در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است
اگر می توانستید از یک اشتباه 300 میلیون دلاری پرهیز کنید زیبا نبود ؟ در سال 1988 ، فورد از این موضوع خرسند می شد اگر می دانست که هزینه های تولید تاندربرد تا میزان مضاعف هزار دلار برای هرماشیل افزایش داشته است . نتیجه ؟ زیان 300 میلیون دلاری نتایج نهایی خود را منحرف کرد . شما چگونه ترمز این خطاهای گزاف را می کشید ؟ پاسخ در دستان حسابدار و مهندسینی است که لازم است با هم از نزدیک در مرحله ی طراحی توسعه ی محصول کار کنند . اعداد در شرکت فورد خیلی دیر این موضوع را مشخص کردند – حسابداران مشغول انجام وظایف خود در آن زمان بودند ، که وظیفه ی آن ها ثبت و دنبال کردن این موضوع بود که بخش های مختلف پس از هزینه کردن پول آن صرف چه چیزی می کنند . امروزه اوضاع فرق دارد . ما فراخوانده می شویم تا هزینه ها را پیش بینی کنیم ، و از موارد مهم برای آن روند درگیر و دخیل شدن در تصمیمات طراحی می باشد که بر نتایج نهایی تاثیر می گذارند ، حتی برای تنظیم و 300 میلیون دلار . نام این روند هزینه یابی هدف است – افزایش نتایج نهایی خود بازی است . برخی افراد فکر می کنند که هزینه یابی هدف روشن و آشکار است : شما با بهای فروش محصول منهای سودهایی که می خواهید شروع می کنید تا پولی را تعیین کنید که می توانید صرف تولید آن کنید . ولی رسیدن به ارقام درست مستلزم همکاری شدید میان همه ی گروه های دخیل در توسعه ی محصول می باشد . این کار آسانی نیست .
فایل حاضر در قالب word در حدود 10 صفحه بوده و قابل ویرایش می باشد
دانلود ترجمه مقاله حسابداری هزینه یابی هدف چگونه می تواند نتایج نهایی شما را تقویت کند