فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت اندیشه ها و بررسی آثار خانواده ی بالیان

اختصاصی از فی ژوو دانلود پاورپوینت اندیشه ها و بررسی آثار خانواده ی بالیان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

این پاورپوینت شامل 50 اسلاید میباشد که در مورد آثار و سبک و تحلیل آثار و فلسفه ی شعاراین خانواده ی بزرگ بصورت کامل و جامع گرداوری شده,خیلی کامل است بهتون توصیه میکنم حتما دانلود کنید

استانبول شهری بی نظیر حاصل از درهم آمیختگی زیبای طبیعت با بناهای معماری باشکوه است. در اینجا تصمیم داریم به بررسی این شاهکارهای بی نظیر معماری، که استانبول را به شهری بی همتا در دنیا تبدیل کرده اند و معماران برخی از این شاه اثرها بپردازیم. در اینجا می خواهیم اشاره ای داشته باشیم به اعضای خانوادۀ بالیان که از خانواده های معروف ارمنی و از مهمترین معماران سلطنتی دربار پادشاهان عثمانی بوده اند.

امور مهندسی و نوسازی دربار عثمانی بر عهده امیر جانیک سروریان بود. اداره این امور پس از چندی به خانواده بالیان واگذار شد. کاخ دلمه باغچه از بناهای معروف استانبول ساخته گارابت و نیکوقوس از خاندان بالیان است.

در۱۸۶۱م، سلطان عزیز به جای سلطان مجید بر تخت سلطنت نشست. به فرمان او بناهایی متعدد از جمله قصرهای معروف دو سوی تنگه بسفر و پادگان‌های ارتش به دست خاندان بالیان ساخته شد. از دیگر بناهای معروف ساخته شده به دست این خانواده می‌توان بنای معروف گالاتاسرای، قصر سارنابورنوی و بندر و برج دویست متری اطفای حریق را نام برد.

اعضای خانواده بالیان که از خانواده‌های معروف ارمنی و از مهمترین معماران سلطنتی دربار پادشاهان عثمانی بوده‌اند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت اندیشه ها و بررسی آثار خانواده ی بالیان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.