فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 30 صفحه
فهرست مطالب
مقدمه 1
درباره مدیریت 2
ارتباط کارآفرینی و مدیریت کسب و کار 2
وظایف و فعالیتهای مدیریت 3
سازمان چیست ؟ 4
سازماندهی بر اساس وظیفه یا تخصص 6
تصمیم گیری 6
طرح کسب و کار 7
اجزاى یک طرح کسب و کار 7
اندیشه (ایده) کسب و کار 8
شروع کسب و کار 9
وظایف کارآفرین در مدیریت کسب و کار 10
مدیریت بازاریابی 11
مدیریت مالی 11
هزینههاى شروع کار 11
انواع شرکتها 13
اهمیت بیمه در مدیریت کسب و کار 14
فناوری اطلاعات و نقش آن در توسعه کسب و کار 15
مزایای تکنولوژی اطلاعات برای شرکتها 16
پنج مهارت کسب و کار آینده ساز 17
مدیریت اخلاق در محیط کار 18
ارتقاى کسب و کار 19
چرا یک کسب و کار با خطر شکست مواجه است؟ 20
مفهوم عملی فرانشیز 21
مدیریت بحران از نگاه کارآفرینان 22
بحران چیست ؟ 23
روانشناسی برخورد با بحران 24
مدیریت در بحران 27
مقدمه:
مدیریت کسب و کار:
موفقیت هر کسب و کار رابطه نزدیکى با چگونگى صحیح کنترل کردن امور آن را دارد: در واقع مدیریت صحیح کسب و کار موجب رشد آن میشود.بین دو مفهوم «کارآفرینی» و «مدیریت کسب و کار» تفاوت چندان و یا مشخص نمیتوان قائل شد و این دو مفهوم را به طور مستقل از هم بررسی کرد. معیار تعریف کسب و کار در کشورهای مختلف بر حسب شرایط و نیازهای هر کشور متفاوت میباشد.و لی اغلب بر اساس تعداد کارکنان یا میزان درآمدهای سالیانه تعریف میشوند؛ «کمیته توسعه اقتصادی آمریکا، کسب و کار را چنین تعریف مینماید» کسب و کار باید حداقل دو شرط از چهار شرط: 1- مدیریت مستقل 2- تأمین سرمایه از طریق یک نفر یا جمع محدود از افراد 3- انجام فعالیتها به صورت عملی 4- کوچک بودن در برابر بزرگترین رقیب باشد.
تعریف کارآفرینی:
کارآفرینی فرآیند شناخت فرصتهایی است که برای آنها بازار وجود دارد و پذیرش ریسک برای ایجاد سازمان در جهت ارضای نیاز میباشد. در حالیکه مدیریت کسب و کار کوچک، فرآیند مداوم تصاحب و اداره یک کسب و کار ثبات یافته است.
تحقیق درباره بررسی و ارزیابی کارآفرینی و مدیریت کسب وکار