فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه بازاریابی داخلی مونی و فورمن

اختصاصی از فی ژوو پرسشنامه بازاریابی داخلی مونی و فورمن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرسشنامه بازاریابی درونی در سال 1995 توسط مونی و فورمن به منظور سنجش بازاریابی داخلی تهیه و مورد استفاده قرار گرفته است. این پرسشنامه دارای 15 سوال می باشد که در ایران در پژوهش سید جوادین و همکاران) 1389 ( مورد استفاده قرار گرفته است. این پرسشنامه بر مبنای طیف 7 درجه ای لیکرت نمره گذاری شده است . بدین ترتیب که به گزینه های کاملا مخالفم نمره 1 و به گزینه کاملا موافقم نمره 7 داده می شود. همچنین این پرسشنامه دارای 3 بعد به شرح زیر می باشد:

ابعاد سوالات

  • چشم انداز
  • توسعه  
  • پاداش  

دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه بازاریابی داخلی مونی و فورمن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.