فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق C شارپ

اختصاصی از فی ژوو دانلود تحقیق C شارپ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق C شارپ


دانلود تحقیق C شارپ

مقدمه
‍C# یکی از زبانهای جدید برنامه‌سازی شی‌گرا است که با ارائة رهیافت Component-Based به طراحی و توسعه نرم‌افزار می‌پردازد. آنچه ما در حال حاضر از زبانهای برنامه‌سازی Component-Based در اختیار داریم و آنچه که C# در اختیار ما قرار می‌دهد، افق جدیدی به سوی تولید و طراحی نرم‌افزارهای پیشرفته را در روی ما قرار می‌دهند.
نرم‌افزار، به عنوان یک سرویس، هدف اصلی نسل بعدی در سیستم‌های محاسباتی است. برای مثال، C# زبانی مناسب برای تولید و طراحی صفحات وب، ایجاد اجزایی با قابلیت استفاده مجدد و ایجاد محیط‌هایی چند رسانه‌ای را به عنوان زبانی که هدفش توسعه ایجاد نرم‌افزار‌های پیشرفته است، در اختیار ما قرار می‌دهد.
زبان برنامه‌سازی C#، به همراه تکنولوژی جدید شرکت نرم‌افزاری مایکروسافت یعنیNET. ارائه گردید، از این رو از تکنولوژیNET. این شرکت بهره می‌برد. پس در ابتدا به بیان مطالبی درباره محیطNET. می‌پردازیم.
 
 
فصل اول:تکنولوژیNET.

چراNET.؟
در گذشته زبانهای برنامه‌سازی، سیستم‌های عامل و محیط‌های اجرایی نرم‌افزار‌ها برای دوره‌ای خاص ساخته می‌شدند. هنگامیکه برنامه‌ها از محیط‌های رومیزی(Desktop) به اینترنت منتقل می‌شدند، ابزارهای موجود نیازمند API هایی اضافی و قابلیتهای دیگری بودند. بیشتر این قابلیتها در کنار زبانهای برنامه‌سازی بعنوان ابزارهایی جهت رفع این نیازمندیها ارائه می‌شدند. هرچند این ابزارهای اضافی بصورت قابل توجهی نیازمندیها را حل کرده و باعث رسیدن اینترنت به وضعیت کنونی شدند، اما همچنان مسائل بسیاری وجود داشت که نیاز به حل شدن داشتند.
NET. به منظور پشتیبانی از کاربردهای عصر جدید اینترنت ساخته شد. مواردی همچون گسترش، امنیت و versioning، که از مسایل مهممی بودند، توسط NET. پوشش داده شدند. قسمت مرکزیNET. بخش CLR (Common Language Runtime) است که یک موتور اجرایی مجازی است که از توسعه، امنیت و ارتقای نسخه کد پشتیبانی می‌نماید. در گذشته چنین امکاناتی برای کدهای کامپایل شده فراهم نبود. بدلیل اینکهNET. توانست بر این مشکلات اساسی فائق آید، راه حل قدرتمندتری جهت ساخت برنامه‌های تحت اینترنت به شمار می‌رود.
 
NET. چیست؟
NET. محیطی جهت ساخت برنامه‌های توزیع شده است که شامل ابزارهایی نظیر ""کتابخانه کلاسهای پایه"(BCL: Base Class Library)، CLR و زبانهای برنامه‌نویسی است. این ابزارها امکان ساخت انواع مختلفی از نرم‌افزارها، از قبیل فرمهای ویندوز، ADONET.، ASPNET. و سرویسهای وب، را فراهم می‌آورند.
فرمهای ویندوز، مجموعه‌ای از کتابخانه‌ها جهت ساخت رابط‌های کاربر گرافیکی برای برنامه‌های کاربردی است. این کتابخانه‌ها اغلب API های Win32 را در خود دارا می‌باشند. همچنین امکان استفاده از رهیافت شی‌گرایی را جهت تولید آسان برنامه‌های تحت ویندوز، فراهم می‌آورند.
ADONET. مجموعه‌ای از کلاسهای شی‌گرایی است که جهت ساخت مولفه‌های داده و سطوح دسترسی داده در برنامه‌های n-tiered مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ASPNET. شامل مدل برنامه‌نویسی فرمهای وب است که بوسیلة آن برنامه‌های تحت وب ساخته شده و تحت اینترنت قابلیت اجرا پیدا کرده و از طریق مرورگر(Browser) قابل دسترسی می‌باشند. این روش مدل بهبود یافته برنامه‌سازی وب است که در آن کدها در سرور کامپایل می‌شوند ولی همانند صفحات HTML در کامپیوتر مشتری اجرا می‌شوند.
سرویسهای وب، رهیافتی جدید، مستقل از platform و استاندارد، جهت ایجاد ارتباط و فعالیت بین سیستمهای ناهمگون در اینترنت، می‌باشند. سرویسهای وبNET.، از زیر ساخت شی‌گرایی برنامه‌نویسی ASPNET. استفاده می‌کنند، اما همچنان از استانداردهای باز و مدلی بر پایة پیغام(Message Based Model) استفاده می‌نمایند. استفاده از استانداردهای باز از قبیل XML، WSDL و UDDI باعث می‌شوند تا سرویسهای وب با سایر سرویسهای وب استاندارد که پیاده‌سازی‌هایی متفاوت دارند، بدون توجه به محیط و platform آنها، ارتباط برقرار نمایند.
این چند نمونه، اندکی از انواع مختلف نرم‌افزارهایی بودند که می‌توان تحتNET. به پیاده‌سازی آنها پرداخت.
 
کتابخانه‌های کلاس‌های پایه(Base Class Library: BCL)
BCL درNET.، شامل هزاران نوع قابل استفاده، جهت افزایش بهره‌وری در ساخت برنامه‌هایNET. است. به علت گستردگی BCL یادگیری تمام کلاسهای آن وقت‌گیر بوده و امکان پذیر نمی‌باشد، به همین دلیل برای صرفه‌جویی در زمان بهتر است قبل از ایجاد یک نوع خاص به جستجوی نوع‌های موجود در BCL بپردازیم. نگاهی کلی به BCL می‌تواند بسیار سودمند باشد. جدول زیر Namespace های مهم و توضیح نوعهای مختلف BCL را نمایش می‌دهد.

 

 

شامل 95 صفحه Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق C شارپ

دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان


دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان

 

مشخصات این فایل
عنوان:  ایجاد عادات مثبت در کودکان
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 65

این مقاله درمورد ایجاد عادات مثبت در کودکان می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان می خوانید .

ترس ها
*ترس از تاریکی
تقریباً همه کودکان, حداقل برای مدتی از تاریکی می ترسند. این ترس اغلب در دو تا سه سالگس ظاهر می شود. ترس از تاریکی در میان کودکان, متفاوت و در حال تغییر است؛ یک شب ار هیولا و شب دیگر از دزد می ترسند. معمولاً اطمینان دادن به کودک (هرچند جزیی) مانع از تشدید و مزمن شدن ترس می شود؛ اما گاهی ترس در کودک باقی می ماند. در این صورت, پیشنهادهای زیر شما را درغلبه برآن مشکل, یاری خواهد کرد.
در مورد ترس بحث کنید.
هیچ گاه بر روی احساساتی مثل ترس, سرپوش نگذارید, بلکه به ان ها اعتراف کنید؛ زیرا به نظر کودک آنها واقعی هستند. به او اطمینان دهید که چیزی برای ترسیدن وجود ندارد؛ اما احساسات او را به عنوان احمقانه یا بچه گانه بودن, مسخره نکنید. از کودک بپرسید که در تاریکی از چه چیزی می ترسد. در یک اتاق تاریک کنار او بنشینید و بخواهید علت ترس خود را شرح دهد.
کودک را در برابر ترس مقاوم کنید.

مجموعه ای از بازیها می توانند کودک را به تاریکی عادت دهند. به برخی از این بازیها توجه کنید:
•    دنبال بازی. خودتان نقش راهنما را بگیرید و از کودک بخواهید شما را دنبال کند. بهتر است با دستتان او را راهنمایی کنید. در ابتدا, بازی را در روشنایی انجام دهید و فقط گاهی وارد تاریکی شوید؛ اما بتدریج مدت زمان بیشتری را در تاریکی بگذرانید . اگر کودک خواست جای خود را با او عوض کنید.
•    بشماربازی. همراه با فرزندتان در یک محل تاریک بایستید و تا عدد سه بشمارید. کم کم این زمان را طولانی تر کنید تا به شصت ثانیه برسد. او را ازصمیم قلب تحسین کنید. به تدریج, صدایتان را پایین تر بیاورید. برای یک کودک بزرگتر می توانید این زمان را تا چند دقیقه افزایش دهید.
•    در تاریکی, گرگم به هوا بازی کنید. هر کدام به نوبت گرگ شوید و در حین بازی, حسابی سرو صدا کنید.
•    اتاقی مخصوص بازی بسازید. برای نمونه بر روی میز پتویی بیندازید و به کودک اجازه دهید تا به زیر آن برود و برایش در وپنجره درست کند. این مکان فضای مناسبی برای بازی کردن در تاریکی است.
•    در ترس کودک شریک شوید. همراه با کودکانتان در اتاقی تاریک بنشینید و سایه ها را تماشا کنید و به صداهایط که او را می ترساند, گوش دهید. در صورت لزوم, چراغ اتاق را روشن کنید و منشاء سایه ها و صداها را برای او توضیح دهید. بگذارید کودک بکوشد با درآوردن صداهای عجیب و غریب شما را بترساند. شما هم مانند یک آدم ترسو رفتار کنید تا احساس کند در این بازی موفق شده است.
•    با او قایم با شک بازی کنید و یا شی ء خاصی را در یک مکان تاریک, مخفی کنید و از او بخواهید آن را پیدا کند تا در این صورت یک علامت مثبت به دست آورد. می توانید برای هر سه علامت مثبت هدیه ای کوچک به او بدهید.
به کودک اطمینان دهید که در تاریکی خطری او را تهدید نمی کند.
•    شب هنگام قبل از خواب درها و پنجره ها را با همکاری کودک قفل کنید. توضیح دهید که دزد به ندرت به خانه ای که کسی در آن است , وارد می شود و بگویید که اگر دزدی وارد خانه شود شما زودتر بیدار خواهید شد.در صورت امکان  یک زنگ در اتاق کودک تعبیه کنید تا اطمینان یابد که هر موقع که بخواهد می تواند شما را خبر کند . وسایل حفاظتی اضافی نظیر چفت های پشت در و پنجره یا حتی سیستم دزدگیر می توانند در کاهش ترس کودک نقش بسزایی داشته باشند.
•    از یک کلید دیمر استفاده کنید روش استفاده از این کلید را به کودک بیاموزید. هر شب با دیمر شدت نور لامپ را کمتر کنید تا زمانی که به راحتی بتواند در تاریکی مطلق بخوابد.
•    همراه با کودکتان در حالی که یک چراغ قوه در دست دارید به اتاق تاریکی وارد شوید و نقش جاسوس ها را بازی کنید.
•    به فرزندانتان بیاموزید تا در تاریکی با خودش صحبت کند . وقتی او جمله هایی نظیر "من نمی ترسم . هیچ چیز نمی تونه به من صدمه بزنه" را تکرار کند, می تواند خودش را شجاع بداند.(دکتر گاربر )
*ترس از صحبت کردن در جمع
برای برخی کودکان, صحبت کردن در جمع فرصتی براینشان دادن افکار آن هاست. ولی برای برخی دیگر, یک فشار روانی شدیأ است. "مایکل" 8ساله در حالیکه سر کلاس نشسته است, امیدوار است که معلم اسمش را نخواند.او پاسخ سؤال معلم را می داند؛ اما از اینکه بخواهد در برابر همة دانش آموزان کلاس صحبت کند هراسان است . او در برابر دیگران نه تنها پاسخ سؤال را فراموش می کند بلکه دچار تپش قلب و خشکی دهان می شود. پاسخ اشتباه با خنده های زیر زیرکی همکلاسی ها به تجربه بسیار تلخی می انجامد که اضطراب کودک را حین صحبت کردن از میان عموم تشدید می کند. بسیاری از بزرگسالان ترس مایکل را درک می کنند. در صورت عدم درمان ترس می تواند به قدری شدت یابد که به یک فوبی واقعی بدل شود. این نوع ترس, یکی از معمول ترین ترس های کودکان و حتی بزرگسالان بشمار می رود که معمولاً از دبستان شروع می شود. بدین صورت که چند بار تپق زدن هنگام خواندن متن درس باصدای بلند, آغازگر اضطراب است. بعضی دانش آموزان به عمد پشت سر بلند قدترین دانش آموزان کلاس می نشینند تا معلم آنها را نبیند. ما حتی دانشجویانی را دیده ایم که برای خودداری از دفاع از پایان نامه که محتاج صحبت کردن در جمع است هنوز فارغ التحصیل نشده اند.
از آنجا که این نوع ترس موجب فشار روانی شدیدی است و می تواند به آسانی به دوره بلوغ و پس از آن نیز کشیده شود, کمک به فرزندتان در غلبه برآن بسیار اهمیت دارد.
 
کسب آرامش را به کودک بیاموزید.
گام آغازین در غلبه بر ترس از صحبت کردن, آموختن روشی است که واکنش های بدنی اضطراب را کنترل می کند. بر روی روش های کنترل تنفس بیشتر تأکید کنید سپس کودک را مجبور کنید تا آرام تنفس کند, بدنش را شل کند و نزد خود کلمه ای نظیر آروم باش را زمزمه کند. پس از آن بایستد و شروع به صحبت کند.
علت ترس را تشخیص دهید.
بکوشید علت ترس کودک را از صحبت کردن در جمع بیابید.آیا از اینکه تپق بزند نگران است و یا ازاینکه احمق یا عصبی به نظر برسد؟
•    عامل ترس کودک را معین کنید برای بعضی از کودکان, خواندن یک متن با صدای بلند در حضور دیگران نگران کننده است؛ اما برای برخی دیگر صحبت کردن بدون داشتن نوشته ای که به آن مراجعه کنند, عامل اضطراب است. در اغلب موارد تعداد حاضران هم در این میان نقش مؤثری ایفا می کند هرچه تعداد آنها بیشتر شود کار کودک سخت تر خواهد شد. گاهی در نوجوانی این ترس به شکل ترس از صحبت کردن با نوجوانان و یا بزرگسالانی از جنس مخالف, بروز می کند.
•    کودک را زیر نظر بگیرید. او را در موقعیت های گوناگون زیر نظر داشته باشید و در صورت لزوم, معلمش را در جریان بگذارید. ممکن است مانند یک هنر پیشه نقش بازی کند و شما نتوانید به نگرانی او پی ببرید؛ اما گاهی ترس او آنچنان شدید است که کودک آن را بروز می دهد.
حساسیت کودک را نسبت به اشتباهات گفتاری کاهش دهید.
وقتی کودک بتواند خود را در حال صحبت کردن در جمع , تصور کند بکوشید حساسیت او را به اشتباهات گفتاری اش کاهش دهید. به کودک بگویید که همه مردم از آنکه احمق یا کودن به نظر بیایند می ترسند؛ اما گفتار هیچ یک از آنها عاری از اشتباه نیست.
•    توجه او را به اشتباهات گفتاری دیگران جلب کنید . از کودک بخواهید با دقت به صحبت کردن معلم, شخصیت های تلویزیونی, بستگان و سایر کودکان گوش دهد.
•    اگر کودک از لرزش صدا یا دستهایش در حضور دیگران می ترسد از او بخواهید قبل از سخنرانی یا صحبت کردن در حضور دیگران, در تنهایی حالات فوق را به صورت مبالغه آمیز  از خود نشان دهد و در حین صحبت کردن نیز با خود بگوید:"هر کسی ممکن است اشتباه کند" و یا " اگه یه چیزی رو اشتباه بگم و اگه دستام بلرزه بازهم همه دوستم دارن". به کودک بیاموزید در صورتی که مرتکب اشتباهی می شود, به شوخی بگوید :" می خواستم ببینم حواستون هست یا نه!" این روش, رابطة احساسی کودک را با جمعی که در حال صحبت کردن با آنهاست , تقویت می کند.

پرورش  هوش  اخلاقی  در کودکان
ما چگونه به کودکانمان  درست و غلط  را آموزش  می  دهیم ؟آنها چگونه و از کجا  دلسوزی  ،مهربانی  و دیگر ارزش های  اخلاقی  مهم را یاد می  گیرند؟آیا روش های  علمی وجود دارد  تا والدین  جهت شکل دهی  ویژگیهای  کودکانشان ،از آنها بهره  گیرند؟  اینها برخی از سوالاتی  هستند  که معمولا به ذهن  والدین  و دست اندرکاران  پرورش  و تربیت کودکان  می رسد، به همین جهت  ابتدا به اختصار  نظرات برخی  از مولفان و نظریه پردازان  را مرور کرده  و در پایان  به ارائه  چند راهکار  ساده خواهیم پرداخت .
یکی از ابعاد رشد و تحول ، که از دوران کودکی  تا سال های  بزرگسالی ،در کنار دیگر ابعاد  رشد  شکل می  گیرد،رشد اخلاقی  کودکان  است .وقتی مردم درباره رشد اخلاقی  صحبت می کنند، آنها به رفتار و نگرش  های  خودشان نسبت  به  سایر مردم در جامعه  اشاره  دارند،به عبارتی آنها به پیروی ما از  هنجارهای اجتماعی ،مقررات و قوانین ،عرف و آداب  و رسوم  توجه می کنند .البته به زبان ساده و در مورد کودکان ،ما توانایی آنها را در تمایز درست از غلط  توصیف می کنیم .

بخشی از فهرست مطالب مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان

مقدمه                                        5
روشهای اصل تربیت
چگونه تحسین کنیم                                7
چگونه نادیده بگیریم                                9
چطور تنبیه کنیم                                    13
مشکلات صبحگاهی
غر غر صبحگاهی                                17
کودکانی که صبحانه نمی خورند                            19
مشکلات شبگاهی
کودکانی که هنگام شی راه می روند                        20
کودکانی که دچار وحشت شبانه هستند.                        21
مشکلات توالت رفتن
شب ادراری                                    22    
ناتوانی در کنترل عمل دفع مدفوع                            25
ناتوانی در کنترل ادرار در روز                            27
مشکلات بهداشتی
بدغذایی                                        29
بی اشتهایی                                    31
مشکلات کودکان با همسالان و خواهران و برادران
مشکلات دوستیابی و نگه داشتن دوستان                        35
تسلیم جمع می شوند                                39
ترسها :
ترس از تاریکی                                    42
ترس از صحبت کردن در جمع                            45
پرورش هوش اخلاقی در کودکان                         47
منابع                                                                                                 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ایجاد عادات مثبت در کودکان

دانلود مقاله قنات ها

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله قنات ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله قنات ها


دانلود مقاله قنات ها

 

مشخصات این فایل
عنوان:  قنات ها
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 110

این مقاله در مورد قنات ها می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله قنات ها

قنات در گسترهی تاریخ
پژوهشگران به‌اتفاق معتقدند که بهره‌برداری از قنات ابتدا در ایران صورت گرفته و در دورهی هخامنشی توسط ایرانیان به عمان، یمن و شاخ آفریقا نیز راه یافت سپس مسلمانان آن را به اسپانیا بردند. مهم‌ترین و قدیمی‌ترین کاریزها در ایران، افغانستان و تاجیکستان وجود دارد. در حال حاضر در ٣٤ کشور جهان قنات وجود دارد ولی چهل‌هزار قنات فعال موجود در ایران چند برابر بیش‌تر از مجموع قنات‌ها در سایر کشورهای جهان است. مهم‌ترین قنات‌های ایران در استان‌های کویری خراسان، یزد، .......(ادامه دارد)

چند نمونه از قنات‌های ایران
در حال حاضر عمیق‌ترین قنات ایران، قنات قصبهی گناباد است با حدود ٣٤٠ متر عمق مادر چاه آن، و طولانی‌ترین قنات در منطقهی یزد قرار دارد با طول ١٠٠ کیلومتر. قنات قصبهی گناباد پیشینهی تاریخی ٢٥٠٠ ساله دارد و بیش از دو هزار هکتار از اراضی کشاورزان این شهرستان را به صورت سنتی آبیاری می‌کند. در قنات قصبه با ٣٣١٣٣مترطول، ٣٤٠ مترعمق و ٤٧٠ حلقه چاه که در دوران هخامنشیان و یا قبل از آن ........(ادامه دارد)

سیستم زه کشی چند جریانه آب و فاضلاب
سیستم زه کشی چند جریانه، سیستمی با عملکرد سریع السیر و بسیار بادوام که برای زدودن آبهای سطح زمین و حل مشکل آب گرفتگی زمین های چمن و سطوح معابر از آن استفاده می شود. این سیستم در نقاط سطحی و بسیار کم عمق زمین نصب می شود در نتیجه آبهای سطحی سریعتر وارد آن می شوند و هزینه نصب آن نیز کمتر است. سطح محکم این سیستم آب را سریعاْ در خود جمع می کند و در کانالی که جریان آزاد آب بدون هیچ مانعی از آن می گذرد با سرعت بسیار بالایی در آن آب ........(ادامه دارد)

 اثربخشی
اثر بخشی پروژه های تغذیه مصنوعی به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد ، که مهم ترین آنها : مناسب بودن اراضی محل تغذیه، دانه بندی خاک و صاف و زلال و بدون رسوب بودن آب تغدیه ای است . چنانچه هریک از این فاکتورها زایل شود از اثر بخشی پروژه بشدت کاسته شده و حتی به سمت بی تاثیر بودن میل می کند .
نمونه مفید آن که با جمع شدن تمامی شرایط مثبت حاصل شده ، تغذیه های گودالی در دشت گرمسار بود ، که دقیقاٌ بیست روز پس از شروع تغذیه ، قنات روستای اکبر
.......(ادامه دارد)

پایین افتادن سطح آب زیرزمینی
این حالت زمانی اتفاق می افتد که در بشکه فرضی فوق الذکر ، تنها تفاوت در مقدار آب ورودی و خروجی است .
در این حالت مقدار آب خروجی شیر شماره 2 بیش از مقدار آب ورودی از شیر شماره 1 میباشد ، و در اثر باز بودن شیرها ، بمرور سطح آب بشکه پایین و پایینتر می رود تا جایی که سطح آب به کف بشکه برسد و دیگر ، آبی برای خارج شدن وجود نداشته باشد ، الا همان مقداری که از شیر شماره 1 وارد میشود .
دراینصورت دیگر جریان مستقیم شده و فقط مقدار وارده عیناٌ خارج شده و چیزی .......(ادامه دارد)

تغذیه مصنوعی چیست ؟
منابع آب زیرزمینی ، عبارت از آبهایی است که در طول سالیان دراز تاریخ زمین به مرور در اثر نفوذ به داخل زمین راه یافته و سفر خود را به سمت آبخوان آغاز نموده و در آنجا گرد آمده اند .
آبی که از طریق نزولات جوی و یا هر منبع سطحی بر روی زمین جاری میشود چنانچه بستر جریان طبیعی و نفوذپذیر باشد به مرور در زمین نفوذ کرده و به سفر خود بصورت زیرسطحی ادامه می دهد .
مانند حیات پس از مرگ می ماند ، که در ظاهر نیست ، ولی در جایی وجود دارد. شما هم دیگر آب را در روی زمین نمی بینید ، ولی این نشانه نبود آب نیست بلکه .......(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله قنات ها

قنات
واژه شناسی قنات
اسامی معادل قنات
قنات در گسترهی تاریخ
تعریفی فنی از واژه ی قنات
چند نمونه از قنات‌های ایران
ابزار و وسایل جهت حفر قنات
قنات و صنعت گردشگری
بررسی نمونه‌ای از به کارگیری قنات در صنعت گردشگری
شمای قنات
آنومالی های سیستم
نگرش سیستمی
چاه
قنات
سفره یا آکیفر
تغذیه مصنوعی چیست ؟


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله قنات ها

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی : ایجاد انگیزه برای یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی

اختصاصی از فی ژوو گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی : ایجاد انگیزه برای یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

این فایل در 18 صفحه به صورت وورد و قابل ویرایش می باشد

چکیده:

 مدارس شبانه روزی از جمله مدارسی هستند که به منظور ایجاد فرصت مناسب برای تحصیل دانش آموزان روستایی و حاشیه نشین شهرهاو جلوگیری از هدر رفتن استعدادهای افراد در مناطق محروم به دلیل نبود مراکز آموزشی مناسب و فراهم کردن زمینه تربیتی نیروی انسانی مورد نیازمناطق محروم از میان دانش آموزان همان مناطق تأسیس شد (میکائیلی منیع، 1389 ). هر ساله بسیاری از دانش آموزان خانه را برای ورود به این نوع مدارس ترک م یکنند و با فرصتها،چالشها و محرک های استرس زای بسیاری همچون جا به جایی روبرو می شوند. دانشآموزان شبانه روزی در جریان جابه جایی و انتقال از خانه به محیط شبانه روزی، غربت زدگی را تجربه می کنند. غربت زدگی مجموعه حالتهای شناختی، رفتاری و هیجانی می باشد که با نشخوار ذهنی درباره خانه، میل شدید به برگشتن به خانه، حالات افسردگی و نشانه های جسمی مربوط می شود (ونتیلبرگ، وینگرهوتس و ون هک ) دانش آموزان خوابگاهی در این نوع مدارس نیاز به مراقبت بیشتری چه از لحاظ آموزشی و چه از لحاظ عاطفی می باشند.اینجانب .............. دبیر درس زبان انگلیسی یکی از این مدارس شبانه روزی به نام آموزشگاه ........ واقع در شهرستان .......... می باشم. در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم به ایجاد انگیزه بیشتر در درس زبان انگلیسی در دانش آموزان خوابگاهی بپردازم..مساله ی مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان خوابگاهی در آموزش و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیسی بوده و هدف از انجام این پژ و هش ،افزایش میزان  علاقه  مندی  این دانش آموزان به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن بوده است.

بر این اساس ، با استفاده از روش های علمی از منابع گوناگون تحقیق مانند : مدیر، همکاران، دانش آموزان، کتابها ، مجلات و اینترنت به تجزیه و تحلیل آنها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مساله و یافتن راه حل های پیشنهادی پرداختم .سپس به انتخاب چندین راه کار عملی از میان راه حل های پیشنهادی پرداخته و پس از اعتبار بخشی توسط گروه پژوهش ، به اجرای آنها اقدام نمودم.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی : ایجاد انگیزه برای یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی