فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات شهرستان شیروان

اختصاصی از فی ژوو دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات شهرستان شیروان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات شهرستان شیروان


دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات شهرستان شیروان

ارتباطات دارای آن چنان جایگاه و ارزشی است که در اکثر ممالک جهان به عنوان پدیده ای کارساز و مؤثر در توسعه همه جانبه جوامع بشری به کار گرفته شده است و همواره با تغییر و تحولات گوناگون و عدیده به اشکال مختلف در اختیار عموم قرار گرفته و می گیرد.

انسان امروزه در دورانی به سر می برد که در اطراف او انفجاری از اطلاعات و رویدادها رخ می دهد و او به دوره تازه ای از تاریخ زندگی روابط با انسان های دیگر گام می نهد. دوره ای که ارتباطات در آن نقش چشمگیری را ایفا می کند و به گفته ی دکتر محمد دادگستران : « هنگامی که تجهیزات ارتباطی و ابزارهای انباشت اطلاعات با یکدیگر همراه شوند جامعه رو به توسعه می گذارد و زمینه برای تحول اساسی فراهم می شود از جمله رویدادهای عظیمی که در این مورد صورت گرفته اندیشه مربوط به ایجاد ابرشاهراه  اطلاعاتی است که زمانی به صورت یک رویای دست نیافتنی به نظر می رسد اما امروزه به عنوان یک واقعیت قابل تحقق جلوه گر شده است.

دنیای کنونی که ان را دنیای ارتباطات لقب داده اند و شرایط کشور ضرورتهای اجتناب ناپذیر را برای فعالان  بخش ارتباطات ایجاد کرده اند تا با تجهیز به دانش روز و فنون پیشرفته سامان دهد. بر کسی پوشیده نیست که در شرایط حاضر زیرساختها و خدمات مخابراتی یکی از حساس ترین و موثرترین قلمروهایی است که در صورت توجه به توسعه و گسترش آن در اقصی نقاط می تواند موجب پیشرفت، پویایی اقتدار و سربلندی و عزت میهن اسلامیمان باشد.

« تاریخچه ی مخابرات شیروان»

مرکز تلفنی شیروان در سال 1317 هجری شمسی با یک دستگاه 12 شماره ای مغناطیسی و یک زوج سیم فیزیکی در ضلع جنوبی میدان انقلاب آغاز به کار کرد و به مرور زمان تا 50 شماره افزایش یافت و بعد از مدتی مرکز مخابرات به خیابان جامی منتقل شد. در سال 1347 هجری شمسی مقدار شماره ها به 200 شماره افزایش یافت و در سال 1358 یک دستگاه سیار 1000 شماره ای از بجنورد به شیروان منتقل و پس از نصب ، مراکز از حالت مغناطیسی به خودکار تبدیل شد. در سال 1365 ساختمان مرکز تلفن 5000 شماره ای در خیابان آیت الله کاشانی افتتاح شد و با جمع آوری دستگاه EMD و نصب سوئیچ دیجیتال  Neax تعداد شماره های منصوبه به 10471 شماره رسید در سال 1380 با نصب 11 عدد کافوی نوری و  راه اندازی آن در سال جاری شماره های منصوبه به حدود 30500 شماره رسیده است تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 و سیاستهای جمهوری اسلامی و شرکت مخابرات استان هم اکنون 29 مرکز ظرفیت روستایی مشغول به کار می باشند و تمام روستاهای دارای سکنه شهرستان دارای ارتباط بوده و دفتر مخابراتی دارند.

 شرکت مخابرات خراسان شمالی – اداره مخابرات شهرستان شیروان واقع در شهر شیروان – میدان انقلاب اسلامی (میدان اصلی شهر) می باشد.

فعالیت این اداره شامل انواع عملیات جهت خطوط تلفنهای ثابت و تلفنهای همراه و انواع خدمات در زمینه واگذاری تلفن ثابت و همراه می باشد.

از جمله کارها و خدمات و فعالیتهای این اداره شامل واگذاری عملیات کابل گذاری، احداث ساختمان جهت واحدهای مخابراتی و ساختمانهای مورد نیاز اداری ، واگذاری کلیه خدمات 118 به صورت مناقصه ای به پیمانکاران ، واگذاری احداث شبکه (دایری و سیم کشی جهت وصل تلفنهای ثابت بصورت پیمانکاری و همچنین واگذاری امور مربوط به خرابی تلفن 117) و همچنین واگذاری بعضی از امور حسابداری به صورت حجمی به پیمانکاران می باشد.

اداره مخابرات بودجه دولتی ندارد و فقط از محل درآمدهای شرکت مخابرات استفاده می شود و هزینه های انجام شده توسط پیمانکاران ذکر شده جزء طرحهای عمرانی نمی باشد،          (جزء مناقصات طرحهای خدماتی است).

شامل 33 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات شهرستان شیروان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.