![تحقیق در مورد سیستم سوخت رسانی انژکتوری](../prod-images/407067.jpg)
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:28
فهرست:
اجزایی که به E.C.Uپیغام ارسال میکنند:
عملگرها (ACTUATORS) :
موتور مرحلهای دور آرام :
سنسور فشار هوای منیفولد (MAP SENSOR) :
سنسور ضربه
اکسیژن سنسور:
ج ـ ویژگیهای الکتریکی:
مقدمه و توضیحات:
وظیفه آن تامین بنزین برای سوختن در هنگام خالی بودن باک و موافق لازم است. جای این قطعه در انتهای باک است و حدود 3 لیتر ظرفیت دارد. لولههای ورودی و خروجی بنزین در داخل آن قرار دارد. اگر سوخت در انتهای باک باشد چون در پیچها بنزین به یک طرف باک میرود. این قطعه بنزین لازم را برای پمپ فراهم میکند.
ریل سوخت:
ریل سوخت بر روی منیفولد هوای ورودی در نزدیکی سر سیلندر قرار دارد. روی این ریل انژکتورها، رگولاتور فشار سوخت (خودرو پژو 206 فاقد رگولاتور است) و بستهای نگهدارنده آنها قرار دارد.
دریچه گاز :
دریچه گاز با استفاده از یک کابل و بادامک که صفحه متحرک موجود در دریچه گاز را به حرکت در میآورد کار میکند. بر روی دریچه گاز، یک عدد پتانسیومتر بمنظور اندازهگیری زاویه دریچه گاز و همچنین یک موتور مرحلهای دور آرام که دارای شیر مخروطی بوده ووظیفه آن تغییر میزان جریان هوا در دور آرام است، نصب گردیده است.
مخزن کنیستر:
مخلوط بخار بنزین و هوا از باک به این مخزن وارد میشود داخل این مخزن فیلتری از جنس کربن وجود دارد که بخارات بنزین را از هوا جدا میکند بنابراین هوای جذب شده از بخار بنزین به هوای آزاد فرستاده میشود.
تحقیق در مورد سیستم سوخت رسانی انژکتوری