نوع فایل: word
قابل ویرایش 15 صفحه
مقدمه:
با عنایت به اجرای آزمایشی طرح ارزشیابی توصیفی به عنوان رویکردی نوین در زمینه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در تمامی استان های کشور ( مجموعا 200 کلاس ابتدایی ) و ضرورت آشنایی با آن ، طرح مذکور در قالب موضوع فوق توضیح داده می شود.
جهت تبیین هر چه بهتر طرح ارزشیابی توصیفی ، از کتابی با همین عنوان تالیف دفتر ارزشیابی تحصیلی و تربیتی در قسمت های مختلف استفاده شده است
فهرست مطالب:
مقدمه
چرایی طرح
تعریف
اهداف
سرنوشت تحصیلی
ضرورت ها
مبانی و اصول طرح
روش ها و راهکارهای طرح
الف- ارزشیابی تکوینی
ب- ارزشیابی عملکرد
ج- ابزارهای جمع آوری اطلاعات
د- کارنامه توصیفی
آینده طرح
کلام آخر
مختصر اشاراتی خواهیم داشت
الف – محاسن طرح
ب- معایب طرح
ج- پیشنهادها
پروژه آشنایی با ارزشیابی توصیفی به عنوان رویکردی نوین در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی. doc