قیمت:4500
چکیده
هدف بازاریابی رابطه ای، ایجاد روابط بلند مدت مفید بین همکاران می باشد. در زمینه ی راحتی بازار کالا، مطالعه ی حاضر، برچسب های خصوصی را در دسته بندی سنتی به عنوان ابزاری جهت توسعه موثر روابط، مطرح می کند. سهم اصلی از این مطالعه، استفاده از روش رابطه به توضیح وفاداری برچسب خصوصی و موفقیت استراتژی گسترش نام تجاری فروشگاه می باشد. طراحی بر اساس یک نمونه از ۴۳۴ نفر و با استفاده از نرم افزار EQS، این مطالعه نشان می دهد که تجربه، رضایت، اعتماد، و تعهد مشتری به برچسب های خصوصی، یک نقش مهم در وفاداری مشتری نسبت به برچسب های خصوصی در راحتی کالا ، افزایش تمایل مصرف کنندگان به خرید برچسب های خصوصی در مقوله های جدید از قبیل کالاهای بادوام، ایفا می کند. ایجاد اعتماد و تعهد که در نهایت منجر به وفاداری شود، یک هدف استراتژیک و منبع سود دهی دراز مدت برای خرده فروشان می باشد.
کلید واژه ها: بازاریابی رابطه ای، برچسب خصوصی، اعتماد، تعهد، تجربه، وفاداری
دانلود مقاله انگلیسی مدیریت با عنوان:مدیریت بازاریابی رابطه ای:اهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی