عمل تبادل الکترونیکی دادهها یا EDI به عنوان سر منشا تجارت الکترونیکی، دوره ی جدیدی از اقتصاد و تجارت را رقم زده است. امروزه تمامیکشورها و سازمانها برای بقا باید در تجارت الکترونیکی وارد شده امور خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات شبکه انجام دهند.
در این پژوهش سعی شده با بررسی عملکرد یکی از پیشتازان این امر در ایران چگونگی ورود به این بازار را بررسی نماییم. امید است این پژوهش راه گشایی باشد برای کسانی که تمایل به ورود به این عرصه را دارند.
فصل چهارم- جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادهها 115
فصل پنجم- نتیجهگیری و پیشنهادات 122
ضمائم و نمودارها141
فایل حاضر به صورت word و شامل 141 صفحه و قابل ویرایش می باشد.
دانلود بررسی عملکرد سایت بازار بیز در جذب مشتریان و ارائه راهکارهای اقتصادی