فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله در مورد جوانان

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله در مورد جوانان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله در مورد جوانان


دانلود مقاله در مورد جوانان

فهرست مطالب

عنوان                                              
فصل اول: شخصیت انسانی ومعنی جوان
بخش اول: هویت یابی                                   
بخش دوم: معنی جوان ونوجوان                             
     درباره جوان                                      
فصل دوم: بلوغ روانی واجتماعی جوان
بخش سوم: بلوغ روانی وجنسی جوان                           
    رشد اجتماعی                                   
فصل سوم: بررسی مشکلات سنی
بخش چهارم: بررسی مشکلات سنی                             
بخش پنجم: مشکلات ونیازهای دوره ی جوانی ونوجوانی                                     
افسردگی                                           
اضطراب                                           
بخش ششم: اعتیاد درجوانان
نقش شخصیت دراعتیاد                                                       
اعتیاد وموادمخدردرنوجوانان                                   
بخش هفتم: آسیب های اجتماعی دررابطه با جنس مخالف
الگوپذیری ورابطه با جنس مخالف                               
آسیب های اجتماعی دختر وپسر                                                 

فصل چهارم: نقش خانواده
بخش هشتم: هنجارهایی درتربیت                               
روش پرورش جوانان ونوجوانان                                    
نقش خانواده                                           
برخوردهای نامطلوب                                     
بخش نهم: توصیه های بهتر برای ارتباط باجوانان                                     
نکته ای به والدین(رشد اجتماعی)                               
پدرها ومادر ها حتماً بخوانند                               
بخش دهم: آسیب ها وموانع اجتماعی
پسران ایرانی شغل می خواهند                                                    
ازدواج                                               
فراردختران عواقب ومشکلات آن                             
آسیب های اجتماعی فرار پسران

‹‹بخش اول››
 هویت یابی         
(یکی ازوظایف مهم درتعلیم وتربیت یک نسل، یاری دادن آن برای یافتن هویت خویش است . روان شناسان، دوره نوجوانی یعنی حد فاصل بین 13 تا 18 سالگی را دوره حساسی برای یافتن هویت می دانند.درصورتی که نوجوان بتواند دراین مدت برای خویش تصویری رضایت بخش وامید آفرین بدست آورد، مراحل بعدی زندگی را با تعادل، پرشور وپرتحرک آغاز خواهد کرد. نوجوان درچنین وضعیتی قدم دردوره های جهانی خواهدگذاشت، به گونه ای که می داند چه   می خواهد ومی داند که چه راهی پیش رو دارد وچه باید بخواهد. درصورت تحقق ناپذیری این هویت ، نوجوان دچار‹‹ آشفتگی نقش ›› خواهد شد. یعنی درمورد خود ونحوه رفتاری که  می بایدداشته باشد ، دچار تردیدی می شود.درچنین صورتی، انتخاب یک الگوی مشخص برای او مشکل خواهد شد به همین لحاظ ممکن است هرچند صباحی، به رنگی وشکلی درآید.
درجوامعی که پیچیدگی وتنوع رفتاری، زیاد به چشم می خورد، الگوهای متعددی درمقابل نوجوان وجود خواهدداشت، که او را درانتخا ب یک یاچند الگو برای همانند سازی، یعنی انتخاب شیوه ای برای زیستن باالهام از آن الگوها، با مشکل مواجه می سازد.درجوامع ساده، مانند جوامع روستایی وعشایری، هویت یابی نوجوانان با مشکلات کمتری مواجه خواهد بود. دراین گونه جوامع معمولاً چند نوع شغل وشخصیت معدودبه منزله الگوهای قالبی درمقابل نوجوان قراردارند که نوجوان دربرخورد با مشکلات می تواندبا آنها همانند سازی کند. از این رو درجوامع ساده ایران به فراوانی با نوجوانان 14 یا 15 ساله ای روبرو می شویم که مانند مردان وزنان آن جامعه رفتار می کنند ودرجمع آنان وتقریباً همپای آنان رفتار کرده، اظهار نظر می کنند.
یکی از مسائل  مهم درهویت یابی ، ‹‹ هویت یابی جنسی›› است.وقتی سخن از هویت یابی است، می باید نوجوان درمورد جنسیت خویش ونقش های مربوط به آن نیز به تصور روشنی دست پیدا کند. پسر باید به این نکته واقف شودکه مرد کیست وچه خصوصیاتی لازم است داشته باشد. دختر نوجوان نیز لازم است درمورد اینکه زن کیست وچه خصوصیاتی باید داشته باشد، به تصور روشنی باید برسد.

‹‹بخش دوم››
معنی جوانی ونوجوانی        
مجموع فرازونشیب دوران زندگی بشر درسه مرحله خلاصه می شود: کودکی، جوانی، پیری.
جوانی منزل قوت ونیرومندی ایام زندگی است که از دوطرف محفوف به ضعف وناتوانی است ازطرفی ضعف ایام کودکی وازطرف دیگر ناتوانی دوران پیری.
بشردرپیمودن راه زندگی وطی کردن پستی ها وبلندی های آن مانند کوه نوردی است که یک روز دامنه ی فراز را می پیماید تاخود را به مرتفع ترین قله ی کوه برساند، وروز دیگر از دامنه ی نشیب عبور می کند تا با آخرین نقطه ی نزولی برسد.موقع پیمودن دامنه ی نماز، هرروزی که بروی می گذرد چشم اندازش وسیع تر می گردد، ونقطه ی تماشایی اش را بیشتر می بیند.
وقتی که برقله کوه قدم می گذارد به همه جا مسلط می شود وعالی ترین نازل را مشاهده   می کنیم. برعکس موقع پیمودن راه نشیب، هرروزی که براو می گذرد چشم اندازش محدودتر می شود ونقاط تماشایی یکی پس ازدیگری پنهان می گردند تا بکلی همه مناظر زیبا از نظرش غائب می شوند.


 درباره جوان        
ایام جوانی رسیدن به مرتفع ترین وعالی ترین منازل زندگی است. دردیدگاه جوان مناظر زیبا وچشم اندازهای مطبوع ودل پسند، بسیار است. روح جوان لبریز از آمال وآرزو وسرشار از عشق وامید است.
ایام جوانی دوران درخشندگی وفروغ زندگی است. دوران سرور وشادمانی، دوران قوت وقدرت، دوران نشاط وامید، دوران کار وکوشش ودوران شور وهیجان.
علی علیه السلام فرموده اند: دو چیز است که قدر وقیمتشان را نمی شناسند مگر کسی که آن دو را ازدست داده باشد، یکی جوانی ودیگر تندرستی وعافیت است. در این حدیث علی علیه السلام نعمت جوانی را درردیف بزرگترین نعمت های الهی، یعنی صحت وسلامت آورده است وبه اندازه ای آنرا مجهول القدر دانسته که می فرماید تنها درموقع فقدان جوانی می توان به ارزش آن پی برد.

 

شامل 60 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله در مورد جوانان

دانلود مقاله نظام کیفری ایران باستان

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله نظام کیفری ایران باستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله نظام کیفری ایران باستان


دانلود مقاله  نظام کیفری ایران باستان

 

 

تعداد صفحات : 120 صفحه   -   

قالب بندی :  word

 

مقدمه:

   انسان موجودی سعادت خواه و سعادت جو و فطرت و سرشت آدمی به سوی خوبی و خوهبت الهی استوار است حیات و ممات در پیش روی انسان ها باعث گردیده که بشر برای تکامل کوششی کند تا حقیقت را دریابد و لذا در نیل انجام این هدف ها انسان در تکاپوی علوم فکری و  علوم معرفتی هستند حصول به علوم و کشف معلومات بی ارتباط با حقوق مردم نیست و تامین مصالح حقوق عمومی التفات کوچک و معقول از خواسته های موجه اجتماعی خواهد بود. لذا آشنائی با واژه و مفهوم قانون و مقررات حاکم بر روابط بنگاه ها ما را آشنا با     حقوق شهروندان خواهد نمود. که در این راستا خداوند را سپاس می گوییم که توفیق و عنایت عطا نمود که با تألیف این جزوه خدمتی کوچک به همنوعانم نماییم تا این مردم صاحب عزت و کرامت آشنائی کوچکی برای جلوگیری از هرج و مرج اجتماعی و گرفتن داد خود از ظالم و تحکیم  خود بردارند و آ‎شنایی اجمالی برای این قشر زحمت کش برداشته شود.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله نظام کیفری ایران باستان

Learn to Speak German Level Three Unit Twenty Five

اختصاصی از فی ژوو Learn to Speak German Level Three Unit Twenty Five دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

Learn to Speak German Level Three Unit Twenty Five


Learn to Speak German Level Three Unit Twenty Five

 

Speak German like a native!

 

 

It’s now possible to speak and understand a foreign language effortlessly. The world-famous Pimsleur Method™ combines well-established research, most-useful vocabulary and a completely intuitive process to get you speaking right from the first day. All Pimsleur® courses feature real-world context and flexible vocabulary enabling you to learn your new language in a fluid, natural way. It’s the simplest way to start speaking a new language today.

German is the official language of Germany and Austria and is one of the official languages of Switzerland, Belgium, Lichtenstein, and Luxembourg. Nearly 100 million people speak German as their first language. Learn German today with Pimsleur.

 

 You can download the first lesson for free from Here.

You can download the reading booklet for free from here.

 

Description

Includes 30 lessons and reading instruction (16 hours) as MP3 download, plus a User’s Guide and Reading Booklet

The Easiest and Fastest Way to Learn German
Whether you want to travel, communicate with friends or colleagues, reconnect with family, or just understand more of what’s going on in the world around you, learning German will expand your horizons and immeasurably enrich your life.

The best part is that it doesn’t have to be difficult or take years to master. Thirty minutes a day is all it takes, and we get you speaking right from the first day. Pimsleur courses use a scientifically-proven method that puts you in control of your learning. If you’ve tried other language learning methods but found they simply didn’t stick, then you owe it to yourself to give Pimsleur a try.

Why Pimsleur?
- Quick + Easy – Only 30 minutes a day.
- Portable + Flexible – Core lessons can be done anytime, anywhere, and easily fit into your busy life.
- Proven Method – Works when other methods fail.
- Self-Paced – Go fast or go slow – it’s up to you.
- Based in Science – Developed using proven research on memory and learning.
- Cost-effective – Less expensive than classes or immersion, and features all native speakers.
- Genius – Triggers your brain’s natural aptitude to learn.
- Works for everyone – Recommended for ages 13 and above.

What’s Included?
- 30, 30-minute audio lessons
- 60 minutes of reading instruction to provide you with an introduction to reading German designed to teach you to sound out words with correct pronunciation and accent
- in total, 16 hours of audio, all featuring native speakers
- a Reading Booklet and a User’s Guide

What You’ll Learn
In the first 10 lessons, you’ll cover the basics: saying hello, asking for or giving information, scheduling a meal or a meeting, asking for or giving basic directions, and much more. You’ll be able to handle minimum courtesy requirements, understand much of what you hear, and be understood at a beginning level, but with near-native pronunciation skills.

In the next 10 lessons, you’ll build on what you’ve learned. Expand your menu, increase your scheduling abilities from general to specific, start to deal with currency and exchanging money, refine your conversations and add over a hundred new vocabulary items. You’ll understand more of what you hear, and be able to participate with speech that is smoother and more confident.

In the final 10 lessons, you’ll be speaking and understanding at an intermediate level. In this phase, more directions are given in the target language, which moves your learning to a whole new plane. Lessons include shopping, visiting friends, going to a restaurant, plans for the evening, car trips, and talking about family. You’ll be able to speak comfortably about things that happened in the past and make plans for the future.

Reading Lessons begin in Lesson 10 to provide you with an introduction to reading German. In addition, the combined Reading Lessons are included after Lesson 30. These Reading Lessons, which total about one hour, are designed to teach you to sound out words with correct pronunciation and accent.

The Pimsleur Method
We make no secret of what makes this powerful method work so well. Paul Pimsleur spent his career researching and perfecting the precise elements anyone can use to learn a language quickly and easily. Here are a few of his “secrets”:

The Principle of Anticipation
In the nanosecond between a cue and your response, your brain has to work to come up with the right word. Having to do this boosts retention, and cements the word in your mind.

Core Vocabulary
Words, phrases, and sentences are selected for their usefulness in everyday conversation. We don’t overwhelm you with too much, but steadily increase your ability with every lesson.

Graduated Interval Recall
Reminders of new words and structures come up at the exact interval for maximum retention and storage into your long-term memory.

Organic Learning
You work on multiple aspects of the language simultaneously. We integrate grammar, vocabulary, rhythm, melody, and intonation into every lesson, which allows you to experience the language as a living, expressive form of human culture.

Learning in Context
Research has shown that learning new words in context dramatically accelerates your ability to remember. Every scene in every Pimsleur lesson is set inside a conversation between two people. There are no drills, and no memorization necessary for success.

Active Participation
The Pimsleur Method + active learner participation = success. This method works with every language and every learner who follows it. You gain the power to recall and use what you know, and to add new words easily, exactly as you do in English.

The German Language
German is the official language of Germany and Austria and is one of the official languages of Switzerland. It is also an official language in Belgium, Lichtenstein, and Luxembourg. Nearly 100 million people speak German as their first language: about 77 million in Germany, 8 million in Austria, and 4.5 million in Switzerland.


دانلود با لینک مستقیم


Learn to Speak German Level Three Unit Twenty Five

دانلود مقاله تاریخچه و بررسی عملکرد سوبسید در ایران

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله تاریخچه و بررسی عملکرد سوبسید در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تاریخچه و بررسی عملکرد سوبسید در ایران


دانلود مقاله تاریخچه و بررسی عملکرد سوبسید در ایران

برای اولین بار، در انگلستان قبل از به سلطنت رسیدن چارلز دوم (1660م) اصطلاح سوبسید و بکار گرفته شده است، بدین ترتیب دولت از بودجه عمومی، جهت افزایش درآمد دربار سالانه مبلغی (بطور نقدی و رایگان) به خانواده سلطنتی می‌پرداخت درایران سوبسید به مفهوم دخالت دولت در امر عرضه و تقاضا، از سال 1311 با تصویب قانونی به منظور تأسیس سیلو درتهران با هدف خرید و فروش و ذخیره آن هم تهیه و ذخیره‌سازی گندم توسط سازمان غله به جهت مقابله با کمبودهای احتمالی آغاز شد و هدف آن هم تهیه و ذخیره‌سازی گندم کافی جهت تهیه نان ارزان برای مصرف‌کنندگان کم درآمد شهری می‌باشد.

با وقوع جنگ جهانی دوم بواسطه اشغال ایران توسط نیروی بیگانه قیمتهای موادغذایی و… بشدت طریقی کرد و بدنبال آن نایاب شد که مهمترین آن نان بود که دراین حالت دولت تصمیم به خرید نان به قیمت گران شد و آن را به قیمت ارزان به نانوای‌ها تحویل داد. بنابراین علل اصلی برقراری سوبسید را می‌توان تعدیل افزایش قیمت کالاهائی دانست که مصرف آن ازنظر مردم حیاتی می‌باشد از آغاز دهه 1340 موارد دیگر تحت حمایت دولت قرارگرفت که بارزترین آن کمک به سازمانهای آبرسانی شهری و غیره بود که عمدتاً بصورت موردی پرداخت می‌‌گردید. اقدام دولت در تأسیس کارخانه کودشیمیایی درسال 1342 ازجمله اقدامات دیگر است.

منابع اصلی تامین اعتبار سوبسید (1367-1352) عبارت بود: از 1- درآمد عمومی 2- درآمد سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ناشی از ما به تفاوت قیمت کالاهای وارداتی تا تولیدات داخلی. از آنجا که پرداخت سوبسید در ایران (67-1352) بدون برنامه‌‌ریزی از پیش تعیین شده و فقط به لحاظ یک راه حل کوتاه مدت ار اوایل دهه 1350 اتخاذ گردیده لذا روند پرداختهای آن رابطه تنگاتنگی با تنش‌های بودجه و – در یک دید وسیعتر – با درآمدهای نفتی داشته است ولی رویهم رفته سرآغاز پرداخت سوبسید درایران حاکی از نوعی شانه خالی کردن از زیربار مسئولیت کنترل قیمتها و عدم توان پی‌ریزی یک بنیان سالم می باشد.

شامل 20 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تاریخچه و بررسی عملکرد سوبسید در ایران

تحقیق درباره صنعت در استان یزد

اختصاصی از فی ژوو تحقیق درباره صنعت در استان یزد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره صنعت در استان یزد


تحقیق درباره صنعت در استان یزد

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:19

فهرست و توضیحات:
صنعت در استان یزد
مقدمه
تولیدات عمده استان
 
جایگاه استان یزد در شاخص های بخش صنعت و معدن
وضعیت صنعت استان یزد
باشند .
برنامه های مربوط به بخش صنعت و معدن
تأسیس شرکتهای معدنی خاص ( فسفات ، سرب و روی )
بهره برداری از معدن مس دره زرشک و علی آباد در تفت
ایجاد صنایع پایین دست فولاد آلیاژی
اجرا و یا تکمیل طرحهای مهم اردکان ( خودرو سازی ، گندله سازی ، الکترودهای گرافیکی ، فولاد ، توسعه چادر ملو )‌
بهره برداری از طرح فولاد میبد
اجرا و یا تکمیل طرحهای مهم بافق ( توسعه چغارت ، ذوب آهن ، پتاس ، آگلومره ، توسعه فسفات )‌
اجرا و تکمیل طرحهای ریخته گری و اسید فسفریک بهاباد
تکمیل طرح چیپس پلی استر و استقرار صنایع جنبی در شهرستان صدوق
ساماندهی منطقه صنعتی نیکو در اشکذر و تبدیل آن به شهرک صنعتی مصوب
ساماندهی منطقه صنعتی ولی عصر زارچ و تبدیل آن به شهرک صنعتی مصوب
تکمیل طرحهای سیمان بهروک و سرب و روی مهدی آباد در شهرستان مهریز
ایجاد صنایع کم آبخواه ( دارویی ، الکترونیک )
انجام مطالعات جامع اشتغال در مناطق کویری به ویژه روستاها
تکمیل طرحهای نیمه تمام صنعتی در استان
بهره برداری از معادن ذغال سنگ در منطقه طبس توسط بخش خصوصی و دولتی
ایجاد واحدهای ذغال شویی و تولید کک در منطقه طبس
احداث نیروگاه ذغالی طبس ( 1000 تا 1500 مگا واتی )
اکتشاف معادن مختلف در منطقه طبس و سایر نقاط استان
افزایش ظرفیت تولید سنگ آهن و کنسانتره آهن از معادن مورد بهره برداری
تجهیز معادن سنگ آهن ( معادن جدید )
ایجاد چند واحد تولید فولاد
ایجاد منطقه ویژه آهن و فولاد
فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی نساجی
توسعه بهره برداری از معادن مختلف موجود
ایجاد و گسترش صنایع معدنی به ویژه در بخش کانی های غیر فلزی
 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره صنعت در استان یزد