فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل فلش هواوی huawei g760-l01 بیلد نامبر c00b248 با لینک مستقیم

اختصاصی از فی ژوو دانلود فایل فلش هواوی huawei g760-l01 بیلد نامبر c00b248 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش هواوی huawei g760-l01 بیلد نامبر c00b248 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

g760-l01 v100r001c00b248custc432d003_europe channel_g760-l01 v100r001c00b248custc432d003_europe channel.rar

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei g760-l01 بیلد نامبر c00b248 با لینک مستقیم

بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین

اختصاصی از فی ژوو بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین


بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین

دانلود تحقیق آماده بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین با فرمت ورد و قابل ویرایش در 22 صفحه

درس آماده سازی فرزندان برای آینده پودمان حقوق خانواده

این مقاله بسیار کامل و جهت ارائه به دانشگاه علمی کاربردی و شامل موارد زیر می باشد : مقدمه  سوابق تحقیق  متن تحقیق  نتیجه گیری  پیشنهادات   منابع و ماخذ

مقدمه 

اگر خانواده را از دیدگاه نهادی مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که که خانواده از نظر کمی و کیفی می‌تواند کانون اصلی اندیشه کار و تلاش و پرورش روحیه خلق ایده و کار در افراد باشد. تحقق این امر مستلزم توجه ویژه والدین به ابعاد و ساحتهای حیات فردی فرزند از هنگام تولد تا زمان تکوین شخصیت اوست. وقتی پدر یا مادر همچون الگویی تلاشگر و مؤثر در عرصه کار و تولید در جامعه ظاهر شوند،‌کارکردهای مثبت ناشی از فعالیت آنها فرزند را به سمت و سویی ترغیب می‌نماید تا ذهن خود را به صورتی منسجم و ثمربخش به ادامه شغل والدین و یا حرفه‌ای جدیدتر سوق دهد. برای چنین فردی دستیابی به منابع اقتصادی ناشی از کار و تسخیر فضاهای جدید، ارزش تلقی می‌شود. چنین طرز تلقی از دنیای پیرامون، ذهن فرد را نسبت به خلق ایده‌ای نو و استقلال اقتصادی و کسب موفقیت، دگرگون می‌سازد. در این مرحله، نوجوان یا جوان ایده‌کاری خود را با خانواده در میان می‌گذارد چه بسا بتواند از تجربیات و رهنمودهای والدین و احتمالاً حمایت مالی و اجتماعی آنها بهره‌مند شود. اینجاست که معیارها و ارزشهای خانواده برای فرزند ملاک عمل و چراغ راه او در مسیر کار و تلاش واقع می‌شود. وظیفه والدین در چنین شرایطی تشریح ابعاد گسترده فعالیت اقتصادی به عنوان ارزش بنیادی برای فرزند و هدایت او در مسیر مطلوب، آغاز توأم با موفقیت را در راه‌اندازی کسب و کار به همراه خواهد داشت. میزان تحصیلات، نوع شغل والدین، ساخت خانواده، روابط خانوادگی (خصوصاً رابطه والدین با فرزندان)، درآمد خانواده و میزان برخورداری از امکانات رفاهی در شکل‌گیری «فرهنگ کار» در خانواده می‌تواند تأثیر داشته باشد. انسانهای متفاوت، توانمندیهای متفاوتی دارند که اگر از همان دوران نوجوانی در مسیر مشخص هدایت شوند، ‌می‌توانند با خلق ایده‌های جدید خود، تغییر در روند تولید و بالطبع تغییر در فرآیند تکنولوژی را آسان کنند.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین

دانلود مقاله معرّفی نسخه های خطی دیوان فدایی یزدی

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله معرّفی نسخه های خطی دیوان فدایی یزدی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله معرّفی نسخه های خطی دیوان فدایی یزدی


دانلود مقاله معرّفی نسخه های خطی دیوان فدایی یزدی

مشخصات مقاله معرّفی نسخه های خطی دیوان فدایی یزدی

عنوان : معرّفی نسخه های خطی دیوان فدایی یزدی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 16

این مقاله درمورد معرّفی نسخه های خطی دیوان فدایی یزدی می باشد.

بخشی از صفحات میانی این مقاله را در قسمت پایین می توانید مشاهده نمایید.

فدایی با به یادگار گذاشتن دیوان شعری از خود در سال 1282 هـ .ق بر اثر ابتلا به بیماری وبا چهره در نقاب خاک کشید.
سه نسخه خطی بسیار نفیس از اشعار او در کتابخانه وزیری یزد نگهداری می شود که بک نسخه آن به شماره 3689 مجموعه ای از غزل، قصیده و رباعی است که فدایی با فخامت و متانت و استواری کلام در مدح و منقبت رسول اکرم (ص) و حضرت علی (ع) و ائمه اطهار شروع کرده و این مدح و ستایش امامان در جای جای دیوان نمود دارد و به کرّات از الکن بودن زبان و ناقابل بودن شعر خود در مدح و توصیف آنها داد سخن داده است.
اگـر چـه قابل مدح تونیست شعر رهی    زلطف گوش ده و کن قبول و خرده مگیر
و از خالق بی همتا به واسطة قسم دادن به امامان و اولیاء الله تقاضای عفو و بخشش می نماید.
بزرگوار خدایا به حق هشت و چهار    که حاکمانند امروز و شافعان فردا
که در گذر ز گناهان ما سیه رویان    علی الخصوص فدایی که هست مدح سرا
همیشه تا که عدو را به دوزخ است مکان    مدام تا که محب راست در جنان مأوا

او در زمرة شاعرانی است که برای مسائل اخلاقی، دینی و اجتماعی اهمیت به سزایی قایل است و در رابطه با مسائلی چون ازدواج دختران، توجه به نماز و روزه، دروغ و غمّازی، آبرو، غرور، به غفلت گذراندن عمر، غم نان خوردن انسانها، ذمّ اهل بازار و ... لب به سخن گشوده است.
آنان که گشته یکسره عالم خرابشان     افتاده از غرور به گردن طنابشان
کردار نا صواب کنند و عجبتر آنک     بس فخرهاست از عمل نا صوابشان
ظلم کسان کنند و ثوابش نهند نام     ایزد مگر دهاد جزای ثوابشان
مال کسان خورند به زور، این غریب نیست     کز یاد رفته یکسره یوم الحسابشان
چندان جفا کنند که گردیده اند خلق     در ناله و فغان شب و روز از عذابشان
بهر نانی که بود قسمت تو     چند مسکین غم بیهوده خوری
عمر تو هست گرامی تر از آن     که غم بوده و نابوده خوری
ای که به غفلت گذرد عمر تو     می نتوان گفت که صاحبدلی
عمر که از هر چه گرامی تر است     می دهی از دست و همان غافلی
¬
فدایی در مورد اوضاع سیاسی زمان خود را دور نگاه داشته است و در مواردی از پادشاهان و وزیران و افرادی چون قباد، سنجر ، طغر لتکین، انوشیروان، اسکندر، نظام الملک، علیشاه، حاجی ابراهیم، میرزا سید حسین، میرزا احمد، میرزا فتّاح، میرزا سید نصیر، میرزا سید مهدی و ... نام برده و در پاره ای موارد در مدح و وصف بعضی از افراد اشعاری را سروده است.
او به شاعران پیش از خود نظر داشته و در میان شاعران پارسی زبان، استقبالهایی از اشعار شاعرانی چون محتشم کاشانی، ظهیر فاریابی و انوری انجام داده و گاهی مصراع یا بیتی از شعر آنها را تضمین کرده است و از شاعران بزرگی چون سعدی، حافظ، وحشی بافقی، قضایی یزدی، حسّان، حیرت، صباحی و ... نام برده و یا در مدح و توصیف آنها اشعار زیبایی را خلق کرده است.
برای جور و جفاشان همین قدر کافی است     که مطلعی کنم از شعر محتشم انشاد
ستیزه گر فلکا از جفا و جور تو داد     نفاق پیشه سپهر از کینه ات فریاد
چه احتیاج به دیوان وحشی است آن را     که هست حافظ و سعدی و انوری و کمال

در بعضی موارد فدایی هجو سرایی کرده و متأسفانه عفّت کلام را چنانکه باید و شاید رعایت ننموده و با الفاظ و کلمات مستهجن و نازیبا به بعضی از افراد تاخته است.
یکی دیگر از وجوه بارز این دیوان شعر او، وفور کلمات و مفردات و ترکیبات عربی است. کلماتی چون (سعیر، تقریر، تفسیر، تقدیر، اهتمام، اعتصام، احتشام و...) که به عنوان قافیه استفاده شده است. و در بعضی موارد می توان شاهد آمیختن ترکیبهای عربی با سخن پارسی در اشعار او بود به گونه ای که گاهی نصف مصراع یا یک بیت را به زبان عربی بیان می کند.

کی توان بودن مدام از جور گردون در خمار     اعظمی یا ساقی الصّهباء کأساً من مدام
در یزد جسم پاکش دانی شبیه چیست      کالورد فی الحدیقه والرّوح فی البدن


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله معرّفی نسخه های خطی دیوان فدایی یزدی

روش های تربیت اخلاقی در اسلام تربیت اخلاق از دیدگاه اسلام درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی

اختصاصی از فی ژوو روش های تربیت اخلاقی در اسلام تربیت اخلاق از دیدگاه اسلام درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

روش های تربیت اخلاقی در اسلام تربیت اخلاق از دیدگاه اسلام درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی


روش های تربیت اخلاقی در اسلام تربیت اخلاق از دیدگاه اسلام درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی

دانلود تحقیق روش های تربیت اخلاقی در اسلام تربیت اخلاق از دیدگاه اسلام درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی با فرمت ورد و قابل ویرایش در 30 صفحه

این مقاله بسیار کامل و جهت ارائه به دانشگاه علمی کاربردی و شامل موارد زیر می باشد :

مقدمه سوابق تحقیق متن تحقیق نتیجه گیری پیشنهادات  منابع و ماخذ

مقدمه

انسان، شگفت انگیزترین آفریده خدای بزرگ و والاترین نشانه قدرت بی منتهای اوست. انسان، مستعد اتصاف به همه صفات و کمالات الهی است. او را خلق کرد تا به مقام قرب الهی و جانشینی خدا در زمین برسد و این سیر جز با تربیت صحیح محقق نخواهد شد. حقیقت انسان، ملکوتی است که با طی مراتب قوس نزولی در این عالم خاکی سکنی گزیده است و تربیت تنها راه دستیابی به آن حقیقت مقدس است. پیام آوران الهی آمده اند تا زمینه های این تحول بزرگ را در وجود انسان فراهم آورند و آنان را از این برهوت ظلمانی به نور هدایت رهنمون گردند. تردیدی نیست که اگر انسان بر اساس معیارهای الهی تربیت نشود در همان مرتبه حیوانیت باقی خواهد ماند. قرآن کریم و سنت بهترین راه تربیت را که مبتنی بر شناخت حقیقت انسان و نیازهای اوست، ارائه می کند. تربیت در لغت، به معنای پرورش دادن است که در آن نمو و زیادتی ملاحظه شده است. راغب می گوید: ربّ در اصل به معنای تربیت است و ربّ به طور مطلق فقط بر خداوند اطلاق می گردد که متکفّل اصلاح موجودات است.در قرآن کریم، مشتقّات تربیت چندین بار به کار رفته است، از جمله: الف) «و تری الارض هامده فاذا انزلنا علیها الماء اهتزّت و ربت»؛ «زمین را خشک و بی حاصل می بینی، پس هنگامی که باران فرو می فرستیم تکانی می خورد و رشد و نموّ گیاهان در آن آغاز می شود.» ب) «و قل ربّ ارحمهما کما ربّیانی صغیرا» «بگو خدایا والدینم را مورد رحمت خود قرار ده همان طوری که آنان مرا در کودکی مورد لطف و رحمت خویش قرار دادند.»   سوابق تحقیق بعضی از محققان می گویند: ربّ در جمله «ربّیانی» از مادّه ربو است نه از ماده ربب چون معنای تربیت، در نوع مواردی که به کار رفته عبارت است از نموّ و زیادت جسمانی و پرورش مادّی؛ و تربیت و سوق دادن به کمال و سعادت معنوی در اغلب موارد ملاحظه نشده است، البتّه تربیت به مفهوم عامّ آن همه مراتب نشو و نما و زیادتی را - اعم از مادی و معنوی - شامل می شود. بنابراین واژه «تربیت»، - با توجه به ریشه آن - به معنای فراهم آوردن موجبات فزونی و پرورش است. علاوه بر این، تربیت به معنای تهذیب و از بین بردن صفات ناپسند اخلاقی نیز به کار رفته است. با این نگرش که تهذیب اخلاقی مایه فزونی مقام و منزلت معنوی است و از این حیث می توان تهذیب را نیز تربیت دانست.


دانلود با لینک مستقیم


روش های تربیت اخلاقی در اسلام تربیت اخلاق از دیدگاه اسلام درس اخلاق اسلامی پودمان دروس عمومی

دانلود فایل فلش هواوی huawei g760-l01 بیلد نامبر c00b264 با لینک مستقیم

اختصاصی از فی ژوو دانلود فایل فلش هواوی huawei g760-l01 بیلد نامبر c00b264 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش هواوی huawei g760-l01 بیلد نامبر c00b264 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

  g760-l01_v100r001c00b264custc10d001_firmware_russian federation_channel-others_andriod 4.4.4_emui 3.0_05012put.zip

اندروید:4.4.4

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei g760-l01 بیلد نامبر c00b264 با لینک مستقیم