لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه23
فهرست مطالب
رضایت مشتری چیست؟
بازاریابی تک به تک چیست؟
مشتریان خود را متمایز کنید
مشتری خود را بشناسید
با مشتریان خود تعامل داشته باشید
وقوع آنها اعلام مینماید و مسئله حل میشود. قوت این مدل در این است که روش سیستماتیک را در جمعآوری دادهها پیگیری مینماید.
مدل فروشنده: در این مدل فرض میشود که مشاور محصول یا خدمتی دارد که پاسخگوی یک سری از مسائل و مشکلات است. تصویری که میتواند به ذهن متبادر نماید فردی است با یک صندوقچه جادویی که برای هر مشکلی راهی دارد. مشاوران در این مدل انتظار ندارند که زمانی را برای تجزیه و تحلیل مسئله و طراحی جوابها و راهحلهای خاص برای نیازهای ویژه اختصاص دهند. به طور مثال ارائهدهندگان پکیجهای کامپیوتری را میتوان مثال زد. مسئله مهم در این مدل این است که راهحلها با نیازهای خاص هر مشتری سازگار باشد.
مدل آژانس مسافرتی: در این مدل مشاور فرض میکند که مشتری قصد سفر دارد. مشتری ممکن است همیشه نداند که واقعاً کجا برود یا چگونه برود. بلکه، وظیفهی مشاور است که مقاصد سفر را ارائه نموده و بهترین وسیله را برای رسیدن به مقصد در اختیار او قرار دهد. رویکرد آژانس مسافرتی برای مشاوره بیش از ارتباط با ریشهها و عوامل با نتایج و تأثیرات در ارتباط است. اغلب اوقات
تحقیق در مورد ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری