فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح کسب و کار آتلیه

اختصاصی از فی ژوو طرح کسب و کار آتلیه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح کسب و کار آتلیه


طرح کسب و کار آتلیه

داشتن کسب و کار باعث می شود انسان احساس کند استقلال دارد و مسئولیت پذیر شود. هدفی که من از این کسب و کار دارم نیز همین است.کار من یک کار خدماتی است.مشتری من افراد بخوصی هستند که برای ثبت خاطره پیش می آیند چون کار من عکاسی است.

من با داشتن کسب و کار صاحب شرایط زیادی می شوم کار، استقلال، کسب تجربه و همچنین افتخار برای خانواده ام و خدمت به مردم.کسب و کار به من عصویت می بخشد.

فهرست

فصل یک

مقدمه توصیف طرح گزارش بازدید، اخذ مجوز

فصل دوم

انتخاب مکان تاسیس و مشخصات آن، مبلغ رهن و اجاره یا خرید

فصل سوم

انتخاب نام و روش های بازاریابی

فصل چهارم

جدول برآورد نیروی انسانی، مشخصات مدیر، شرح وظایف، چارت تشکیلاتی، قرارداد کار

فصل پنجم

محاسبات مالیاتی، جدول مواد مصرفی، جدول تجهیزات، جدول هزینه های جاری ماهانه و برآورد ماهانه

فصل ششم

جذب سرمایه، روش های تامین منابع مالی

فصل هفتم

توجیه اقتصادی، محاسبه میزان درامد، میزان سود، محاسبه نسبت سود به سرمایه

فصل هشتم

صورت حساب سرمایه، صورت حساب سود و زیان

فصل نهم

کروکی تجهیزات، جدول زمان بندی اجرای طرح

فصل دهم

ابتکارات و خلاقیت ها، عکس یا گزارش

این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


طرح کسب و کار آتلیه

جزوه آناتومی مخصوص رشته پرستاری

اختصاصی از فی ژوو جزوه آناتومی مخصوص رشته پرستاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه آناتومی مخصوص رشته پرستاری


جزوه آناتومی مخصوص رشته پرستاری

شاید خیلی از جزوات رشته پزشکی که در اینترنت موجوده خاصه برای دانشجویان پزشکی باشه و کمتر برای رشته های دیگه جزوه ای پیدا میشه اما ما میخوایم که این اتفاق در وب سایت ما بیفته و جزوات مربوط به همه رشته ها رو بتونید در اینجا پیدا کنید

جزوه آناتومی مخصوص رشته پرستاری به صورت پاورپوینت به همراه تصاویر کامل و با کیفیت

زبان : انگلیسی 


دانلود با لینک مستقیم


جزوه آناتومی مخصوص رشته پرستاری

پایان نامه کارشناسی رشته هنر با موضوع خانه سینمای تهران

اختصاصی از فی ژوو پایان نامه کارشناسی رشته هنر با موضوع خانه سینمای تهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی رشته هنر با موضوع خانه سینمای تهران


پایان نامه کارشناسی رشته هنر با موضوع خانه سینمای تهران

پایان نامه کارشناسی رشته هنر با موضوع خانه سینمای تهران

نوع فایل:Word

تعداد صفحات:115

فصل اول

1ـ 1 ـ فرهنگ نمایش و نقش آن در ایران

گزارشگران و مورخان تاریخ در آثار خود اعتنائی به نقل اتفاقات نمایشی در ایران نکرده اند و از این رو است که آثار نمایش گذاشته ما در جائی ثبت نشده و عموماً سینه به سینه و به عنوان نمایش های عامیانه به دوران ما رسیده است .

اگر باور کنیم که هیچ جامعه ای بی نیاز از نمایش نیست در این صورت می توان تصور کرد این نیاز از طریق انواع آئین های مذهبی ، تعزیه ، نقالی ،نمایش های عروسکی ، روحوضی ، شاهنامه خوانی و بازیهای قهوه خانه ای و انواع ورزشهای نمایشی برآورده می شده و نیز گاه به نمایشهای خلوت دربارها و خانه های اشراف ، توسط گروههای کوچک و گمنام محدود می گردیده است .

با رواج سفرهای خاص به غرب و ورود فرهنگ عرب به ایران، روشنفکران ایرانی با قالب های نمایشی رایج در غرب آشنائی یافته و دست به قلم بردند تا بدینوسیله ذهن جامعة ایرانی را به نسائل جدیدی آشنا کند . اصلاحات میرزا تقی خان امیرکبیر ، تاسیس دارالفنون ، تبلیغات دامنه دار سید جمال الدین اسد آبادی بر ضد استعمار و استبداد و لزوم اصلاحات ، افکار مردم ایران را بیدار کرد .

چاپ چندین روزنامه ، درج اخبار و فعالیت های فرهنگی در غرب ، ترجمه مقالات و نمایشنامه های میرزا فتحعلی آخوندزاده ، رسالات و اشعار میرزا آقا خان کرمانی و کتابهای حاج میرزا عبدالرحیم طالبی ، که اصول علمی و اجتماعی را به زبان ساده بیان می کردند . تکانهای شدیدی بر افکار ایرانی وارد آورد و همراه با حوادث دیگر تاریخی انقلاب مشروطیت را پی افکند . اما فرهیختگان ایرانی همزمان با آشنائی با اندیشه های جدید غربی رفته رفته خود شیفتة فرهنگ غرب شدند . این شیفتگی ، و نه شناخت نسبی ، قدرت ارزیابی آنان را فلج کرد واغتشاشی بوجود آورد که در همة زمینه ها به صورت تقلید کورکورانه از غرب ظاهر شد . در زمینة نمایش بزودی تعزیه کاربرد خود را به عنوان یک نمایش فرهنگی و تربیتی از دست داد و پس از سقوط قاجاریه ، به خاطر ضدیت حکومت جدید با مذهب ، تقریباً ممنوع شد .  

گروههای نمایشی دیگر از جمله نقالان ، خیمه شب بازان ، معرکه گیران نمایشگران رو حوضی و غیره چون قادر به انطباق با جامعة بیدار شدة ایران نبودند . و نیز اجازة انعکاس حقایق موجود را نداشتند ار رواج افتادند، اگر امروز چیزی از این نمایش های سنتی در گوشه و کنار به چشم می خورد در واقع موجودیت کم توانی است که انگیزه ها و منابع حیاتی خود را از دست داده است . از آن پس تئاتر در ایران به صورتی پراکنده ، و به مقتضای زمانه ، از هر چمن گلی پیده و هرگز جز در داخل کلاس دانشگاهها ، و در میان جزوه های درسی دانشجویان فعالیت سازمان یافته و منضبطی معرفی نشده است .

در نمایشنامه های اولیه ایرانی ترجمه یا اقتباس ، شیوه های غربی در بازیگری ، لباس ، دکور و حتی ترتیب جایگاه تماشاگران نیز اتخاذ شد ، باید دانست که اولاً تئاتر یک متن ادبی است که جزئی از تاریخ ادبیات محسوب می شود . ثانیاً نویسندگان نمایشنامه ها معمولاً از دل گروه های موجود نمایشی بر می خیزد ، یا به استخدام آنها در می آیند پس سنت نمایشنامه نویسی جدا از حل اجرا ، بازیگران ، طراحان روابط حرفه ای میان افراد گروه و روابط منطقی میان بازیگر و نویسنده و تماشاگر نیست . سنت نمایشی از قرادادهای نمایشی و الگوهای ارتباطی در میان گروه نمایشگر و تماشاگران به وجود می آید و نه از یک متن ادبی .

 2ـ 1 ـ شناخت سینما

سینما چیست ؟

نظریه پردازان فرانسوی علاقمند به تمایز گذاری میان « فیلم» و « سینما» ، هستند . از نظر آنان جنبة «فیلمی» این هنر ، به رابطة آن با جهان پیرامون و جنبی سینمائی آن مستقیماً با زیبائی شناسی و ساختار درونی این هنر رابطه دارد . در انگلیس علاوه بر این بر این دو اصطلاح ، واژة سومی نیز وجود دارد . که آن مووی ، «Movie » است . که بر سومین جنبة پدیدة فیلم یعنی نقش آن به عنوان کالای اقتصادی ، دلالت می کند . این سه جنبه البته رابطة تنگاتنگی با یکدیگر دارند. و چیزی که از نظر یکی «Movie » است . ممکن است به نظر دیگری « فیلم » باشد . اما به طور کلی ما این سه اصطلاح را غالباً شبیه به هم بکار می گیریم . در صورتی که «Movie » را باید مثل تنقلات مصرف کرد .

سینما هنری است متعالی و با رایحه ای از زیباشناسی و فیلم فراگیرترین این سه اصطلاح و با حداقل مفاهیم ذهنی است .

تاریخ «Movie » ، « سینما » و « فیلم » ، اگرچه دوره ای کمتر از یک قرن و تنها چند دهة اخیر را در بر می گیرد اما ساختار تکاملی متراکم و بغرنجی را نشان می دهد . این امر تا حدودی نتیجة ماهیت انفجاری پدیدة فیلم است ، فیلم به عنوان یک رسانة ارتباطی به سرعت برای گروه کثیری از مردن قابل فهم شد . و این امر تا حدودی نیز به تصاعد هندسی تکامل تکنولوژی در قرن نوزدهم که با دوره های اقتصادی همراه بود مربوط می شود . که فیلم باید تکامل می یافت یا از بین می رفت .

هر یک از این سه تلقی ـ مووی ، فیلم و سینما ـ دامنة کارکردی از مستند سازی تا انبوه فیلمهای داستانی ، فیلم های تجریدی و پیشرو را در بر می گیرد . بخش اعظم این بخش تاریخی ، بخش میانی این تقسیم بندی را شامل می شود . زیرا در اینجاست که جنبه های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی فیلم ، مهمترین دورة تاثیرات خود را طی می کند .


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی رشته هنر با موضوع خانه سینمای تهران