فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ترجمه شده امروزه سبز بودن رایج است

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله ترجمه شده امروزه سبز بودن رایج است دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

 

 


اگر به دهه 1960 بازگردیم، تلاش برای یک سبک زندگی هوشیارانه داشته باشیم، و خصوصاً سبز بودن بعنوان یک ملاک مهم در خرید افراد، یک پدیده خیلی کم اهمیت بود. اما اکنون سبز بودن رایج شده است – و قوانین بازی بازاریابی را تا حد زیادی تغییر داده است. پیشگامان کلیشه ای مصرف کنندگان سبز امروز، با ترغیب شدن از سوی کتاب راشل کارسون با نام بهار خاموش (1962)،شبکه الکتریکی ملی را خاموش کردند، و بخاری های خورشیدی بر روی بام خانه های خود نصب کردند، بیسکویت هایی را می خوردند که خودشان ساخته بودند، لباس های ساخته شده از شاهدانه را می پوشیدند و با ماشین ولکس واگن رانندگی می کردند. هرچه محصولات سبزتری موجود بود، گرد و خاک جمع شده بر روی قفسه مغازه های خوراک های سالم بیشتر می شد: به این دلیل که آنها گران بودند، و نام مارک های تجاری داشتند که کسی تا بحال نشنیده بود. متعاقبا تقاضای کمی برای آنها مشاهده می شد. پودرهای رختشویی طبیعی در واکنش به فسفاتی که در سال 1970 باعث می شد که رنگ لباس ها تیره شود معرفی شدند، لامپ های فلورسنت ساخته شدند و دارای مه سبزی بودند، و حبوبات چند دانه مزه مقوا می دادند. اگر شما به بازیابی ترغیب می شدید روزنامه ها و بطری های خود را به منطقه ای دور از شهر می بردید و دور می انداختید. رسانه های سبز محدود به کپی های با ارزشی از از National Geographic, Mother Jones, Utne Reader و مجلات New Age می شد.
درست همین موقع بود. زمان تغییر کرده است، و همراه با زمان قوانین بازاریابی سبز نیز تغییر کرده است. امروزه 83 درصد بزرگسالان آمریکایی با همتاهای قرین آنها در سراسر جهان دارای سایه سبز هستند. آنها از سبک زندگی لذت می برند که انتخاب های بادوام در دسترس، جذاب و امیداورکننده هستند. بخاطر گیشرفت در مواد و تکنولوژی، محصولات سبزتر امروز و محصولات بادوام تر امروز نه تنها عملکرد خوبی دارند، بلکه احتمالاً در مقایسه با همتاهای قهوه ای خود بهتر و مؤثرتر هستند.
کانال های توزیعی مورسو تغییر کرده اند. امروزه محصولات بادوام در سوپرمارکت هایی مانند Fred Meyer و Safeway ، و مراکز تجاری مانند Trader Joe’s و Whole Food Market وجود دارند. انرژی خورشیدی که زمانی فقط بر روی بام خانه ها وجود داشت، اکنون در موبایل ها، ماشین ها، شارژ گوشی های همراه، کوله پشتی ها، و حتی در قایق های موتوری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. فرآیند بازیابی که زمانی محدود به جعبه های دستمال کاغذی یا بسته های کاغذ بود، اکنون مواد اولیه زیادی را برای خط تولید دستمال کاغذی Kimberly-Clarks’ own Scott Naturals و کاغذسازی Staples’ EcoEasy فراهم می سازد، و البته دامنه گسترده ای از انواع محصولات دیگر نیز از تی شرت های ساخته شده از بطری های بازیافت شده، و حتی بست بندی تزئینی وجود دارد.
بازار سبز بودن فقط محدود به اینها نیست، بلکه بیشتر و بیشتر رشد میکند و قوانین آن گسترده تر می شود. با دانستن نحوه برآورده سازی نیازهای مصرف کنندگان سبز امروز، فرصت های مهمی برای افزایش فروش و افزایش درآمد و افزایش سهم خود در بازار در بین مصرف کنندگان سبز برای شما فراهم خواهد شد، و علاوه بر اینها از مزایای صرفه جویی در هزینه ها، افزایش روحیه کارکنان و استخدام کارکنان جدید و نگهداری کارکنان ماهر قبلی، برخوردار خواهید شد. همانطور که ما در کل این کتاب خواهیم دید، سبز بودن نوآوری و توانایی افزایش شهرت شرکت را بهتر می سازد. شامل سازی دوام و بهره مند بودن از بازارهای بلند مدت برای محصولات خود، و در عین حال حفظ منابع مواد خامی که تجارت شما بستگی به آن دارد از مزایای سبز بودن است.
همه نگران هستند
سبز بودن به این خاطر متداول شده است چون افراد بیشتری در مورد مسائل دوام نسبت به قبل نگران هستند. بالا رفتن آگاهی عموم مردم که در طی 20 سال گذشته بتدریج ایجاد شده است، اکنون باعث درک تأثیر این مسائل شده است که در زندگی خود دارند، و در سالهایی آتی با با اعمال آنها ترکیب می گردد.

 


شکل 1.1 مسائل محیطی مهم تر

 

از لحاظ تاریخی، تاجران سبز معتقدند که مردم در مورد محیط نگران بودند چون احساس می کردند که سیاره زمین آسیب می بیند – و سخنان آنها این موضوع را بخوبی نشان میداد. اما تاجران امروز پی برده اند که مصرف کنندگان واقعاً از این می ترسند که سیاره زمین توانایی خود برای حفظ زندگی بشر را نداشته باشد؛ آنها در مورد سلامتی خود و فرزندان خود نگران هستند. به همین دلیل است که مسائل مربوط به سلامتی مانند کیفیت آب، ضایعات خطرناک و آلودگی هوا، موجود بودن آب، گرم شدن جهانی، و افزایش جمعیت در بالای لیست مسائل محیطی قرار دارد و مصرف کنندگان نگران آنها هستند (نگاه کنید به شکل 1.1).
این ترس بمدت طولانی است که وجود دارد. بخاطر ضایعات سمی که آب را آلوده می کنند، Love Canal در نیویورک، و آتش سوزی Cuyahoga Rivers’ در کلولند، ایالت اوهایو در سال 1972 کیفیت ای و هوا را در بالاترین موارد از لیست نگرانی های آمریکا قرار داد. حادثه قایق Mobro garbage در سال 1987 که در جستجوی بندرگاه بود، و بسته بندی نیز یک نگرانی به شمار می رفت. خرابی های ناشی از گردباد Katrina در نیو اورلینز در تابستان 2005، فیلم An Inconvenient Truth که در سال 2006 برنده جایزه اسکار شد، وجریان یکنواخت گزارشات جدید که زمین در حال گرم شدن است و توده های یخ در حال آب شدن هستند، پیش بینی نگران کننده تغییر آب و هوا را در بین مردم ایجاد کرد. الان که من دارم این کتاب را می نویسم آمریکا به عواقب ریزش نفت BP در خلیج مکزیک، و پیش بینی خرابی های بدتز از ریزش نفت به Exxon Valdez در سال 1989 فکر میکند.
مواد سمی نیز در این لیست قرار دارند که از متداول ترین آنها می توان به مواد شیمیایی مانند پنبه نسوز، PCB ها، و دی اکسین و تأثیرات مورمونی آنها، پلکرولوتیلن مورد استفاده در لکه گیری، پلی وینیل کلراید (PVC)، پتاتس (عامل نرم کننده در اسباب بازی ها)، و بیسفونل Aاشاره کرد، که با مسائل توسعه ای مرتبط هستند، که اکتشافی بود که باعث شد که بطری آب و محصولات بچه ها از قفسه مغازه ها برداشته شود.
ذخایز محدود منابع طبیعی ورشد سریع جمعیت در پایین لیست قرار دارند. در یک وات برق صرفه جویی کن! در یک درخت صرفه جویی کن!در یک قطره آب صرفه جویی کن!مصرف کنندگان نگران کاهش یافتن منابع سوخت های فسیلی و وابستگی بیشتر به منابع خارجی، کاهش ذخایر آب شیرین، و قطع درختان جنگلی، و همچنین ارتباط آن با تغییر آب و هوا هستند. قیمت بنزین در ایالات متحده در تابستان 2004 به بیشتر از 4 دلار برای هر گالن رسید و رانندگان زیادی از این می ترسیدند که این افزایش قیمت تازه آغاز گران شدن بنزین باشد.
هر نسلی سبز است
رفتار یک فرد ارزش آن فرد را نشان میدهد و دوام اکنون ارزش مرکزی هر نسل حاضری است، که با نسل بعد از جنگ جهانی دوم شروع می شود که سبز شدن را به اواخر دهه 1960 آغاز کردند. عمل گرایی محیطی بعنوان خریداران خانوار اصلی ملت و رهبران اجتماهی، و تأثیر احتمالی نسل های X، Y و Z که شاید مهمتر از همه باشند نیز به اندازه این نسل مهم است.
نسل پس از جنگ جهانی دوم: اولین نسل مدرن سبز
نسل پس از جنگ جهانی دوم که والدین میلیون ها خانوار آمریکایی هستند، حرکت سبز شدن را از طریق ارزش و نگرش های خود آغاز کردند که به فرزندان و نوه های آنها نیز رسیده است. این نسل که بین سالهای 1946 تا 1964 بدنیا آمده اند در سال 2010 دارای سنین بین 46 تا 64 سال بودند، که نسلی بودند که در جنگ علیه ویتنام حضور داشتند در دوران ضد تجارت بزرگ حضور داشتند، و همچنین در جنبش های عمل گرایی محیطی در اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 حضور داشتند. نشان دادن نگرانی از سوی آنها منجر به ترغیب تعیین قانون سیاست محیطی ملی در سال 1969، تاسیس نمایندگی حفاظت محیط در سال 1970، قوانین آب پاک و هوای پاک در همان سال، و قانون گونه های در معرض خطر انقراض در سال 1973 شد.

 

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله 17   صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ترجمه شده امروزه سبز بودن رایج است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.