فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارزیابی خستگی پل ترکیبی(فولاد-بتن) بزگراه 19 صفحه

اختصاصی از فی ژوو ارزیابی خستگی پل ترکیبی(فولاد-بتن) بزگراه 19 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی خستگی پل ترکیبی(فولاد-بتن) بزگراه 19 صفحه


ارزیابی خستگی پل ترکیبی(فولاد-بتن) بزگراه 19 صفحه

ارزیابی خستگی پل ترکیبی(فولاد-بتن) بزگراه 19 صفحه (فایل wird قابل ویرایش می باشد)

خلاصه
پل های بزرگراهی ترکیبی و فولادی درحال حاضر در معرض کنش های دینامیکی بامقادیر مختلف هستند که به دلیل عبور وسایل نقلیه از روی عرشة کف سازی بوجود می آید.این کنش های دینامیکی می تواند ایجاد کنندة هستة شکست ها یا حتی انتشار آنها در سازه ها باشد.بسته به نوع بزرگی و شدت، این اثرات نامطلوب می توانند به واکنش(پاسخ) سیستم سازه ای لطمه بزنند و به اطمینان این نیز ممکن است که باعث کاهش عمر مفید پل که انتظارش را داشتیم بشود.در این تحقیق یک پل ترکیبی(فولاد-بتن) با 12.5 متر عرض سواره رو و با 0.23متر ضخامت بتن عرشه،دهانة 40.0 متر در 13.5 متر مورد مطالعه قرار گرفته بود. برای مدل محاسباتی(ااستفاده شده برای تحلیل دینامیکی پل ترکیبی) روشهای معمول ریزکردن شبکه موجود در شبیه سازیهای روش اجزاء محدود انتخاب شد بود، و در برنامه ANSYS انجام شد. ابتدا روش تحلیل پیشنهادی و روشهای ارائه شده در آیین نامه های طراحی مورد بررسی قرار گرفتند تا واکنش(پاسخ) خستگی پل را از نظر عمرمفید سازه آن تخمین بزنند. تکنیک های شمارش سیکل تنش و کاربرد قاعدة خسارت های انباشتی از طریق نمودار هایS-N تحلیل شد، براساس تجدید نظری وسیع از فولاد
و طول عمر پل های ترکیبی و جنبه های نظری خستگی در سازه های فلزی. در تحقیقات همچنین روشهای پیشنهاد شدة مورد استفاده برای فولاد و آیین نامه های اصلی سازه های ترکیبی در نظر گرفته شد. نتیجه گیری اصلی از این مقاله با تمرکز بر هشدار مهندسین سازه به تحریف احتمالی، مرتبط با عمر مفید فولاد و پل های ترکیبی است وقتی که در معرض کنش های وسایل نقلیه قرار دارند.


مقدمه
پل های بزرگراهی ترکیبی و فولادی درحال حاضر در معرض کنش های دینامیکی بامقادیر مختلف هستند که به دلیل عبور وسایل نقلیه از روی عرشة کف سازی بوجود می آید.این کنش های دینامیکی می تواند ایجاد کنندة هستة شکست ها یا حتی انتشار آنها در سازه ها باشد.بسته به نوع بزرگی و شدت، این اثرات نامطلوب می توانند به واکنش(پاسخ) سیستم سازه ای لطمه بزنند و به اطمینان این نیز ممکن است که باعث کاهش عمر مفید پل که انتظارش را داشتیم بشود. رعایت درست همة جنبه هایی که قبلا ذکر شده تیم ما را تشویق می کند تا یک روش تحلیلی با اهمیت را ایجاد کند تا تنش ها را از طریق آنالیز عرشه های پل بزرگراه ارزیابی کند، که از جمله کنش عبور وسایل نقلیه در روی سطح کف سازی است،(1-8)....

فهرست مطالب

  • خلاصه
  • مقدمه
  • تحلیل خستگی پلهای بزرگراهی
  • مدل محاسباتی
  • 2.3 مدل وسایل نقلیه
  • زنجیرة(ترتیب) وسایل نقلیه
  • میرای یسازه
  • مدل محاسبهای عددی
  • کنش واکنش پل- وسایل نقلیه
  • تحلیل دینامیکی

 


دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی خستگی پل ترکیبی(فولاد-بتن) بزگراه 19 صفحه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.