فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی:چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟

اختصاصی از فی ژوو اقدام پژوهی:چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی:چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟


اقدام پژوهی:چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟

تعداد صفحه 30

فهرست مطالب

چکیده 3

کلید واژه : 3

مقدمه. 4

توصیف مسئله و وضیت موجود 4

گردآوری شواهد 1. 7

تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی.. 7

یافته های علمی. 7

مشاهده 10

پیشینه تحقیق: 11

تجزیه وتحلیل و تفسیر داده ها 12

-1 خانواده : 13

-2 دانش آموز. 16

-3 محیط مدرسه. 20

-4 معلم. 23

-5 اجتماع. 24

ارائه راه حل های پیشنهادی وبررسی راه حل ها ( شواهد 2) 25

-1 تاکید بر وقت شناسی معلم. 26

-2 صحبت با والدین دانش اموزان. 26

-3 حقوق افراد در کلاس مشخص شود 26

-4 در کلاس به دانش آموزان فرصت داده شود 27

-5 تاکید و تمرکز معلم. 27

-6 بکارگیری روش های نوین یاددهی و یادگیری.. 27

-7 برای هریک از دانش آموزان وظیفه ای مشخص کنم . 28

-8 تشویق دانش آموزان منضبط و پرهیز از تنبیه و توهین و تحقیر دانش آموزان بی قید. 28

-9 تغییر چیدمان صندلی های کلاس.. 29

-10 دانش آموزانی که اثر مخرب بر دیگران دارند و یا بیش فعال هستند جابه جا کنیم. 29

-11 دویدن دور حیاط مدرسه قبل از شروع کلاس ها 29

منابع. 29

چکیده

عدهای کنترل رفتار فراگیرندگان و تسلط بر عوامل رفتاری آنان را انضباط می نامند, برخی معتقدند؛ نظم و

انظباط شامل هر نوع سازماندهی در محیط مدرسه و کلاس است، به نحوی که سبب افزایش یادگیری د.شو

پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون

آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس،1373 ، ص )80

در سال تحصیلی اخیر شاهد مسأله ی بی انضباطی بچه ها و مشکلات مدرسه که باعث آزار برخی همکاران

می شد، بودم .

تقریباً هفته ای سه بار و هر هفته یکی از همکاران می نالید در حالی که از شدت عصبانیت گر گرفته بود از

کلاسش وارد دفتر می شد و معمولاً هم از دانش آموزان کلاس سوم می نالیدند و آن ها را دانش آموزانی

نفهم و بی انضباط می خوانند که به همه چیز توجه دارند مگر درس و تکالیفشان و اینک آن ها هیچ احساس

مسئولیتی در قبال وظایف تحصیلی و مدرسه خود ندارند و تنها برای گذراندن وقت به مدرسه می آیند و هیچ

ارزشی برای زحمات معلم هایشان قائل نیستند.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی:چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.