دانلود پاورپوینت درباره تحقیقات بازاریابی
تعاریف مختلف از تحقیقات بازاریابی
انجمن بازاریابی امریکا 1985
بازاریابی فرایند برنامه ریزی و اجرایی کردن مفاهیم قیمت -گذاری ، ارتقا و توزیع افکار وعقاید ،محصولات و خدمات است به گونه ای که از طریق مبادله انها سازمانها و افراد به اهدافشان دسترسی پیدا کنند .
کاتلر و آرمسترانگ
عامل ارتباط دهنده مصرف کننده ،مشتری و جامعه ، از طریق اطلاعات به بازاریاب است ...تعیین اطلاعات موردنیاز، برنامه ریزی برای جمع اوری اطلاعات ومدیریت واجرای جمع اوری اطلاعات بعهده تحقیقات بازاریابی می باشد.
و ...
در 70 اسلاید
قابل ویرایش
دانلود پاورپوینت درباره تحقیقات بازاریابی