فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل فلش هواوی huawei-s7-101بیلد نامبر c11b012 با لینک مستقیم

اختصاصی از فی ژوو دانلود فایل فلش هواوی huawei-s7-101بیلد نامبر c11b012 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش هواوی huawei-s7-101بیلد نامبر c11b012 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

huawei_s7-101_firmware_android2.1_c11b012_norway_brightpoint_05010gjt.rar

اندروید:2.1

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei-s7-101بیلد نامبر c11b012 با لینک مستقیم

دانلود مقاله قرص روانگردان اکستازی

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله قرص روانگردان اکستازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله قرص روانگردان اکستازی


دانلود مقاله قرص روانگردان اکستازی

اکستازی اعتیاد جسمانی ایجاد نمی‌کند. دکتر آذردخت مفیدی توضیح می‌ دهد: «اعتیاد به دو شکل جسمانی و روانی مطرح می ‌شود. مصرف این دارو اعتیاد جسمانی ایجاد نمی ‌کند، ولی وابستگی روانی فرد را به دنبال خواهد داشت. اکستازی باعث پاداش به منِ (EGO) فرد می‌ شود. بنابراین روان را به‌ واسطه افزایش احساس رضایت از خود و احساس امنیت تقویت می ‌کند.» گروهی از افراد به‌ طور ژنتیکی دارای استعداد گرایش به اکستازی هستند. این افراد کسانی هستند که مراکز پاداش در مغز آنها ضعیف عمل می‌ کند. در نتیجه ی این نقصان، آنان نیاز به یک عامل خارجی دارند تا احساس رضایت مندی را ایجاد کند. چنین شرایطی منجر به اعتیاد فرد به یک محرک کاذب می‌شود.

دکتر فربد فدایی می ‌گوید: «هرچند که این دارو اعتیاد جسمانی ایجاد نمی‌ کند، یک‌ بار مصرف آن تا 80 درصد احتمال استفاده مجدد را افزایش می‌دهد.»

مسمومیت با اکستازی

آنچه به دنبال مسمومیت با اکستازی اتفاق می‌افتد کُما و مرگ است. فرد به‌ شدت عرق می ‌کند و حجم زیادی از آب بدنش را از دست می ‌دهد. مردمک چشم گشاد می ‌شود. تب بالا می‌ رود و فرد گرمازده می ‌شود. قلب به‌ شدت می ‌تپد. فشارخون بالا می ‌رود و هر لحظه احتمال خونریزی مغزی یا حملات قلبی وجود دارد.

هنوز پاد زهر مؤثری برای درمان مسمومیت ناشی از مصرف اکستازی شناخته نشده است. در مورد این قبیل افراد، پزشکان به اقدامات حمایتی مانند پایین آوردن فشارخون، جبران آب از دست ‌رفته و کنترل درجه حرارت بدن اکتفا می‌ کنند.

اکس پارتی

میهمانی‌های رِیو (RAVE) در دهه هشتاد میلادی بحران جدیدی در اروپا و امریکا به‌ وجود آوردند. اکستازی به‌ طور غیر قابل مهاری در میان جوانان نفوذ کرده بود و روز به ‌روز بر تعداد مصرف‌ کنندگان آن افزوده می ‌شد. کسانی که به این قبیل میهمانی‌ها می‌ رفتند هماهنگ و عجیب بودند. یکسان لباس می پوشیدند تا خود را به صورت یک گروه درآورند. بزرگترین گروه اکس‌بازها فرقه لایِن پت (LION PATH) بود. اعضای این فرقه گمان می‌ کردند که با خوردن قرص‌های اکستازی به روشنایی می ‌رسند. اما اصطلاح اکس پارتی مربوط به مجالسی است که معمولاً از ابتدای شب تا بامداد روز بعد به طول می ‌انجامند. این میهمانی ‌ها با رقص‌های تند و متمادی در حین پخش موسیقی مخصوص مانند ریو، هاووس، و ترنس همراه‌اند. در این میهمانی‌ها، قرص‌های اکستازی در ظرف‌هایی دست به دست می‌ گردد. از آنجا که پس از مصرف اکستازی باید مقدار زیادی آب به بدن رساند، اصطلاح «آب خوردن» برای مصرف زیرزمینی قرص اکس به کار می‌ رود. در برخی از این میهمانی‌ها، به منظور جذب مصرف‌ کنندگان، قرص‌ها را به‌ صورت رایگان عرضه می‌ کنند.

دکتر آذردخت مفیدی علت تمایل مصرف‌ کنندگان اکستازی به استفاده گروهی از آن را چنین توجیه می ‌کند: «این تمایل به مصرف گروهی در مورد تمام مواد مخدر وجود دارد. اما در مورد اکستازی یکی از دلایل مطرح، نیاز به وجود یک فرد حمایت ‌کننده است. مصرف انفرادی این دارو در تنهایی خطرآفرین است. از سوی دیگر، احساس سرخوشی دسته‌ جمعی برای هر کدام از مصرف ‌کنندگان حکم تأیید را دارد و فرد متقاعد می‌ شود که کار درستی انجام می ‌دهد. دلیل دیگر، نیاز مصرف‌ کنندگان به برقراری ارتباطات صمیمانه ی اجتماعی است.»

دکتر فربد فدایی می‌گوید: «معتادان به دلیل مشکلات شخصیتی همیشه به دنبال یافتن هویت گروهی هستند. آنان جایگاه فردی خود را نیافته ‌اند و می‌ خواهند در یک گروه هویتی بیابند.»

شامل 11 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله قرص روانگردان اکستازی

دانلود مقاله جلوه های امام حسین (ع)

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله جلوه های امام حسین (ع) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله جلوه های امام حسین (ع)


دانلود مقاله جلوه های امام حسین (ع)

مقدمه

پیامبر اکرم‏«صلى الله علیه وآله‏» در مورد حسین‏«علیه‏السلام‏» مى‏فرماید: "حسین سبط من الاسباط "; حسین امتى از امتهاست; یعنى ایشان امام حسین‏«علیه‏السلام‏» را فرد نمى‏داننى. وقتى امام حسن‏«علیه‏السلام‏» راه و چاره‏اى جز صلح نمى‏بیند - با وجود اینکه بارها به مردم گفته بودند: نیکوترین کارها نزد من شمشیر کشیدن در مقابل بنى امیه است، اما صلاح نمى‏بینم این کار را انجام دهم - عده‏اى از مسلمانها سرزنشش مى‏کنند که تو ما را خوار و ذلیل کردى ؟ و آن مى‏شود که شد. در واقعه کربلا نیز امت اسلامى در برابر حرکت امام حسین «علیه‏السلام‏» سه گروه مى‏شوند: گروهى که تا آخر روز عاشورا با امام مى‏مانند. گروهى که امام را تنها مى‏گذارند و بهانه‏هاى گوناگون مى‏آورند و گروهى که بى تفاوت درباره ایشان بودند. حال ما خودمان را باید در آیینه افکار حسین «علیه‏السلام‏» ببینیم، تا چه حد براى ماندن اسلام و ایمان حاضر به ایثار هستیم. بعد از انقلاب اسلامى بسیارى از مسائل براى ما روشن شد. ببینیم ما چقدر براى انقلابمان تبلیغ مى‏کنیم در زمانى که هر 24 ساعت‏حداقل یک کتاب علیه انقلاب نوشته مى‏شود، چقدر مطالعه مى‏کنیم - علاوه بر واحدهاى درسى تا در برابر آن تهاجمات مسلح شویم. اگر امروز آگاه نباشیم خیلى سریع این کتابها وارد جامعه‏مان مى‏شود و ما در برابر آنها ناتوان مى‏مانیم. امتى نباشیم که در بینمان حسین را ذبح کنند و بعد ما متوجه شویم. سعى کنیم باطن خود را با اهل بیت گره بزنیم و عشق اهل بیت را در روح فرزندانمان زنده کنیم. دشمنان اسلام بخصوص معاویه در زمان حضرت على ، امام حسن و امام حسین(:) خیلى از جهالت و غفلت مردم بر علیه اسلام استفاده کردند، اما غفلت مردم از خیانت معاویه ضربه بیشترى به اسلام زد. مردم همه معاویه و خاندانش را که طالب جاه و مقام بودند، مى‏شناختند و مى‏دانستند که امام حسین حق است ولى غفلتشان آن وقایع را پدید آورد.

 

  1. جلوه های امام حسین (ع)

«ابن نهشل »نیکو سروده است :

کان لم حی سواک و لم تقم                            علی احد الا علیک النوائح

گویا جز تو احدی از دست مردم نرفته و جز برای تو در سوگ کسی نوحه گری نکرده اند .«السلام علی اسیر الکربات و قتیل العبرات 1»

در احادیث نیز از امام شهدا (ع)به« قتیل العبرة»تعبیرمی شود و از جمله او خود فرمود :«انا قتیل العبرة،لا یذکرنی مؤمن ال اسنعبر 2»

این جملات‌ بدان معنا نیست که امام (ع)شهید شد تا مردم گریه کنند –و به اجر و ثوابی برسند – بلکه «قتیل العبرة»حاکی از آثار قهری شهادت او می باشد و آن سرشک ،ناشی از عشق فطری هر مؤمن به اوست .علت غایی قیام هم در زیارت اربعین بیان شده است :«بدل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهالةو حیرةالضلالة3»

«لعن الله امة اسست اساس الظلم و الجور علیکم اهل البیت 4»

اخیراًبرخی از نویسندگان ریشه حادثه کربلا را در زمان خلیفه سوم دانسته اند اما دقت در تاریخ، روایا ت مربوط به امامت و نیز زیارت عاشورا ،نشان می دهد که زمینه سازی برای چنین فاجعه ای  بلا فاصله بعد از رحلت پیامبر مکرم (ص)و با منحرف شدن مسیر خلافت تحقق یافته است 5.

   
  1. بحار الانوار ،ج98،ص331،و مفاتیح الجنان ،زیارت اربعین .
  2. 2.الأمانی ،ص137:بحار الانوار ،ج44،ص284:عوالم ،ج17،ص536.
  3. بحار الانوار ،ج98،ص331و مفاتیح الجنان .

4.زیارت عاشورا ،بحار الانوار ،ج98،ص295،و مفاتیح الجنان .

5.چنانچه شعرای بزرگ نیز در سرود ه های خود به این حقیقت تصریح کرده اند .

کمیت :

بصیب به الزامون عن قوس غیرهم                                         فیا اخرا اسدی له الغی اول

(شرح الهاشمیات  ،ص71،در این کتاب بیت مذکورصحیح‌  تفسیرنشده است ).

مرحوم ایة الله اصفهانی :

ومارماه إذر ماه حرملة                               وانما رماه من مهد له

سهم انی من جانب السقیة                          و قوسه علی ید الخلیفة

                                                                                     (الانوارالقدسیة،ص130).

السید باقر الهندی :

کل غدر وقول افک وزور                              هو فرع عن جحد نضالغدیر

(ریاض المدح‌والرئاء،ص197).

کانکه طرح بیعت شور افکند                         خود همانجا طرح عاشورافکند

«اقمت الصلوةو اتیت الزکوة»

گفته اند که اگر کلام فوق را به معنای خواندن نماز وپرداخت زکات بدانیم، بیش از یک  گواهی ساده و معمولی نخواهد بود، و شأنی برای امام (ع) نیست. بعضی برای دفع اشکال گفته اند: در حقیقت، اقامه نماز، تنها خواندن نماز نیست، بلکه علاوه بر خواندن، ترویج آن نیز هست (بر پا داشتن نماز ). یعنی امام (ع)با شهادت خود، نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر را ترویج کرده و این احکام را بر پا داشته است. البته اساس این کلام صحیح است، ولی سیاق افعال. جز «اقمت الصلوة»، برای این ترجمه رسا نیست، زیرا «اتیت الزکوة»را نمی توان آن گونه معنا کرد.

عده ای دیگر گفته اند: چنانچه به صحنه تبلیغاتی دشمن توجه کنیم، در خواهیم یافت که گواهی مذکور در آن عصر پر ارزش بوده، گرچه در عصر ما متعارف نیست. در آن تبلیغات سوء آن چنان بود که از شهادت امیرالمؤمنین (ع)گفتند: مگر علی (ع)نماز می خواند که هنگام نماز کشته شد؟

به نظر می رسد این پاسخ هم کافی نیست: زیرا بیان فوق در اکثر زیارات آن جناب آمده ،و این نشان می دهد که مطلب مهم وپر ارزشی است که همه شیعیان در هر عصری باید به آن گواهی دهند و نباید عبارت را به گونه ای ترجمه کرد که مخصوص زمانی خاص باشد. شاید مقصود از جمله بالا این باشد که نماز، زکات وامر به معروف و نهی از منکر واقعی را تو انجام داده ای. در اقمت الصلوةو…شهادت به خواندن نماز معمولی نمی دهیم، تا گواهی ساده و عادی باشد، بلکه گواهی به خواندن آن نماز، پرداخت آن زکات و…می دهیم که با تمام شرایط و امتیازات باشد و این کار از غیر معصوم ساخته نیست.

   
  1. مرحوم نیر تبریزی ،آتشکده ،ص59.

 

«لبیک داعی الله 1»    

با انکه همه ائمه (ع)«دعاةالله 2»هستند، اما در زیارات هیچ یک از آنها «لبیک داعی الله» نیامده و شاید سرش آن باشد که حسین بن علی (ع)علاوه بر دعوت به سوی خدا ،با گفتار و رفتار، دعوت و پیام ویژه ای نیز داشت و این دعوت را ا خون به مردم ابلاغ کرد. پس هر آن کس که با گوش معنوی خود این دعوت را شنید باید لبیک گوید و اهداف امام (ع)را استمرار بخشد. به عبارت دیگر ،آن خونی که به عنوان نمود کامل عشق مقدس. درهمه موجودات و به ویژه انسان جلوه گری می نماید، اکنون هم « استنصار» می کند و مردم را به حمایت از دین خدا می طلبد، و زائر با گفتن لبیک، آن استنصار را اجابت می کند.

مرحوم حاج شیخ جعفرشوشتری (قدس) بیان لطیفی در باب حکمت «تکرار» تلبیه (هفت بار) دارد، که یک وجه آن ملاحظه حالات مجیب است و وجه دیگر اینکه هفت بار لبیک گفتن برابر استنصارهای هفتگانه آن حضرت است.

...

مقدمه...................................................................

جلوه های امام حسین.............................................

خصال والای حسینی................................................

شخصیت خانوادگی امام...........................................

شبیه ترین افراد به پیامبر..........................................

جاذبه ویژه در نام و یاد امام........................................

قوت عزم امام.........................................................

شجاعت امام..........................................................

وفای امام...............................................................

رفتار خانوادگی امام.................................................

عزت نفس امام.......................................................

جلوه ای از سلوک امام..............................................

مرگ در دیدگاه امام و یاران او......................................

جامعیت امام..........................................................

کرامات امام...........................................................

 

 

33 ص فایل Word

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله جلوه های امام حسین (ع)

دانلود جزوه نقشه کشی سازه، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی پیام نور

اختصاصی از فی ژوو دانلود جزوه نقشه کشی سازه، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی پیام نور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود جزوه نقشه کشی سازه، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی پیام نور


دانلود جزوه نقشه کشی سازه، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی پیام نور

دانلود جزوه نقشه کشی سازه تاسیسات مکانیکی و الکتریکی پیام نور

جزوه نقشه کشی ساختمان

رشته های : مهندسی برق و الکترونیک, رشته مهندسی تاسیسات, رشته مهندسی عمران, رشته مهندسی مکانیک, رشته نقشه کشی.

فایل : pdf

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود جزوه نقشه کشی سازه، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی پیام نور

دانلود مقاله بنزین

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله بنزین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله بنزین


دانلود مقاله بنزین

برشی از نفت است که بین 70 تا 175 درجه سانتی‌گراد تقطیر می‌شود و محتوی هیدروکربورهای C5 تا C11 یا C12 می‌باشد. بنزین طبیعی که حدود 15% از نفت خام را تشکیل می‌دهد، در موتورهای احتراقی بکار می‌رود.

دید کلی 

سوخت‌های مایع را می‌توان از اثر هیدروژن روی زغال و مشتقات آن ، در دما و فشار زیاد بدست آورد. در این حال ، زغال خاکستری در حدود 8 تا 10 درصد وزنی از خود به جای گذارده و نفت خام ، به میزان 75 درصد وزنی زغال مصرف شده است.

تاریخچه تولید بنزین

گزارش‌های ثبت شده حاکی از آن است که در سال 1923 ، "برجیوس" اولین بار از روش هیدروژناسیون برای تولید بنزین استفاده کرد. در آن سال ، 350000 تن سوخت اتومبیل از این راه تهیه شد. در 1944، حدود 20 کارخانه برای تولید 3.5 میلیون‌تن سوخت مایع بکار مشغول بوده که از این مقدار 2.25 میلیون‌تن بنزین بوده است. امروزه از این روش برای تولید انواع بنزین مخصوصا بنزین هواپیما با خاصیت آرام سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های بنزین

ویژگی ضد ضربه یا آرام سوزی را بوسیله عدد اکتان که عبارت است از درصد ایزواکتان در مخلوطی از ایزواکتان و هپتان نرمال تعیین می‌کند. بدین منظور انفجار ناشی از مخلوطی از ایزواکتان و هپتان نرمال را در موتور استاندارد با هیدروکربور مورد نظر مقایسه می‌کنند. اجسامی با توان ضد انفجاری بیش از اکتان ، عددی بالاتر از 10 را اتخاذ

شامل 4 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله بنزین