فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله ارایه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی Social-CRM در رستوران زنجیره ای پدر خوب

اختصاصی از فی ژوو مقاله ارایه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی Social-CRM در رستوران زنجیره ای پدر خوب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده: پیدایش شبکه های اجتماعی تاثیر شگرفی بر مدیریت ارتباط با مشتری گذاشته است. این ابزار باعث گردیده روه های ارتباط با
مشتری از ارتباط یک طرفه ی شرکت به سوی مشتری، به یک تعامل وگفتگوی دوطرفه بین شرکت و مشتری تبدیل گردد. در این پژوهش
سعی نموده ایم تحقیقات انجام شده در این زمینه را بررسی نموده وبا ارایه مدل پیشنهادی برای استقرار این سیستم در رستوران زنجیره ای پدرخوب، به طور عمل گرایانه به این موضوع بپردازیم. در این مدل به بررسی عوامل موثر براستقرارسیستم مدیریت ارتباط بامشتری براساس شبکه های اجتماعی پرداخته سپس تاثیر استقرار این سیستم بر تعلق خاطر مشتری بررسی شده است. در این پژوهش برای تحلیل از نرم افزار PLS استفاده گردیده است. به عنوان نتیجه این پژوهش می توان گفت استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شثبکه های اجتماعی خواهد توانست بر میزان تعلق خاطر مشتریان به کسب وکار بسیار موثر بوده و دریچه های جدیدی به سوی ارتباط دوسویه بین مشثتریان و کسب وکار بگشاید.

چاپ در کنفرانس ملی مدیریت کسب وکار 1393


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ارایه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی Social-CRM در رستوران زنجیره ای پدر خوب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.