جدید و مناسب برای رشته های گردشگری، جهانگردی، مدیریت،کسب و کار ، بازاریابی
پایان نامه (به زبان انگلیسی) با عنوان عوامل موثر بر رضایت گردشگران سلامت و درمانی در 70صفحه با پرسشنامه
جدید و مناسب برای رشته های گردشگری، جهانگردی، مدیریت،کسب و کار ، بازاریابی
شامل نیمسالهای:
نیمسال اول 91-90
نیمسال دوم 92-91 + با پاسخنامه
نیمسال اول 93-92
نیمسال دوم 93-92 + با پاسخنامه
نیمسال اول 94-93 + با پاسخنامه
برای دانلود تمامی نیمسالهای ذکر شده ادرس ایمیل و شماره همراه خود را در بخش پرداخت و دانلود وارد کرده و پس از واریز مبلغ٬ تمامی نمونه سوالات را در فایل زیپ شده دانلود نمایید.
در صورت بروز مشکل با شماره 09386736539 (سیداحمد خزایی) می توانید تماس بگیرید
بودجه سرمایهاى
بودجه سرمایهاى ـ capital budgetعبارت است از مجموعه طرحهاى سرمایهگذارى که یک وجه مشترک دارند؛ یعنى بازده هریک از اینها در دورههاى بلندمدت بیش از یک سالبهدست مىآید؛ براى مثال طرحهاى سرمایهگذاى براى دورههاى ۵، ۱۰، ۱۵، یا حتى ۲۰ ساله امرى بسیار متداول است. چنین سرمایهگذارىهائى را سرمایهگذارى بلندمدت ـ term investment ـ long مىنامند.
تشخیص برخى سرمایهگذارىها چندان مشکل نیست؛ مانند تشخیص هزینههاى ساختمانى مربوط به ایجاد کارخانه تولیدی، یا خرید ماشینآلات جدید و جایگزین کردن وسایل قدیمى بهجاى آن و در نتیجه بالا بردن ظرفیت کارخانه. اما تشخیص برخى سرمایهگذارىها چندان ساده نیست؛ از جمله تشخیص هزینههاى سنگین تبلیغاتى و اجراء برنامههاى تحقیق و توسعه که احیاناً مستلزم سرمایهگذارىهاى چندین ساله خواهد بود. تعیین سودآورى این قبیل طرحها نیز نسبتاً مشکل است. متنوع ساختن فعالیت شرکت از راه خرید شرکتهاى گوناگون و ادغام آنها در یکدیگر بهمنظور کاهش خطرهاى احتمالى نیز نمونهاى از سرمایهگذارىها بلندمدت هستند. برخى شرکتها دامنه فعالیتهاى خود را چنان گسترش داده و آنها را متنوع ساختهاند که بهصورت نوعى مجتمع درآمدهاند. یکى از این مجتمعها، مجموعهاى از شرکتها است که تقریباً همه چیز (از قلم خودنویس تا هلیکوپتر) تولید و عرضه مىکند. صنعت بانکدارى نیز نمونه جالبى از این مقوله است. برخى شرکتها فعالیتهاى خود را صرف خرید سهام بانکهاى دیگر مىکنند و برخى نیز توجه خود را معطوف فعالیتهاى دیگر از قبیل: دادهپردازی، پرداخت وامهاى بلندمدت به شرکتها (براى خرید ماشینآلات سنگین) و خرید اسناد مربوط به حسابهاى دریافتنى یا حقالعملکارى ـ factoringمىکنند.
مراحل اجرائى بودجهبندى سرمایهاى
بودجهبندى سرمایهای فرآیندى است که مىتوان بدانوسیله طرحهاى توجیهپذیر را شناسائى کرد و به مورد اجراء گذاشت. مراحل اجرائى بودجهبندى سرمایهاى عبارتند از:
احتمال دارد برخى طرحهاى سرمایهگذارى در یکى از چهار مرحله یادشده فوق رد شوند. نتایج بهدست آمده از طرحهائى که پیش از این به اجراء درآمدهاند در مرحله پنجم موردتجزیه و تحلیل قرار مىگیرند و در این مرحله نسبت به ادامه یا توقف طرح، یا ایجاد تغییراتى در آن تصمیمگیرى مىشود. اجراء طرح هنگامى متوقف مىشود که مدیران شرکت اطمینان یابند که ادامه آن تأثیرى در افزایش ثروت سهامداران نخواهد داشت. مرورى بر تصمیمات گرفتهشده در گذشته موجب افزایش توانائىهاى مدیریت شرکت در ارزیابى سرمایهگذارىهاى آینده و قضاوت در مورد آنها خواهد شد
بودجهبندى سرمایهاى را غالباً فرآیندى پویا مىدانند؛ زیرا مىتوان طرحهاى مختلف را بهصورت مستمر شناسائى کرد. امکان دارد که تغییر محیط بیرونى شرکت باعث تغییر مطلوبیت طرحها سرمایهگذارى کنونى یا طرحهاى پیشنهادى شود. براى مثال اقدامات شرکتهاى رقیب، تحقیقات بازاریابی، چرخههاى تجاری، تورم غیرمنتظره، مقررات جدید وضعشده و به کارگیرى تکنولوژىهاى جدید ممکن است باعث تغییر مطلوبیت طرحهاى سرمایهگذارىهاى کنونى یا طرحهاى پیشنهادى شوند؛ بنابراین مراحل بودجهبندى سرمایهاى بهصورت نوعى فعالیت مستمر شرکت درمىآید
بودجهبندى سرمایهاى در شرکتها
بودجهبندى سرمایه فرآیند مستمرى است که از آن در اجراء وظایف مختلف مدیریت در سطوح مختلف شرکت استفاده مىشود. مدیران بازاریابى و تولیدى و مهندسى و مالى در شکل دادن به بودجههاى سرمایهاى (که شرکت در آن خصوص تصمیم مىگیرد( نقش اساسى دارند؛ بهعلاوه اعضاء سایر دوایر نیز در فرآیند بودجهبندى سرمایهاى نقشهاى مهمى بر عهده دارند و در مواقع ضرورى و لحظات بحرانى از هیچ کمکى فروگذارى نمىکنند
نقش مدیریت مالى در بودجهبندى سرمایهاى
ارزیابى مالى طرحهاى سرمایهگذارى بر عهده مدیران مالى است. به دو نوع سرمایهگذارى باید توجه کرد:
برای شما یک فایل بسیار زیبا و دیدنی از اطلس جهان (به صورت کروی ) با فرمت pdf رنگی فراهم آورده ایم.
این اطلس با قابلیت نمایش در کامپیوتر، لب تاپ و همچنین موبایل و تبلت ، دارای نقشه کامل جهان در یک صفحه با وضوح بسیار عالی و قابلیت بزرگ نمایی می باشد.
با دانلود این فایل کل نقشه جهان در اختیار شماست.
توضیحات :
مدل یک سیستم مخابراتی الکتریکی هدف اصلی این سیستم انتقال اطلاعات از یک نقطه در فضا و زمان به نام منبع به یک نقطه دیگر به نام مقصد مصرف کننده میباشد.بنا بر این یک مبدل ورودی برای تبدیل پیام به یک سیگنال الکتریکی متغیر با زمان به نام سیگنال پیام لازم است در مقصد یک مبدل دیگر شکل موج الکتریکی را به پیام مناسب تبدیل میکند.
فهرست مطالب :
مقدمه
مدولاسیون
ارتباط تلفن ثابت در مخابرات
برخی مفاهیم پایه در مخابرات
نحوه رسیدن بوق از مخابرات به مشترک
انواع شبکه کابل
تعریف سویچ
فیبر نوری
زیر ساخت اینترنت
آشنایی با ملزومات شبکه
آشنایی با خطوط DSL
تقسیم سیگنال
تجهیزات DSL
آشنایی با شبکه های بی سیم
PAP چیست؟
معرفی تکنولوژی وایمکس
خطرات آنتن های BTS
نسل سوم شبکه های مخابراتی
اصل سوئیچینگ
وایرلس چیست
VOIP چیست ؟
لغاتی که در مخابرات زیاد بکار میرود
منابع
این گزارش کارآموزی با فرمت PDF ارائه شده است.