پرسشنامه بازاریابی درونی در سال 1995 توسط مونی و فورمن به منظور سنجش بازاریابی داخلی تهیه و مورد استفاده قرار گرفته است. این پرسشنامه دارای 15 سوال می باشد که در ایران در پژوهش سید جوادین و همکاران) 1389 ( مورد استفاده قرار گرفته است. این پرسشنامه بر مبنای طیف 7 درجه ای لیکرت نمره گذاری شده است . بدین ترتیب که به گزینه های کاملا مخالفم نمره 1 و به گزینه کاملا موافقم نمره 7 داده می شود. همچنین این پرسشنامه دارای 3 بعد به شرح زیر می باشد:
ابعاد سوالات
- چشم انداز
- توسعه
- پاداش
پرسشنامه بازاریابی داخلی مونی و فورمن