این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد. در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند . حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 10واحد استراتژیک تجاری و یک سازمان خدمات جهانی می باشد . بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است.
فهرست مطالب :
مقدمه
موانع کلی موجود در فرایند خرید
چارچوب و طرح های ذهنی
پردازش اطلاعات بازار
هویت آموزش گروهی
عملکرد فرایند خرید
نتایج و معانی ضمنی
این پروژه تحقیق در قالب فایل WORD قابل ویرایش و در19 صفحه ارائه شده است
پروژه تحقیقی با عنوان مدیریت بازاریابی صنعتی