فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پردازش نگاشت ارتعاشات به منظور شناسایی مشخصات سازه

اختصاصی از فی ژوو پردازش نگاشت ارتعاشات به منظور شناسایی مشخصات سازه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پردازش نگاشت ارتعاشات به منظور شناسایی مشخصات سازه


پردازش نگاشت ارتعاشات به منظور شناسایی مشخصات سازه مقاله با عنوان: پردازش نگاشت ارتعاشات به منظور شناسایی مشخصات سازه
نویسندگان: وحید مروتی ، محمد تقی کاظمی
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران – دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93
محور: دینامیک سازه
فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

چکیده:
مطلب حیاتی برای شناسایی خصوصیات استخراج اطلاعات مفید از مجموعه داده‌های میدانی ثبت شده است. برای فایق آمدن به این امر به یک روش قدرتمند و کارکرد بالا تحلیل سیگنال نیاز است. در این مقاله سعی بر آن است با مروری اجمالی بر مطالعات و روش‌های شناسایی سیستم برای تعیین خصوصیات سازه، از ابزار پیشرفته پردازش سیگنال‌ها برای استخراج آنها استفاده شود. در مقاله حاضر، بر پایه رهیافت شناسایی کور مرتبه دوم ، روشی برای شناسایی سازه‌های خطی به وسیله پاسخ ارتعاش آزاد آنها پیشنهاد شده است. بر پایه ترکیب روش‌های جداسازی کور منابع و تحلیل زمان- فرکانس، روشی خروجی- تنها برای شناسایی فرکانس‌های طبیعی و میرایی و شکل مودی سازهای چند درجه آزادی ارائه می‌شود. برای ارزیابی کارایی روش شناسایی پیشنهادی، از دو مثال عددی پاسخ ارتعاش آزاد خطی استفاده شده است.


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


پردازش نگاشت ارتعاشات به منظور شناسایی مشخصات سازه

مقالات ISI در زمینه برج های خنک کننده

اختصاصی از فی ژوو مقالات ISI در زمینه برج های خنک کننده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقالات ISI در زمینه برج های خنک کننده


مقالات ISI در زمینه برج های خنک کننده مقالات ISI در زمینه برج های خنک کننده
محتوای مقالات: برج‌های خنک کننده ، Cooling tower
ژورنال: Engineering Structures
سال‌های 2000 تا 2014
این مجموعه شامل 8 مقاله در فرمت PDF می باشد.

عناوین مقالات این مجموعه:

1) An enriched 2D modelling of cooling towers.: Effects of real damage on the stability under self weight and on the strength under wind pressure

2) Damage, deterioration and the long-term structural performance of cooling-tower shells: A survey of developments over the past 50 years

3) New natural draft cooling tower of 200 m of height

4) Nonlinear analysis of a RC cooling tower with geometrical imperfections and a technological cut-out

5) Nonlinear behavior and ultimate load bearing capacity of reinforced concrete natural draught cooling tower shell

6) Revisiting the failure mode of a RC hyperbolic cooling tower, considering changes of material and geometric properties

7) Static soil–structure interaction response of hyperbolic cooling towers to symmetrical wind loads

8) Wind-induced interference effects on two adjacent cooling towers


** نحوه سفارش مقالات ISI: پس از پیدا کردن مقالات درخواستی خود از پایگاه‌های علمی همانند sciencedirect.com و ... لینک مقالات مورد نظر خود را به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com ارسال کرده پس از قرار گرفتن مقالات در سایت می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید و دریافت مقاله نمایید. **

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


مقالات ISI در زمینه برج های خنک کننده

ارزیابی رفتار لرزه ای سازه های جداسازی شده نامتقارن در انواع خاک ها تحت اثر شتاب نگاشت های زلزله

اختصاصی از فی ژوو ارزیابی رفتار لرزه ای سازه های جداسازی شده نامتقارن در انواع خاک ها تحت اثر شتاب نگاشت های زلزله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی رفتار لرزه ای سازه های جداسازی شده نامتقارن در انواع خاک ها تحت اثر شتاب نگاشت های زلزله


ارزیابی رفتار لرزه ای سازه های جداسازی شده نامتقارن در انواع خاک ها تحت اثر شتاب نگاشت های زلزله مقاله با عنوان: ارزیابی رفتار لرزه ای سازه های جداسازی شده نامتقارن در انواع خاک ها تحت اثر شتاب نگاشت های زلزله
نویسندگان: قاسم نوروزنژاد ، کیوان احمدی ، پیمان احمدی
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93
محور: دینامیک سازه
فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

چکیده:
در این مقاله عملکرد لرزه‌ای سازه‌های جداسازی شده نامتقارن در انواع خاک‌ها با استفاده از نرم افزار ABAQUS و تحلیل دینامیکی غیرخطی مورد ارزیابی قرار گرفت. برای مدل‌های مورد نظر، پارامترهای تغییرمکان طبقه آخر، تغییر مکان پایه و جابجایی نسبی طبقات در هر یک از انواع خاک‌ها، بررسی شده است. براساس بررسی‌های بعمل آمده مشخص گردید حداکثر تغییرمکان طبقه آخر در خاک نوع III و زمانیکه خروج از مرکزیت جرمی سازه 20 % است، رخ داده است. زمانیکه خاک مورد نظر، نوع I بوده و خروج از مرکزیت جرمی سازه 10 % است ، حداقل تغییرمکان طبقه آخر در سازه اتفاق می‌افتد و سازه بهترین رفتار لرزه‌ای را از خود نشان می‌دهد. همچنین با مقایسه مقادیر جابجایی‌های نسبی طبقات مشخص شد، این مقادیر در خاک‌های با قوام کمتر مقادیر بالاتری را به خود اختصاص می‌دهند.

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی رفتار لرزه ای سازه های جداسازی شده نامتقارن در انواع خاک ها تحت اثر شتاب نگاشت های زلزله

In-plane Response of a Three-span Simply Supported Bridge to Near-fault Strong Ground Motion

اختصاصی از فی ژوو In-plane Response of a Three-span Simply Supported Bridge to Near-fault Strong Ground Motion دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

In-plane Response of a Three-span Simply Supported Bridge to Near-fault Strong Ground Motion


In-plane Response of a Three-span Simply Supported Bridge to Near-fault Strong Ground Motion مقاله با عنوان: In-plane Response of a Three-span Simply Supported Bridge to Near-fault Strong Ground Motion
نویسندگان: Milad Veisi , Reza Saleh Jalali
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93
محور: دینامیک سازه
فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه به انگلیسی می باشد.

چکیده:
In this paper a simple model of a three-span simply supported bridge excited by the horizontal component of fault-normal pulse with different magnitudes and time lags has been considered. In the considered model the axially rigid mass-less piers are connected at the top to the rigid decks by hinges and at the bottom to the ground by linear rotational springs and dashpots. For determination of the pounding force between decks, the linear viscoelastic model has been chosen. It is assumed that the bridge is near the fault and the excitations at all piers have the same amplitude but differ in terms of phase. The system of equations of motion has been solved by the fourth-order Runge-Kutta method because of its self-starting feature and the long-range stability. For a range of main period of the bridge, the maximum impact force between decks and the minimum gap size required to avoid collision can be determined under fault-normal pulse with different magnitudes and time lags. It could be concluded from the results that time lag plays a very important role in determining maximum impact force and it’s better to use softer piers to reduce the maximum impact force and the minimum gap size required to avoid collision between decks.

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


In-plane Response of a Three-span Simply Supported Bridge to Near-fault Strong Ground Motion

On the behavior of low-rise, irregular, dual structure

اختصاصی از فی ژوو On the behavior of low-rise, irregular, dual structure دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

On the behavior of low-rise, irregular, dual structure


On the behavior of low-rise, irregular, dual structure مقاله با عنوان: On the behavior of low-rise, irregular, dual structure
نویسندگان: Siamak Khazaei
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93
محور: دینامیک سازه
فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه به انگلیسی می باشد.

چکیده:
The Response modification factor R represents a number of structure behaviors including ductility, overstrength and the inherent redundancy. Thus, this factor is to be defined according to the type of lateral force resisting system. However, there are some complexities and/or uncertainties with regard to the codes related to the R factor in terms of height, form of irregularities and structural systems. In the present study, assuming a low-rise, vertically irregular structure with a heliport and a dual structural system, and applying a complete design, including a nonlinear finite element approach, pushover analysis, and implementation of different codes, an extensive investigation of the R factor has been conducted for different orientation of concrete core and/or irregularities in structure. It is expected that with the help of to this wide-ranging study, we can come up with an appropriate and reasonable understanding of the R factor in these types of structures.

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


On the behavior of low-rise, irregular, dual structure