فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شبکه های DSL

اختصاصی از فی ژوو شبکه های DSL دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شبکه های DSL


شبکه های DSL

تحقیق شبکه های DSL  در 19 ص با فرمت word 

 

 

 

 

 

مقدمه :

باتوجه به نیاز بازار VDSL می تواند به صورت متقارن یا نامتقارن به کار گرفته شود .

به دلیل محدودیت های فیزیکی مهم ترین آن تضعیف در فرکانس های بالا است ،مسئله فاصله یکی از بزرگترین محدودیت ها در VDSL می باشد . VDSL تا فاصله 1.5km/  می تواند به کار گرفته شود .

(جریان پایین رود در واقع مضربی از SONET با سرعتی معادل با 155.52Mb می باشد .)

VDSL شباهت زیادی با ADSL دارد از نقطه نظر تکنولوژی VDSL در آینده می تواند جایگزین مناسبی برای ADSL باشد . VDSL دارای سرعتی در حدود 10 برابر سریعتر از ADSL می باشد .

یکی از امتیازات اصلی ADSL بر VDSL این است که ADSL از خطوط زوج مارپیچ موجود استفاده می کند . در حالی که VDSL نیاز به فیبر نوری دارد . ADSL و VDSL از تکنیک های مشابهی برای ارسال و FEC استفاده می کنند ولی با این شرایط ADSL در فاصله 6000  تر سرعتی معادل 1.5-9mbps را دارا می باشد ، در حالی که VDSL در فاصله 1500 متر نرخ داده ای معادل 13-55Mbps را دارا می باشد .

محدودیت فاصله در VDSL بیشتر از ADSL است .


دانلود با لینک مستقیم


شبکه های DSL

دانلود مقاله علل پرخاشگری ، بد دهنی و عصبانیت در کودکان و راه های کنترل آن

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله علل پرخاشگری ، بد دهنی و عصبانیت در کودکان و راه های کنترل آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله علل پرخاشگری ، بد دهنی و عصبانیت در کودکان و راه های کنترل آن


دانلود مقاله علل پرخاشگری ، بد دهنی و عصبانیت در کودکان و راه های کنترل آن

 

مشخصات این فایل
عنوان: علل پرخاشگری ، بد دهنی و عصبانیت در کودکان و راه های کنترل آن
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 27

این مقاله درمورد علل پرخاشگری ، بد دهنی و عصبانیت در کودکان و راه های کنترل آن می باشد.

بخشی از مقدمه مقاله علل پرخاشگری ، بد دهنی و عصبانیت در کودکان و راه های کنترل آن

تعاریف پرخاشگری
روان شناسانی که اعتقادات نظری متفاوتی دارند در مورد چگونگی تعریف پرخاشگری اساساً با هم توافق ندارند. موضوع اصلی این است که آیا باید پرخاشگری را براساس پیامدهای قابل دیدن آن تعریف کنیم یا براساس مقاصد شخصی که آن را نشان می دهد.
گروهی پرخاشگری را رفتاری می دانند که به دیگران آسیب می رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند. پرخاشگری ممکن است بدنی باشد ( زدن – لگد زدن – گاززدن) یا لفظی ( فریاد زدن، رنجاندن) یا به صورت تجاوز به حقوق دیگران ( چیزی را به زور گرفتن)، نقطه قوت این تعریف عینی بودن آن است به رفتار قابل مشاهده اطلاق می شود. نقطه ضعف آن این است که شامل بسیاری از رفتارهایی است که ممکن است به طور معمول پرخاشگری تلقی نشود.
پرخاشگری وسیله ای رفتاری است در جهت رسیدن به هدفی؛ پرخاشگری خصمانه رفتاری است در جهت آسیب رساندن به دیگران ، بیشتر پرخاشگری های بین کودکان کوچک از نوع «وسیله ای» است.
این نوع پرخاشگری به خاطر متعلقات است. کودکان از یکدیگر اسباب بازی می قاپند، یکدیگر را هل می دهند تا به اسباب بازی که می خواهند بازی کنند دست یابند. به ندرت اتفاق می افتد که کودکان بخواهند به کسی آسیب برسانند یا از روی عصبانیت دست به پرخاشگری بزنند. .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله علل پرخاشگری ، بد دهنی و عصبانیت در کودکان و راه های کنترل آن

تعاریف پرخاشگری
تغییرات رشدی
ثبات پرخاشگری
ادراک مقاصد دیگران و رفتار پرخاشگرانه
تفاوت های جنسیتی
الگوی خانواده و پرخاشگری
نحوه کنترل عصبانیت در کودکان
خصیصــــه های ذاتـــــــــی
مــــراحل رشـــد
زندگــــــی خانوادگــــــی
با کودکان پرخاشگر چگونه رفتار کنیم
پرخاشگری‌ خصمانه:
پرخاشگری‌ وسیله‌ ای:
جهت‌ پرخاشگری‌ ممکن‌ است‌ به‌ یکی‌ از این‌ دو صورت‌ باشد:
علل‌ خشونت‌ و پرخاشگری‌ در کودکان‌ :
عواملی‌ که‌ به‌ خشونت‌ در مدرسه‌ می ‌انجامند
درمان‌ پرخاشگری در کودکان ( با کودکان پرخاشگر چگونه رفتار کنیم
روش هایی برای درمان پرخاشگری کودکان
الگوهای پرخاشگری در کودکان
چرا فرزندم با خشونت رفتار می کند ؟
پیشگیری و درمان
کودکان و خشونت در تلویزیون
کودکان ناسزاگو
بد دهنی کودکان

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله علل پرخاشگری ، بد دهنی و عصبانیت در کودکان و راه های کنترل آن

دانلود تحقیق فرهنگ سیستم استاندارد

اختصاصی از فی ژوو دانلود تحقیق فرهنگ سیستم استاندارد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق فرهنگ سیستم استاندارد


دانلود تحقیق فرهنگ سیستم استاندارد

فرهنگ سیستم استاندارد :

      فرهنگ سیستم استاندارد (osc) لیست یک بخشی از گرداننده نرم افزار فرهنگ سیستم استاندارد و تغییر محل سیستم استاندارد است نرم افزار سیستم استاندارد نرم افزاری است با یک منبع ( قدرت پردازش یک سیستم و دسترسی بدون  محدودیت و کاربر نمایی از هر درجه ای امکان تغییر در این نرم افزار را دارد تا بتواند از این نرم افزار به منظور اهداف تجاری و بازرگانی خود دست یابد .
      سیستم استاندارد یک وسیله کاربردی است و سیستمی برای فرهنگ تعریف داره و فرهنگ تثبیت ساخت کلی که در یک دوره زمانی در تمام سیستم استفاده می شود . این قبیل فرهنگ مناسب تغییر داره و شرکت کننده محصولات و فرآورده های ما را بعنوان پشتیبان در یک جامعه هستند .

فرهنگ سیستم استاندارد و ویژگی قوانین ذهنی :

Osc     است یک فرهنگی که پشتیبانی می کند و توسعه می دهد فرهنگ اشتراک را و بیشتر برنامه هایی که حق کپی ندارند در زندگی معاصر تحت تأثیر تکنولوژی فرهنگ تکثیر هستند و قلم و کاری در برخی موارد گسترش می یابد .
Osc    تعادل ما بین سیستم بدون محدودیت و سیستم با ویژگی ذهنی را توصیف        می کند ( فرهنگ اختصاصی و شخصی و ملی احاطه کننده ) وآن مام عربی نگهداری تجربه می کنند فرهنگ نفوذ قوانین کپی رایت را که هر کدام توصیف کننده یک طرز فکر و اندیشه فکری و ذهنی .خالق مانند ( مؤلف یا نویسنده و برنامه نویس و غیره ) این خصوصیات ما هستند قابل فهم و محدود کننده مالکیت بسوی خلقتش و قوانین باری و وسیله ای که ایجاد کننده و خلق کننده اقتصادی و مفهوم حقوق در یک مدت زمان تا هنگامیکه اجازه داده شود برای اعتراض برخی انتشارات در قالب وابسته به قوانین کاربر نسبتاً خوب .
کپی رایت فرمول یا عبارت تثبیت را و همچنین گواهینامه مسیر قانونی استفاده از کارهای محدود حق کپی رایت را بدست می آورد .

فرهنگ سیستم استاندارد در مقابل فرهنگ غیر استاندارد :

تصور از یک فرهنگ سیستم استاندراد همزمان با فرهنگ غیر استاندارد با اندکی تفاوت نشان داده می شود .
فرهنگ غیر استاندارد برای بخشی از گرداننده تغییر محل جاری نرم افزار های بدون محدودیت و در بررسی تفاوت های 2 مجموعه اطلاعات استوار می کنند . به تصور فرهنگ osc  پشتیبانی می کند بعضی از ویژگی قوانین فکری که نیاز دارد به محل  حافظه ای کد قابل تغییر برای دستیابی بدون اجازه برای یک شخص فرهنگی نیست در عرض آن ما پیشنهاد می کنند بیشتر موقعیت هایی را که شرکت می کنند در یک جستجوی فرعی در عرض مشاهده می کنیم ویژگی قوانین ذهنی که برای توصیف یک مقدار وسیله ای برای قواعد بازی ( روش آزمایش پیام ورودی برای وضعیت های خاص مثل نام فرستنده ) نامزد حمایت کردن هر یک از حقوق طبیعی و مسلم یا نتیجه استدلال مرغوب برای osc به حساب اهداف گوناگون شمرده می شود .

فرهنگ سیستم استاندارد و تکنولوژی  

      یک روش در رسیدن به هدف ایجاد وابستگی شدید آثار فرهنگی بطور کلی قابل دستیابی است و بیشترین تکنولوژی و رسانه های دیجیتالی را مورد استفاده قرار می دهد همانطور که توسط قانون مور پیش بینی شده بود ، ارزش رسانه های دیجیتالی و ذخیره سازی اواخر قرن بیستم کاهش یافت . در نتیجه هزینه های مختصر کپی کردن دیجیتالی ، مستعد کننده هر چیزی است تا از طریق رسانه های دیجیتالی پخش شود و تا حدودی صفر کاهش می یابد . ترکیب شدن افزایش شدید در کامپیوتر شخصی و در مالکیت قرار دادن تکنولوژی باعث می شود تا تعداد کسانی که به رسانه دیجیتالی دسترسی دارند افزایش یابد . فراهم کردن این پدیده در منابع آزاد فرهنگی افزایش می یابد ، زیرا مجاز است تا به سرعت و بدون هزینه منابع فرهنگی را تکثیر و توزیع کند . در حالی که دستیابی عوامل مهم فرهنگی تا پیدایش رسانه دیجیتالی از محدودیت خاصی برخوردار بود . که این امر توسط محدودیت های اختصاصی و بالقوه دیگر در رسانه های آزاد بود . رسانه های دیجیتالی تازه ترین تکنولوژی است که امکان دستیابی به تولیدات فرهنگی را افزایش می دهد .
هنرمندان و استفاده کنندگانی که ارائه آثار شان از طریق دیجیتالی انتخاب می کنند با محدودیتهای فیزیکی مواجه نمی شوند ، در حالی که روشهای فرهنگی سنتی بطور خاصی با آن مواجه می شدند .
        اساساً ، دریافت کنندگان منابع آزاد فرهنگی با هزینه واقعی کمتری برای دستیابی به رسانه دیجیتالی مواجه خواهند شد .

فرهنگ سیستم استاندارد و شبکه :

    اصولاً شکل گیری یک خواسته برای افزایش دسترسی داشتن به تمام رسانه های دیجیتالی پیشرفت است ، آیا اینترنت یک منبع فرهنگی آزاد است ؟ بیشترین امتیاز با ارزش را دارد .
     این نکته سؤال برانگیز است ، آیا می توان به اهداف منابع فرهنگی آزاد بدون وجود اینترنت دستیابی داشت یا خیر .
     شبکه سراسری نه تنها محیط را پرورش می دهد ، بلکه می توان بطور کل به منابع فرهنگی دسترسی داشت ، اما شرایطی را فراهم می کند تا به راحتی و بدون هزینه فرهنگ در جوامع مختلف دوباره منتشر کرد . بنا به دلایلی اینها مجاز شناخته شدند .
    اولاً اینترنت اجازه می دهد تا به رسانه های دیجیتالی و ذخیره سازی بیشتر دسترسی داشته باشید . در عوض کاربران توسط توانائیها و منابع خودشان محدود می شوند . آنها دستیابی به شبکه گسترده ای از تسهیلات و منابع را پذیرفتند که بعضی بصورت رایگان است . سایت های مثل مرتب کردن آرشیو Archive . org  . فضای خالی وب به تمامی کسانی  توصیه می شود که نخواهند مجوز کارشان را تحت شرایط ایجاد اشتراک های مجوز دریافت کنند .

 

 

 

شامل 15 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق فرهنگ سیستم استاندارد

دانلود پاورپوینت بحران در خانواده

اختصاصی از فی ژوو دانلود پاورپوینت بحران در خانواده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بحران در خانواده


دانلود پاورپوینت بحران در خانواده

کاپلان ( 1964 ) بحران را واژگونی یا عدم تعادل در وضعیت ثابت و پایدار فرد که در آن روشهای حل مشکل مؤثر نیستند ، تعریف کرده است.

Boss ( 1988 ) بحران در خانواده را عدم تعادل بیش از حد در وضعیت خانواده به طوری که تحت فشار شدید قرار گرفته و در آن تغییر ایجاد شده تعریف نموده است.

در طول بحران در خانواده ، ایجاد تغییر در نقشها ، وظایف ، عملکرد فیزیکی و روانی خانواده و... پدید می آید.

در هنگام بروز بحران در خانواده ، هدف کمک به خانواده و اعضاء برای حفظ یا بهبود سطح عملکرد می باشد . شناخت بحران در مرحله اولیه کمک به خانواده و سازش با بحران به پیشگیری از ادامه و شدت یافتن آن کمک می کند.

در مواجهه با بحران فرد استراتژیهایی برای حل مشکل اتخاذ می کند که می تواند نتایج زیر را در پی داشته باشد:

1- با یادگیری مکانیسمهای تطابقی جدید و کاربرد آنها ، رشد روانی و وضعیت فعالیت بهتری نسبت به قبل از بروز بحران بدست می آورد.

2- کسب وضعیت عملکرد قبل از بروز بحران

3- کسب وضعیت عملکرد پایین تر از قبل از بروز بحران که خطر بی نظمی را بدنبال دارد و فقدان نام دارد.

انواع بحران:

1- بحران وضعیتی ( موقعیتی ) Situational Crisis :

در اثر حوادث ناگهانی ، غیرمنتظره و تأسف بار روی می دهد. این بحران بیش از ظرفیت و توان فرد بوده و غالباً تهدید کننده است. اهداف زندگی را به تأخیر انداخته و ممکن است از بحرانهای گذشته منشأ بگیرد.

2- بحران تکاملی ( انتقالی ) Maturational Crisis :

هرگاه فرد از یک مرحله تکاملی به مرحله دیگری می رود و فرآیند تکامل رخ می دهد ، ممکن است با مسایلی روبرو شود که قبلاً آنها را تجربه نکرده اس یا نقشهایی را پذیرا می شود که امکان دارد در او بحران ایجاد کند.

عوامل عمده در عدم سازگاری فرد با تغییر نقش در مراحل تکاملی :

1- ناتوانی فرد در برخورد با نقش اصلی خود که در این مورد نیاز به الگوی ایفای نقش می باشد .

2- عدم ارتباط مناسب با دیگران ، عدم کفایت و مهارت وی در دستیابی به اهداف زندگی

3- طرد شدن توسط دیگران

بحرانهایی چون بلوغ ، ازدواج ، حاملگی ، بازنشستگی و... مثالهایی از بحران تکاملی هستند.

3- بحران تکاملی – موقعیتی Situational Maturatiolnal Crisis :

وقوع یک حادثه ناگهانی و تأسف بار هنگام انتقال از یک مرحله تکاملی به مرحله تکاملی دیگر را بحران تکاملی – موقعیتی می نامند. مانند فوت والدین در مرحله بلوغ یک نوجوان.

شامل 24 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بحران در خانواده

تحقیق در مورد زندگی نامه ابوالحسن صبا

اختصاصی از فی ژوو تحقیق در مورد زندگی نامه ابوالحسن صبا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد زندگی نامه ابوالحسن صبا


تحقیق در مورد زندگی نامه ابوالحسن صبا

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه87

فهرست مطالب

ابوالحسن صبا

1

صبا با نگرشی دیگر

4

صبا به روایتی دیگر

12

شهریار و صبا

18

مصاحبه با همایون خرم درباره صبا

24

مصاحبه با فرامرز پایور درباره صبا

30

آخرین روزها

41

صبا به روایت دخترش ژاله

43

خانه صبا

47

آثار صبا

51

آثار مهم صبا از موسیقی ملی

52

تصنیف ها

53

منابع و مآخذ

57

 

فهرست مطالب

 

ابوالحسن صبا

 

دریغا که با صدهـوی هــوس            گــذشتـیم بـر خاک بسیار کـس

 

کسانیکه از ما به راه انـــدرند            بیایند و بــر خــاک مـا بــگذرند

 

بسی تیر و دیماه و اردیبهشت            بیاید که ما خاک باشیم و خشت

 

در سال 1281 در خاندانی اهل دانش و هنر کودکی زاده شد که نامش را ابوالحسن نهادند پدر او را به رموز موسیقی آشنا کرد. در کودک ذوق هنری سرشاری نهفته بود. سه تار را نزد میرزا عبدالله و درویش خان سنتور را در محضر علی اکبر شاهی ضرب را از حاجی خان کمانچه را از حسین خان اسمعیل زاده فلوت را از اکبرخان هنگ آفرین و ویلن را از حسین خان هنگ آفرین فرا گرفت. ولی پس از طی همه این مراحل بی گمشده ای می گشت که پس از بازگشت استاد کلنل علینقی وزیری از اروپا و تاسیس مدرسه عالی موسیقی در سال 1302 مقصود خود را در سن 21 سالگی یافت و با فروتنی تام به خوشه چینی از خرمن ذوق و هنر آن استاد یگانه مشغول شد.

 

به زودی بهترین نوازنده مدرسه به شمار آمد و حتی یکی از کلاسها را نیز شخصا اداره می کرد. در فروردین 1306 به اتفاق وزیری وارکستر مدرسه به گیلان رفت و رئیس مدرسه صنایع ظریفه رشت شد.

 

 و در مدت دو سال و چند ماه که در ساحل دریای مازندران بود با شنیدن نی شبانان و ترانه های روستایی گیلان توشه ای پر ارج از نواهای محلی گیلان را به دست آورد و برای اولین بار در تاریخ موسیقی ایران به گرد آوردن این ترانه ها و نواختن آنها به سبکی بسیار دلپذیر آغاز کرد.

دیلمان امیری مازندران زرد ملیجه در قفس و رقص چوبی قاسم آباد از همان آهنگهاست که می نواخت و آنها را در کتابهای ارزشمندش برای آیندگان به یادگار گذاش


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد زندگی نامه ابوالحسن صبا