فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل فلش هواوی huawei y330-u05بیلد نامبر c00b809 با لینک مستقیم

اختصاصی از فی ژوو دانلود فایل فلش هواوی huawei y330-u05بیلد نامبر c00b809 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش هواوی huawei y330-u05بیلد نامبر c00b809 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

y330-u05_v100r001c00b809_firmware_venezuela_operatorvalue_android4.2_emui2.0_05012krf.zip

اندروید:.4.2

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 

 

 

ز


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei y330-u05بیلد نامبر c00b809 با لینک مستقیم

تحقیق کتاب سوزی ایران و مصر

اختصاصی از فی ژوو تحقیق کتاب سوزی ایران و مصر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق کتاب سوزی ایران و مصر


تحقیق کتاب سوزی ایران و مصر

تحقیق کتاب سوزی ایران و مصر در قالب فایل ورد

قسمتی از متن

از جمله مسایل لازم است «روابط اسلام و ایران مطرح شود مسئله کتاب سوزی در ایران بوسیله مسلمین فاتح ایران است. در حدود نیم قرن است که بطور جدی روی این مسئله تبلیغ می شود.

اگر این حادثه، واقعیت تاریخی داشته باشد و مسلمین کتابخانه یا کتابخانه های ایران یا مصر را به آتش کشیده باشند جای این است که گفته شود اسلام ماهیتی ویرانگر داشته نه سازنده،‌ حداقل باید گفته شود که اسلام هرچند سازنده تمدن فرهنگی بوده است اما ویرانگر تمدن ها و فرهنگ هایی نیز بوده است. پس در برابر خدماتی که به ایران کرده زیان هایی نیز وارد کرده است و اگر در نظری «موهبت» بوده از نظر دیگر «فاجعه» بوده است.

چند سال پیش یک شماره نو مجله «تندرست» که صرفاً یک مجله پزشکی است به دستم رسید. در آن جا خلاصه سخن رانی یکی از پزشکان بنام ایران در یکی از دانشگاه های غرب درج شده بود. در آن سخن رانی پس از آنکه به مضمون اشعار معروف سعدی «بنی آدم اعضای یکدیگرند» به سخنان خود چنین ادامه داده بود:

«یونان قدیم مهد تمدن بوده است فلاسفه و دانشمندان بزرگ مانند سقراط و … داشته ولی آنچه بتوان به دانشگاه امروزی تشبیه کرد در واقع همان است که خسرو پادشاه ساسانی تأسیس کرد و در شوش پایتخت ایران آن روز دارالعلم بزرگی به نام «گندی شاپور» … این دانشگاه سال ها دوام داشت تا اینکه در زمان حمله اعراب به ایران مانند سایر مؤسسات ما از میان رفت. و با آنکه دین مقدس اسلام صراحتاً تأکید کرده است که علم را،‌حتی اگر در چین باشد، باید بدست آورد، فاتحین عرب بر خلاف دستور صریح پیامبر اسلام حتی کتابخانه ملی ایران را آتش زدند و تمام تأسیسات علمی ما را بر باد دادند و از آن تاریخ تا مدت دو قرن ایران تحت نفوذ اعراب باقی ماند» (جمله تندرست، سال 24 ، شماره 2)

در پاسخ این پزشک محترم که چنین قاطعانه در یک مجمع پزشکی جهانی که علی القاعده اطلاعات تاریخی آنها هم از ایشان بیشتر نبوده اظهار داشته، عرض می کنیم:

اولا، بعد از دوره یونان و قبل از تأسیس دانشگاه «گندی شاپور» در ایران،‌دانشگاه عظیم «اسکندریه» بوده که با دانشگاه گندی شاپور طرف قیاس نبوده است. مسلمین که از قرن دوم هجری و بلکه اندکی هم در قرن اول هجری به نقل علم خارجی به زبان عربی پرداختند به مقیاس زیادی از آثار اسکندرانی استفاده کردند تفضیل آن را از کتب مربوطه می توان به دست آورد.

ثانیاً دانشگاه گندی شاپور که بیشتر یک مرکز پزشکی بوده ، کوچکترین آسیبی از ناحیه اعراب فاتح ندید و به حیات خود تا قرن سوم و چهارم هجری ادامه داد. پس از آنکه حوزه عظیم «بغداد» تأسیس شد دانشگاه گندی شاپور تحت الشعاع واقع شد و ...


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق کتاب سوزی ایران و مصر

تحقیق بیکاری

اختصاصی از فی ژوو تحقیق بیکاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق بیکاری


تحقیق بیکاری

فایل : word

قابل ویرایش و آماده چاپ

تعداد صفحه :12

مقدمه                                                                                                                                                                                                                                                            اشتغال نیروی انسانی مهمترین و اصلی ترین هدف برنامه ریزی در هر کشور است .چون داشتن کار یک حق اولیه قانونی و فطری است و بدون ان زندگی فردی و اجتماعی تامین نمی شود بیکاری نوعی بیماری و زمینه ساز بسیاری از نابسامانی ها و مشکلات می باشد.بیکاری بیشتر در شهرها رخ می دهد چون افراد بیکار به هر علت و در هر جا که باشند جهت کاریابی دیر یا زود راهی شهرها می شوند.       نمونه ای چند از انواع بیکاری:                                                                                                                                                                                                        بیکاری اشکار:گروهی از جمعیت فعال کشور که در 7 روز یش از مراجعه ی مامور سرشماری در جست و جوی کار بوده ه ا ند و هیچگونه درامدی نداشته ا ند بیکار اشکار شناخته می شوند.بین بیکاران اشکار از بیسواد گرفته تا افراد متخصص در رده ها ی سنی و جنسی مختلف مخصوصا گروه جوانان فارغ التحصیل زنان شهری مردان غیر ماهر مهاجر به شهر و ...وجود دارند.                                                                                                                                                                                                                                                        بیکاری پنهان:بیکاری پنهان شامل افراد فعال و ظاهرا شاغلی است که عملا نقشی در تولید یا پیشرفت کار ندارند و با حذف انها خللی عمده به گردونه ی کار وارد نمی شود.بسیاری از کارمندان ادارات کارگران اضافی کارگاههای تولیدی کشاورزانی که امکانات کشاورزی در اختیار ندارند و بیشتر مشاغل ازاد و غیر رسمی از ان جمله اند.                                                                              


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق بیکاری

تحقیق بلوغ تولدی دیگر

اختصاصی از فی ژوو تحقیق بلوغ تولدی دیگر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق بلوغ تولدی دیگر


تحقیق بلوغ تولدی دیگر

فایل : word

قابل ویرایش و آماده چاپ

تعداد صفحه :48

بلوغ تولدی دیگر     

برخی معتقدند که دوره بلوغ بحرانی ترین مراحل زندگی به حساب می آید و دوران طوفان و تلاطم است. همه وجود نوجوان دستخوش جریانات سهمگین تحول و تغییر است. عده ای این بحران را وابسته به تغییرات جسمی، روحی و روانی نوجوان می دانند و عده ای اعتقاد دارند که عبور از مرحله بلوغ طبیعی است.

آنچه که موجب بحران می شود،‌عدم برقراری ارتباط صحیح و منطقی بزرگترها با نوجوان است. در شماره قبل به تعریف بلوغ و تغییرات جسمانی و فیزیولوژیکی در نوجوان به تأثیرات این تغییرات جسمانی در نوجوانان پرداختیم. در این شماره به یکی از واکنشهای روحی روانی بسیار شایع در نوجوان یعنی پرخاشگری و عصبانیت و نقش خانواده می پردازیم.

خانواده مهمترین و اصلی ترین نهاد تربیتی و نخستین آموزشگاه فرد محسوب می شود. پرداختن به مسائل دوره بلوغ بدون توجه به نقش حیاتی خانواده و تأثیر شکل تعاملات و ساختار خانواده ناقص و ناتمام تلقی می شود. یک خانواده سالم خانواده ای است که میان والدین و فرزندان، رابطه ای انسانی و سالم برقرار باشد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق بلوغ تولدی دیگر

دانلود مقاله مولانا آموزگار معنا

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله مولانا آموزگار معنا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله مولانا آموزگار معنا


دانلود مقاله مولانا آموزگار معنا

 

مشخصات این فایل
عنوان:  مولانا آموزگار معنا
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 14

این مقاله در مورد مولانا آموزگار معنا می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله مولانا آموزگار معنا

سالکان روزگار ما
در چنین هیاهوی هول آور درونی و تهاجمات برونی ارزشهای تکنولوژیک و ابزاری که جملگی برآمده از عقل جزیی هستند گرفتار آمده اند، در جان پاره ای از این جویندگان آتشین مزاج حقیقت کسی چون شرر می خندد11 و راه را بر آنانی که ساختارهای معمول زندگی را شکسته و در پی معنا به راه افتاده اند می بندد و مدعی می شود که عشق او را نوع دگر خندیدن12 آموخته و عشق از آسمان آمده است تا اهل تردید و گمان را درهم کوبد13 و آنان را به خود می خواند. او خویشتن را تحصیلکرده مدرسه احمد امی معرفی می کند و بر فضل و هنر که جملگی حجاب آفتاب جانان است می خندد14 و حیران از این که خوب است یا زشت، این است یا آن، و چه نامی دارد، دلبر است یا دل داده...(ادامه دارد) 

رویکردهایی برای تبیین معنای زندگی
دو رویکرد عمده برای تبیین معنای زندگی وجود دارد:
1- رویکرد مجعول (قراردادی)
در این رویکرد، جوینده معنا، تفسیری از عالم پیدا می کند و بر اساس آن به زندگی معنایی می بخشد، و در واقع معنای زندگی بر ساخته تجزیه و تحلیل ها و برداشتهای اوست بقول دکتر فرانکل، چنین آدمی زندگی اش را یک پروژه تعریف شده و هدفمند از سوی دیگران نمی داند، بلکه به زندگی با تجارب خاص خویش معنا می دهد و برای گریز از هجوم خالی اطراف چونان سپهری فریاد برمی‎آورد که زندگی خالی نیست، سیب هست...(ادامه دارد) 

مشتاقان مولانا
و اما براستی این سرگردانان امروزی، که بر در دکان وحدت مولانا گرد آمده اند کیانند؟نگاهی کلی به خیل مشتاقان مولانا، آنها را در دو دسته کلی نشان می دهد:
1-  انسان مدرن خسته از مسابقه در بزرگراه عقل جزیی
پس از رنسانس، مدرنیته که آمد از چهره عالم اسطوره زدایی شد و افسون زدایی از عالم و آدم صورت گرفت و هستی در نگاه خردمندان مازی شد که آدمی با سر پنجه عقل خود بنیاد و بقول فرانسیس بیکن با چشمان خشک علمی در پی آن برآمد که از رازهای آن سر برآورد. دنیای تکنیکی برآمده از عقل جزیی و متکی به روشهای استقرایی گردابی شد که هر دم آدمی را بیشتر در خود فرو می‎برد، این انسان اکنون...(ادامه دارد) 

یادداشتها
1- من به هر جمیعتی نـــالان شـــدم                        جفت بد حالان و خوشحالان شـــــدم
2- هر کسی از ظن خود شد یـــار من                       از درون من نـــجست اســــرار مــن
3- نوبت کهنه فروشان در گـــــذشت                         نو فروشانیــم و اکنون نوبت بازار ماست
4- همه را بیازمودم ز تو خوشترم نیامد                     چو فرو شدم به دریا چو تو گوهرم نیامد
5-سر خنبها گشادم، ز هزار خم چشیدم                  چو شراب ســرکش توبه لب و سرم نیامد

(ادامه دارد) 

فهرست منابع مقاله مولانا آموزگار معنا

1- فرانکل، ویکتور، فریاد ناشنیده برای معنی، مصطفی تبریزی، علی علوی نیا، نشر یادآوران، 1371
2- خاکی، غلامرضا، سمت خیال دوست (سفرنامه قونیه)، بازتاب، 1382
3- شرح و تفسیر مثنوی کریم زمانی
4-  شیمل، آن ماری، من بادم و تو آتش، فریدون بدره ای، طوس، 1380
5-  مومن زاده، محمد صادق، «برداشتهای روان درمانی از مثنوی» انتشارات سروش، 1378
6-  آراسته ، رضا «تولدی در عشق و خلاقیت» حسین نجاتی، فراروان، بهار
7-   1372 کگور، سورن که ر «ترس و لرز» عبدالکریم رشیدیان، نشر نی، 1378
یادواره همایش آموزه های مولانا برای انسان معاصر، دانشگاه تهران زمستان 1382
http://www.khaki.ir/pages/articeladabi/7.htm

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله مولانا آموزگار معنا