر گرفته شد.[۶] هنگام توسعهٔ آیین‌های رازآمیز در اروپا و سرزمینهای تحت فرمانروایی امپراطوری روم و پیش از از پذیرفتن آیین مسیحیت، رومیان هر ساله در روز 17 دسامبر در جشنی به نام ساتورنالیا به سیاره کیوان (ساترن)، ایزد باستانی زراعت، احترام مینهادند. این جشن تا هفت روز ادامه میافت و انقلاب زمستانی را شامل می‌گردید. از آنجا که رومیان از گاهشماری یولیانی در محاسبات خود استفاده مینموند روز انقلاب زمستانی به جای 21 یا 22 دسامبر حدوداً در 25 دسامبر واقع می‌شد. هنگام عید ساتورنالیا، رومی‌ها اقدام به برپاداشتن جشن و سرور، به تعویق انداختن کسب و کار و منازعات، هدیه دادن به همدیگر و آزادکردن موقتی برده‌ها مینمودند. همچنین آیین رازآمیز میترائیسم، بر پایه پرستش ایزد باستان ایران زمین، میترا در سرزمینهای تحت فرمانروایی روم باستان اشاعه زیادی یافته بود و بسیاری از رومیان، رویداد بلندتر شدن روزها به دنبال انقلاب زمستانی را با شرکت کردن در مراسمی به منظور بزرگداشت میترا، جشن می‌گرفتند. این جشنها و سایر مناسک تا روز اول ژانویه ادامه میافت که رومیان انرا روز ماه و سال جدید می‌دانستند.

 

منبع

  • مهر، فرهنگ. دیدی نو از دینی کهن.
  • رضی، هاشم. گاهشماری و جشن‌های ایران باستان
  • جلد چهارم فرهنگ معین - امیرکبیر تهران ۱۳۶۲
  • دکتر عباس احمدی، مقالهٔ یلدا و جادو
  • مجله آفتاب، شمارهٔ پنجم، سال اول
  • وب‌گاه چراغ‌های رابطه
  • سایت

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره شب یلدا

پروژه بررسی رابطه سبک های دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه. doc

اختصاصی از فی ژوو پروژه بررسی رابطه سبک های دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه بررسی رابطه سبک های دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه. doc


پروژه بررسی رابطه سبک های دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه. doc

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 150صفحه

 

مقدمه:

دلبستگی پیوند عاطفی هیجانی نسبتاً پایداری است که بین کودک و مادر یا افرادی که نوزاد در تعامل منظم و دائم با آنهاست، ایجاد می شود. فروید بر این باور بود که دلبستگی نوزاد به مادر به خاطر تغذیه و رفع نیاز فیزیولوژیکی است.

 تجربه‌هایی که نوزاد با مراقبش دارد در الگوهای روابط وی با دیگران درونی سازی می شوند و این الگوی عملی درونی شده، تعیین کننده چگونگی مفهوم نوزاد از خود و دیگران است؛ مفهومی که بعدها در روابط با دیگران تعمیم می یابد.

 بررسی های اولیه در زمینه های سبک‌های دلبستگی از سوی آینزورث (1978) انجام گرفت و سه الگوی دلبستگی ایمن، نا ایمن – اجتنابی و دلبستگی نا ایمن اضطرابی – دو سو گرا شناسایی شد.

 بعدها مین و سولومون (1990) تعدادی از کودکان را که در هیچ یک از 3 گروه قبلی قرار نمی گرفتند بررسی کرده و آنها را در طبقه جدیدی به نام دلبستگی نا ایمن بی سازمان – بی هدف جای دادند.

با نظر اجمالی به دوره نوجوانی به نظر می رسد که رفتار دلبستگی نوجوان از الگوهای رفتار دلبستگی سنین پایین تر بسیار متفاوت و جدا است. به نظر می رسد نوجوانان از روابط دلبستگی با والدین و یا سایر چهره‌های دلبستگی گریزان هستند.

بسیاری از نوجوانان پیوندهای دلبستگی با والدین را شبیه گره‌هایی تلقی می کنند که از پیوندهای متشابه که محکم و ایمن است جلوگیری می کند. نوجوان برای آنکه بتواند در ساختن و هموار کردن مسیر زندگیش به حمایت والدین بیش از حد متکی نباشد باید به سوی خود مختاری حرکت کند. رفتار نوجوان نسبت به چهره‌های دلبستگی ممکن است متعارض، مغشوش و متضاد به نظر برسد مگر آنکه این رفتارها در بافت تغییرات تحولی دوره نوجوانی در نظر گرفته شوند. ایجاد یک هویت و دستیابی به یک تعریف منسجم از خود، مهم‌ترین جنبه رشد عمومی اجتماعی در دوره نوجوانی است. انتخاب ارزش‌ها، باورها و هدف های زندگی مهم‌ترین مشخصه‌های اصلی این هویت را تشکیل می دهند. هم در دوره نوجوانی و هم در دوره جوانی این ارزش‌ها، باورها و هدف های زندگی مورد تجدید نظر قرار می گیرند. نوجوان در جستجوی پاسخ قانع کننده به موضوعات اساسی زندگی مانند ارزشها، نقشهای اجتماعی، مذاهب، عقاید سیاسی و اهداف حرفه‌ای است تا به او نظام فکری داده و تکیه گاه او در تصمیم گیری ها و ارزش گزاری های مهم او باشد، بداند کیست، چه اهدافی دارد و نهایتاً یک فلسفه برای زندگی خود ایجاد کند (کالسنر، 1999، به نقل از رجب پور، 1386).

 

فهرست مطالب:

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

هدف

اهمیت و ضرورت موضوع مورد مطالعه

متغیرهای پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

فصل دوم

2-1 – مرحله نوجوانی

2-2 – اهمیت مطالعه دوران بلوغ

2-2-1- رشد جسمانی

2-2-2 رشد عقلی – ذهنی

2-2-3- رشد عاطفی

2-2-4- رشد اجتماعی

2-3- مفهوم هویت

2-4- تعریف هویت

2-5- کودک، هویت و نظریه های آن

2-5-1- نظریه روانکاوی

فهرست مطالب

2-5-2- نظریه یادگیری اجتماعی

2-5-3- نظریه شناختی

2-6- نوجوانی و هویت

2-7- جنبه های ضمنی و آشکار خودآگاهی

2-8- هویت از دیدگاههای مختلف

2-8-1- اریکسون

2-8-2- مارسیا

2-8-3- نقد الگوی مارسیا و اریکسون

2-8-4- لوینگر

2-8-5- رویکرد فرآیند محوری برزونسکی

2-8-6- استانلی هال

2-8-7- اتورانک

2-8-8- اشپرانگر

2-8-9- بلوز

2-8-10- والون

2-9- شکل گیری هویت

2-10- عوامل موثر در شکل گیری هویت

2-11- عواملی که بر رشد هویت تاثیر می گذارند.

2-12- پایگاههای هویت

2-13- تعدد هویت‌ها

2-14- شخصیت و تعلقات اجتماعی

2-15- تحول هویت در سنین مختلف

2-16- بحران هویت

2-17- بحران هویت از دیدگاه اریکسون

2-18- نظر روانشناسان کشور ما درباره تعریف بحران هویت

2-19- اختلالات مربوط به هویت

2-20- جنس و هویت

2-21- پژوهشهای انجام شده مربوط به هویت در خارج از کشور

2-22- پژوهشهای انجام شده مربوط به هویت در داخل کشور

- دلبستگی

2-1- مفهوم شناسی دلبستگی

2-2- مؤلفه های اصلی دلبستگی

2-3- خواستگاه های نظری دلبستگی

2-3-1- مبانی روان پویشی نظریه دلبستگی

2-3-2- نظریه یادگیری

2-3-3- نظریه تحول شناختی

2-3-4- نظریه کردار شناسی

2-3-5- نظریه دلبستگی بالبی

2-4- نظریه دلبستگی تئوری بالبی

2-5- سبک های دلبستگی از دیدگاه های مختلف

2-6- انواع سبک های دلبستگی

2-6-1- سبک دلبستگی ایمن

2-6-2- سبک دلبستگی نا ایمن – اجتنابی

2-6-3- سبک دلبستگی نا ایمن – دوسوگرا

2-7- مراحل شکل گیری دلبستگی در نوزادان

2-8- تحول دلبستگی در نوجوانی

2-9- تداوم دلبستگی از کودکی تا نوجوانی

2-10- عوامل موثر بر ثبات دلبستگی از کودکی تا بزرگسالی

2-11- دلبستگی و سازمان شخصیت

2-12- دلبستگی و آسیب شناسی روانی در دوره نوجوانی

2-12-1- اختلال رفتارهای ضد اجتماعی

2-12-2- اختلال بی اشتهایی روانی

2-12-3- اختلال افسردگی

2-12-4- الگوهای رفتار مرضی در دوره نوجوانی

2-12-5- اختلال گسستگی

2-13- پدیده های دلبستگی و گسستگی

2-14- ارتباط دلبستگی، گسستگی و تاریخچه خشونت کودکی

2-15- معیارهای تشخیص دلبستگی

2-16- ارتباط هویت و دلبستگی

2-17- پژوهشهای انجام شده مربوط به دلبستگی در خارج از کشور

2-18- پژوهشهای انجام شده مربوط به دلبستگی در داخل کشور

2-19- پژوهشهای انجام شده مربوط به ارتباط هویت و دلبستگی در خارج از کشور

فصل سوم

3-1- طرح پژوهش

3-2- متغیرهای پژوهش

3-3- تعریف و تعیین جامعه

3-4- نمونه پژوهش

3-5- روش نمونه گیری

3-6- ابزار اندازه گیری

3-7- روش اجرای پژوهش

3-8- روش آماری

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل داده‌ها

آمار توصیفی

تجزیه و تحلیل داده‌ها در قالب فرضیه های پژوهش

فهرست مطالب

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

محدودیت های پژوهش

پیشنهادات

ضمایم و پیوستها

منابع

 

فهرست جداول:

4-1- شاخصهای توصیفی متغیرهای سبک های دلبستگی و هویت فردی

4-2- هیتسوگرام دلبستگی دو سو گرا

4-3- هیتسوگرام دلبستگی نا ایمن/ اجتنابی

4-4- هیتسوگرام دلبستگی ایمن

4-5- هیتسوگرام هویت فردی

4-6- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین متغیرهای دلبستگی ایمن و هویت فردی

4-6-1- رگریسون دلبستگی ایمن و هویت فردی

4-7- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین متغیرهای دلبستگی دو سو گرا و هویت فردی

4-7-1- رگریسون دلبستگی دو سو گرا و هویت فردی

4-8- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین متغیرهای دلبستگی اجتنابی و هویت فردی

4-8-1- رگریسون دلبستگی اجتنابی و هویت فردی

4-9- ضریب همبستگی بین سبک‌های دلبستگی و هویت فردی

 

منابع ومأخذ:

1-احدی، حسن وجمهری، فرهاد (1380). روان شناسی رشد: نوجوانی، بزرگسالی (جوانی، میان سالی، پیری). تهران: پردیس.

2-اکبری، ابوالقاسم (1381). مشکلات نوجوانی و جوانی، تهران: ساوالان.

3-آقاجانی، مریم (1381). بررسی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان و منبع کنترل نوجوانان. پایان نامه چاپ نشده کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا

4-ادبی، راضیه (1379). بررسی رابطه پایگاه هویت و سلامت روانی در اوایل و اواسط نوجوانی. پایان نامه کارشناسی ارشد؛ دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی.

5-احدی، حسن و محسنی، نیکچهر (1370)، روانشناسی رشد: مفاهیم بنیادی در روان شناسی نوجوانی و جوانی، تهران؛ نوبنیاد.

6-اشتانبرک، لارنس (1384). سالهای شیرین نوجوانی، ترجمه قراچه داغی، مهدی، تهران: دایره.

7-ترجمه براهنی، محمد نقی و دیگران (1379). زمینه روانشناسی هیلگارد (1)، انتشارات رشد.

8-برک، لورا. ای. (1383). روان شناسی رشد (2). (از نوجوانی تا پایان پیری). ترجمه: سید محمدی، یحیی، تهران: ارسباران

9-بیابانگرد، اسماعیل (1380). روانشناسی نوجوانان. چاپ پنجم، تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی.

10-پیاژه، ژ(1372). روانشناسی هوش، ترجمه: پور‌باقر، تهران: شکوفه.

پیاژه، اینهلدر. ب(1366). روان شناسی کودک. ترجمه: توفیق، تهران: نی.

11-حمیدی، فرید (1382). بررسی ساخت خانواده، سبک دلبستگی در دختران فراری و اثر بخشی خانواده درمانی و درمان گری حمایتی در تغییر آنها، رساله دکترا، دانشگاه ترتیب مدرس.

12-خانجانی، زینب (1384). تحول و آسیب شناسی دلبستگی از کودکی تا نوجوانی. تبریز، انتشارات فروزش.

13-رجب پور، عزار گلدی، (1386). رابطه سبکهای هویت با سلامت روان در دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر گرگان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد.

14-دکتر رجایی، علیرضا و صداقتی، شیرین، نیری، مهری (1386). سبکهای مختلف دلبستگی و رضایتمندی زناشویی. فصلنامه روانشناسان ایرانی، 12، 356- 347.

15-رمضانی، ولی الله و دکتر شمس اسفند‌آباد، حسن، طهماسبی، شهرام (1386). بررسی پیامدهای هیجانی سبکهای دلبستگی در دانشجویان. مجله پژوهش در سلامت روان شناختی دانشگاه تربیت معلم تهران، شماره 1.

16-ساعتچی، محمود (1377). نظریه‌پردازان و نظریه‌ها در روان شناسی. انتشارات سخن، تهران.

17-سعادتی شاهیر، ابوطالب (1382). بررسی ارتباط بین سبکهای هویت با سلامت روان و مسئولیت پذیری در دانشجویان دانشگاههای تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم.

18-دکتر شعاری نژاد، علی اکبر (1381). روانشناسی رشد (2) (نوجوانی و بلوغ)، چاپخانه پیام نور.

19-دکتر شفیع‌آبادی، عبدالله (1370). مبانی روان شناسی رشد. شرکت سهامی چهر، تهران.

20-عارفی، محمد عارف (1383). بررسی رابطه سبکهای دلبستگی و اختلالات شخصیت در دانشجویان دانشگاه تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.

21-عطار زاده، علی (1384). بررسی عوامل مؤثر بر نگرش مثبت دانشجویان دانشگاه پیام نور ورامین به ازدواج. پایان نامه کارشناسی، دانشگاه پیام نور.

22-فیروزی، منیژه (1380). بررسی رابطه سبکهای دلبستگی زوجین و سازش روانشناختی با نا باروری. پایان کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.

23-قاسمی، سیده زهرا (1384). بررسی رابطه بین مفهوم ادراک خود و هویت در نوجوانی. پایان نامه کارشناسی، دانشگاه پیام نور.

24-دکتر کریمی، یوسف (1380). روانشناسی شخصیت، چاپخانه پیام نور.

25-کراسکیان موجمباری، آدیس (81- 1380). تدوین و هنجار یابی پرسش نامه هویت دینی نوجوانان (پایه دوم و سوم دبیرستانهای شهر تهران). پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد.

26-گلی نژاد، م (1380). بررسی رابطه سبکهای دلبستگی و مشکلات بین شخصی دانشجویان ساکن در خوابگاههای دانشگاه تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.

27-مهروش، ناهید (1381). بررسی رابطه بین عزت نفس، پایگاههای هویت و پیشرفت تحصیلی در دختران پیش دانشگاهی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد.

28-محسنی، نیک‌چهره (1375). «ادراک خود از کودکی تا بزرگسالی» انتشارات بعثت.

29-ماسن. پی. اچ وکیگان، جی و هوستون، ای، کاووی کانجر، جی، جی (1380). رشد و شخصیت کودک. (ترجمه مهشید یاسایی)‌، تهران: مرکز.

30-مداحی، محمد ابراهیم (1383). بررسی رابطه جدایی، روانشناختی و الگوهای دلبستگی بر رضایتمندی روانی و اجتماعی دانشجویان سال سوم و چهارم دانشکده های علوم انسانی، دانشگاههای دولتی در سطح شهر تهران. رساله دکترا، دانشگاه تربیت مدرس.

31-منصور، محمود و دادستان، پروین (1376). روانشناسی ژنتیک 2، تهران، انتشارات رشد.

32-میرنوش، مهرناز (1383). مقایسه سبکهای دلبستگی در افراد تک همسر و چند همسر. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد (واحد رودهن).

33-مظاهری، محمد‌علی (1379). نقش دلبستگی بزرگسالان در کنش‌وری ازدواج. مجله. روانشناسی، 4، 318- 286.

34-مزرعه شاهی، داوود (1384). بررسی رابطه بین کیفیت دلبستگی با سازگاری در شهر قم. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد.

35-هژبری، لیلا (1383). تاثیر سریالهای تلویزیونی بر هویت یابی دختران مقطع راهنمایی منطقه پاکدشت. پایان نامه کارشناسی دانشگاه پیام نور.

36-همز، جرمی (1380). نظریه دلبستگی: مبانی زیست شناختی، روان درمان‌گری، ترجمه بشارت، محمد‌علی، تازه‌های روان‌درمانی. سال چهارم، شماره 13 و 14 و 83 – 63.

 

37-منابع لاتین

38--1/ Betman, s. L, weems, c. f, Rodriguez, E . T, and Zamora, I, J (2006). The relation between identity status and romantic attach ment style in middle and late adolescence. Journal of adolescence. Pages 737- 748

39-

40--2/ coe, T. Michael., Dalenberg, J. con stance., Aransky, M. kim,. Reto, s. cathy (1995). Adult attach ment style, reported child hood violence history and types of dissociative experiences. Vol. 1711.NO.1

41-

42--3/ Lough lin, O. Matjorie., Birdsall, Bronwyn ., piccolo, Anna ., Russell , A. Lesley and Bornholt, J. Laurel (2006). Identity, Attach ment and Belonging for goung Adults in Australia : Exploring Implicit and Explicit under standings of self and Nation. Retrieved drom

43-www. since direct / adolescence / s. 2008 march . 12


دانلود با لینک مستقیم


پروژه بررسی رابطه سبک های دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه. doc