نظر به سوالات بیشمار شما مشتریان،مصرف کنندگان و همچنین همکاران محترم و سرویسکاران پکیج های دیواری ایران رادیاتور ونیز داوطلبان آزمون های فنی حرفه ای رشته مربوطه در قالب تماس های تلفنی و سوالاتی که در قسمت نظرات وبلاگ ثبت می گردید برآن شدیم تا مجموعه ای گرد آوری نماییم که درآن اغلب مشکلاتی که به تناوب مطرح می شد و ایرادهایی که در پکیج های دیواری ایران رادیاتور با نمایش کدخطاو یا غیر از آن بروز می نمایند و همچنین راه حل آن مشکلات در سطحی مقدماتی و قابل انجام توسط شخص مشتری ودر سطح بالاتر توسط سرویسکاران مجاز را تشریح نماییم و با قیمت بسیار ناچیز عرضه کنیم تا مورد استفاده عموم شما عزیزان قرار گیرد
امید آنست که این مجموعه گره گشای حل مشکلات و کلید سوالات شمادر خصوص ایرادات پیش آمده در پکیج های دیواری ایران رادیاتور باشد.
در انتها تاکید می شود که الزاما با خرید،مطالعه و انجام دستورات ذکر شده در این مجموعه ممکن است ایراد پیش آمده در دستگاه پکیج شوفاژ دیواری شما حل نشود و حضور سرویسکار و نماینده ی مجاز شرکت ،شرط لازم و کافی برای رفع ایراد دستگاه شما بطور قطعی می باشد
لیکن سعی ما براینست تا با بیان اقدامات اورژانسی، مشکل دستگاه شما موقتا رفع گردیده(و در اکثر موارد ان شاالله بطور حتمی).و برای رفع عیب اساسی با نمایندگی مجاز تماس گرفته شود
شماره تلفن 09399529767پاسخگوی شما عزیزان در صورت رفع نشدن ایراد و نیز با کمال افتخار دارای آمادگی برای خدمت به شما جهت حضور در محل و تعمیر و سرویس دستگاه پکیج دیواری شما در شهر تهران می باشد.جهت سفارش خدمات ادرس و نوع ایراد دستگاه خود را پیامک نمایید تا در اسرع وقت جهت انجام سرویس پکیج دیواری حضور یابیم
فهرست موارد مطرح شده در این جزوه عیب یابی و رفع عیب پکیج دیواری ایران رادیاتور بدین صورت می باشد که در صورت صلاحدید و اعلام نیاز میتوانید با پرداخت مبلغ 6250 تومان بصورت آنلاین پرداخت و سپس آنرا دانلود نماییدیادآوری میشود هیچ تضمینی جهت اصلاح عیب توسط شخص مشتری وجود ندارد و رفع عیب باید توسط سرویسکار مجاز صورت پذیرد(در صورت اصلاح نشدن عیب توسط شخص مشتری،وجه پرداختی جهت خرید جزوه مسترد نمیگردد)
{پیشگفتار-نکات ایمنی قبل از عیب یابی و سرویس پکیج دیواری}
{فصل اول شامل ایرادهای پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل های آنالوگ و دیجیتال وراه حل رفع عیوب پیش آمده}
- کدخطای (30-40)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E12-E30-E99)در مدل دیجیتال
- کدخطای(80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E8)در مدل دیجیتال
- کدخطای (70)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E88)در مدل دیجیتال
- کدخطای (70-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E2)در مدل دیجیتال
- کدخطای (60-80)و(60-70)در پکیج مدل آنالوگ و AF) )در مدل دیجیتال
- کدخطای (50-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E42)در مدل دیجیتال
- کدخطای (50-70)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E41)در مدل دیجیتال
- کدخطای (50-70-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E32)در مدل دیجیتال
- کدخطای (50-60)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E31)در مدل دیجیتال
- کدخطای (40-70-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E81)در مدل دیجیتال
- کدخطای (40-70)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E1)در مدل دیجیتال
- کدخطای (40-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E10)در مدل دیجیتال
- کدخطای (40-60-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E51)در مدل دیجیتال
- کد خطای (40-60-70)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E50)در مدل دیجیتال
{فصل دوم شامل ایرادهای پیش آمده در دستگاه که در چارچوب عیوب تعریف شده توسط برد الکترونیک واعلام کد خطا قرار ندارند}
- سیستم گرمایش کار می کند ولی رادیاتورها گرمای مطلوب را ندارند
- سیستم آب گرم مصرفی گرمای مطلوب را ندارد
- اب مصرفی مناسب ولی در حالت گرمایش دستگاه روشن نمی شودو یا زود خاموش می شود
- فشار آب مدار گرمایش(عقربه ی فشار سنج) مدام افت پیدا می کند
5آب مصرفی پکیج دچار نوسانات دمایی می شود
- با افزایش دما،فشار مدار گرمایش زیاد می شود
- فشار پکیج خودبخود بالا می رود
- دستگاه روی حالت آب گرم روشن نمی شود
- هیچ درخواستی از پکیج صورت نمی گیرد ولی دستگاه خودبخود روشن می شود
- دستگاه در حالت تابستانی قرار دارد ولی رادیاتورها گرم هستند
- ایجاد صدای نامتعارف هنگام روشن شدن دستگاه
- نحوه ی راه اندازی حالت زمستانی پکیج ایران رادیاتور
- هواگیری مداوم رادیاتورها
راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور