فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم ازدیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی

اختصاصی از فی ژوو بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم ازدیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم ازدیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی


بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم ازدیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی

 

 

 

 

 

 

مقدمه :

تکریم انسان به عنوان متعالی ترین مخلوق پروردگار در قرآن کریم بدان اشاره شده است آدمی به لحاظ دارا بودن قوه ناطقه افضل موجودات است و برتراز آنان می‎باشد زیرا در پرتو این خصیصه ذاتی ارتباط با عالم ماده و معنا و همنوع خود پیدا می‎کند.

ضرورت برآورده شدن احتیاجات بشر تعامل و ارتباط بین آنان را پدید می‎آورد و از همین زمان بود که ارزشها و هنجارها رفته رفته جای خود را به عنوان یک رکن و استوانه مهم در جوامع مستحکم نمود. امروزه به جد دریافته ایم احترام به دیگران چه در محیط خانواده، جامعه، اداره و … مستلزم تکریم و جلب رضایت طرفین می‎باشد.

در نظام اداری کشور ما برآورده نمودن خواسته و امورات مراجعه کننده همواره مورد تأکید مسئولین امر و کارمندان شریف دولت بوده است که این مهم در برنامه سوم توسعه اقتصادی سیاسی و برنامه های هفتگانه تحول اداری به عنوان یکی از ضروری ترین اهداف اجرای برنامه های مذکور در سطح نظام اداری دولت پاسخگو و خدمتگزار مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب :

فصل اول : مقدمه ی پژوهش (کلیات)

1-1 مقدمه   

2-1 بیان مسأله پژوهش    

3-1 موضوع و سئوال اصلی پژوهش    

4-1 اهمیت وضرورت پژوهش    

5-1 اهداف پژوهش    

6-1 کاربردهای پژوهش    

7-1 فرضیه های پژوهش    

8-1 استفاده کنندگان از نتیجه پایان نامه    

9-1 جنبه جدید بودن و نوآوری طرح    

10-1 روش انجام تحقیق    

11-1 روش وابزار گردآوری اطلاعات    

12-1 جامعه آماری وتعداد نمونه    

13-1 روش نمونه گیری    

14-1 روش تجزیه وتحلیل اطلاعات    

 15-1 محدودیت های پژوهش   

فصل دوم :‌ ادبیات و پیشینه ی پژوهش

1-2 تعریف تکریم    

2-2 اهداف تکریم    

3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری)    

4-2 انواع دسته بندی مشتریان    

5-2 تعریف رضایت مشتری    

6-2 مزایای رضایت مشتری    

7-2 تعریف مشتری مداری    

8-2 تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری    

9-2 تعریف شفاف ومستند سازی    

10-2 مراحل مستند سازی    

11-2 مفاهیم اطلاع رسانی    

12-2 پایگاههای اطلاع رسانی    

13-2 طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی    

14-2 اهم شیوه های اطلاع رسانی    

15-2 تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد   

16-2 مفروضات باز مهندسی    

17-2 اصول باز مهندسی    

18-2 مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار   

19-2 تعریف منشور اخلاقی    

20-2 هدفهای منشور اخلاقی    

21-2 تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم    

22-2 مشکلات اجرای منشور اخلاقیات    

23-2 تعریف فرم نظر سنجی    

24-2 مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌   

  • مطالعات نظری    
  • مطالعات تجربی    

2-1 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران    

2-2 پژوهش های انجام شده در ایران   

فصل سوم : روش تحقیق

1-3  مقدمه    

2-3  روش وابزار پژوهش    

3-3  جامعه ونمونه ی آماری وحجم نمونه    

4-3  روش نمونه گیری    

5-3  تعریف عملی ونظری متغیرها    

6-3  روایی وپایایی پرسشنامه    

7-3  روش گرد آوری داده ها    

8-3  روش تجزیه وتحلیل داده ها    

9-3  تاریخچه وزارت کار وامور اجتماعی    

10-3  وظایف وزارت کار وامور اجتماعی    

11-3  توصیف معاونتها در وزارت کاروامور اجتماعی    

12-3  وظایف معاونتها در وزارت کاروامور اجتماعی    

13-3  وظایف دفتر ارزیابی عمـــلکرد و پاسخگویی به شکــــایات در خصوص

پاسخگویی به شکایات و راهنمای ارباب رجوع    

14-3 تمهیدات واقدامات انجام شده در زمینه تکریم دروزارت کار وامور اجتماعی           

فصل چهارم : ‌یافته های تحقیق

1-4 توصیف مشخصات فردی وشغلی مربوط به مراجعین    

2-4 توصیف مشخصات فردی و شغلی وسازمانی مربوط به کارکنان    

3-4 توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب فرضیه ها    

4-4 رابطه بین میزان تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها( پرسشنامه مشتریان)  

5-4 سنجش رابطه بین تکریم ارباب رجـــــوع ومتـــغیرهای وابسته از طـــریق آزمـــــــون T  (پرسشنامه مشتریان)‌   

6-4 مقدار ضـــــــــریب همبستگی پیرسون بین طرح تــــکریم ارباب رجوع  و فرضیه ها(پرسشنامه ارباب رجوع )  

7-4 توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌ بر حسب فرضیه ها    

8-4 رابطه بین تکریم ارباب رجوع وفرضیه ها ( پرسشنامه کارکنان)    

9-4 سنجش رابطه تکریم ارباب رجوع و متغیرهای وابســــــــــــته ازطریق آزمونT  (پرسشنامه کارکنان)‌   

10-4 مقدار ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها (پرسشنامه کارکنان)    

فصل پنجم :‌ جمع بندی و نتیجه گیری

1-5 مقدمه   

2-5 نتیجه گیری    

3-5 پیشنهادات مرتبط با موضوع پژوهش       

4-5 پیشنهادات برای تحقیقات آتی    

5-5  خلاصه پژوهش    

فهرست منابع    

پیوستها

پیوست 1- داده های تحقیق

پیوست 2- پرسشنامه

چکیده انگلیسی


دانلود با لینک مستقیم


بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم ازدیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.