فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8

اختصاصی از فی ژوو طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8


طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8

طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8

 

فایل  ورد  قابل  ویرابش  

فقط  8000تومان 

 

 

چکیده   

فلش یک ابزار طراحی و برنامه نویسی است که طراحان و سازندگان از آن برای ساختن برنامه، بازی، کارتون و چیزهای بسیار دیگر استفاده می‌کنند. پروژه‌های فلش می‌توانند شامل انیمیشن‌های ساده، ویدئو، موزیک، برنامه و هر چیز دیگری باشند. اگر ماکرو مدیا در مورد فلش می‌گوید"یک استاندارد حرفه‌ای برای ایجاد صفحات وب با پیچیدگی‌های زیاد است" اغراق نکرده است. فقط از چندین سایت فلش دیدن کنید تا تأثیرات آن را درک کنید. فلش با استفاده از تصاویر گرافیکی، انیمیشن، صدا، محیط تعاملی، می‌تواند نظر شما را جلب کند، آموزش دهد و لذت ایجاد کند.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                      

فهرست مطالب

 

فصل اول آشنایی با محیط برنامه. 1

1-1 استفاده از صفحه‌ی شروع. 2

1-2 روش پنهان و مخفی کردن صفحه‌ی شروع. 4

1-3 روش نشان دادن دوباره‌ی صفحه‌ی شروع. 5

1-4 صفحه‌ی کاری.. 7

1-4-1 بزرگنمایی 13

1-5 ابزار پانل 20

1-6 آشنایی با خط فرمان.. 23

1-7 Symbols. 25

1-7-1 روش ساخت سیمبل و بهره‌وری از لایبرری.. 25

1-8 اجزای انیمیشن.. 26

1-8-1 مفهوم frame. 26

1-8-2 keyframe. 26

1-8-3 نرخ فریم 27

1-9 ایجاد یک tween motion    27

1-10 ایجاد یک tween shape 28

1-11 هدف اصلی لایه‌ها 29

1-11-1 بهینه سازی 29

نتیجه گیری: 31

منابع 32

 

 

فهرست اشکال

 

فصل اول

شکل 1-1: صفحه‌ی شروع. 2

شکل 1-2: منوی پروژه های اخیر. 3

شکل 1-3: منوی ایجاد پروژه‌ی جدید. 3

شکل 1-4: منوی ایجاد پروژه‌ی جدید با قالب خاص.... 4

شکل 1-5: روش پنهان و مخفی کردن صفحه‌ی شروع. 5

شکل 1-6: نشان دادن دوباره‌ی صفحه‌ی شروع. 5

شکل 1-7: منوی نشان دادن دوباره‌ی صفحه‌ی شروع. 6

شکل 1-8: منوی نشان دادن دوباره‌ی صفحه‌ی شروع. 7

شکل 1-9: ایجاد پروژه‌ی جدید. 8

شکل 1-10: صفحه‌ی کاری.. 8

شکل 1-11: پانل ابزار 9

شکل 1-12: رسم دایره در صفحه‌ی کاری.. 10

شکل 1-13: روش اجرای پروژه 10

شکل 1-14: نمایش پروژه 11

شکل 1-15: ترسیم دایره در نیمه‌ی صفحه‌ی کاری 12

شکل 1-16: نمایش پروژه 12

شکل 1-17: ابزار بزرگنمایی و تنظیمات مخصوص بزرگنمایی در پانل ابزار 14

شکل 1-18: استفاده از ابزار بزرگ‌نمایی در پروژه 14

شکل 1-19: تصویر بزرگ شده 15

شکل 1-20: منوی بزرگنمایی و کوچک نمایی.. 15

شکل 1-21: منوی بزرگنمایی با درصد مشخص.... 16

شکل 1-22: بزرگنمایی در خط فرمان.. 16

شکل 1-23: اندازه‌ی بزرگ‌نمایی به اندازه‌ی صفحه‌ی کاری.. 17

شکل 1-24: بزرگنمایی به اندازه‌ی صفحه‌ی کاری.. 18

شکل 1-25: رسم مربع و دایره در صفحه‌ی کاری.. 18

شکل 1-26: بزرگنمایی به اندازه‌ی محتویات صفحه‌ی کاری.. 19

شکل 1-27: بزرگنمایی به اندازه‌ی محتویات داخل صفحه‌ی کاری .......................................................... 19

 شکل 1-28: ابزار دست در پانل ابزار 23

شکل 1-29: مکان لایه‌ها 24

شکل 1-30: نمایش فریم‌ها 24

 

 


دانلود با لینک مستقیم


طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.