عنوان انگلیسی مقاله : Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
عنوان فارسی ترجمه : اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین
تعداد صفحات فایل اصلی مقاله : 17 صفحه
تعداد صفحات فایل ترجمه شده : 34 صفحه
دانلود رایگان فایل مقاله اصلی به زبان انگلیسی http://www.up.iranjoman.com/images/yebkx8fplpqev6q7417y.
چکیده ترجمه شده :
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا، سنگاپور و چین بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد. اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطة منفی با ریسک مشاهده شده دارد. مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند.
مقاله ترجمه شده: اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین