چکیده : هدف این تحقیق بررسی رابطه بین سبک های مدیریت مدیران بازاریابی بر اعتماد مشتریان به نام و نشان تجاری می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف به صورت کاربردی و از لحاظ روش انجام تحقیق بصورت توصیفی – پیمایشی می باد. جامعهه آمهاری انتبهابی تحقیق مشتریان شرکت زاگرس پوش شهرستان بروجرد بوده که تعداد 311 نفراز مشتریان شرکت زاگرس پوش به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شد و نوع نمونه گیری، نمونه گیری تصادفی بوده است. در این پژوهش داده ها به روش میدانی جمع آوری شده و ابزار گردآوری داده ها در این تحقیق، پرسشنامه استاندارد که توسط (تیلور و همکاران 2004)تهیه شده است، می باشد. جهت اطمینان از روایی، پرسشنامه در اختیار اساتید،
صاحبنظران و متبصصین قرار گرفت که نظر آنان نیز مؤید روایی پرسشنامه بود و برای اثبات پایایی آن میزان آلفای کرونباخ پرسشنامه 842. به دست آمده است . نتایج تحقیق حاکی از آن است که: سبکهای مدیریت مدیران بازاریابی با اعتماد به نام و نشهان تجهاری رابطه معناداری دارند.
چاپ شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
مقاله با عنوان: بررسی سبک های مدیریت مدیران بازاریابی بر اعتماد مشتریان بر نام و نشان تجاری