فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی (M.A) : بررسی نیازهای آموزشی پرستاران

اختصاصی از فی ژوو خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی (M.A) : بررسی نیازهای آموزشی پرستاران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی (M.A) : بررسی نیازهای آموزشی پرستاران


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی   (M.A)  : بررسی نیازهای آموزشی پرستاران

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی   (M.A)

موضوع :بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران

بیمارستان پارسیان تهران

 

عصر حاضر عصر سازمانهای بزرگ و پیچیده است. در سازمان های اجتماعی انسان بعنوان یک عامل مفید و موثر از اهیمت خاص برخوردار است.  کمالی، می نویسد : « انسان با مجموعه خصوصیات و ویژگیهای خاص خودش با پیمودن روند تکامل خواهان ترقی و پیشرفت است ومی بایست زمینه های مساعد برای رشد و ترقی او فراهم شود.

اهمیت کار آموزی و تلاش برای آموزش کارکنان و مدیران در این است که توانایی های تخصصی و مهارت آنها در انجام وظایف محوله افزایش یابد و توانایی های بالقوه آنان نیز به فعلیت درآید

شواهد زیادی وجود دارد مبنی بر این که سازمان ها می تواند با سرمایه گذاری در بخش آموزش کارکنان اثر بخشی خود را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش دهند. ویلیام جیمز طی یک مطالعه نشان داد که کارکنان سازمانها در شرایط معمول 20 تا 30 درصد از توانایی خود را مصروف اهداف سازمانی می کنند در حالی که با ارائه آموزش درصد توانایی آنها برای کار در سازمان ها تا 90 درصد هم افزایش می یابد.

نیازهای آموزشی یکی از دروندادهای اصلی سیستم آموزشی است که مبنای اساسی طرح ریزی اجرا و ارزشیابی فعالیتهای سیستم قرار می گیرد. بسیاری مواقع آموزشگیران مجبور می شوند مطالبی یاد بگیرند که عملا در موقعیت شغلی آنها کاربردی ندارد. این مشکل جدا از تبعاتی که دارد ناشی از دو دلیل است . عدم دقت در نیاز سنجی و یا نبود خود نیاز سنجی در فرآیند آموزشی.

تحقیق حاضر به بررسی نیازهای آموزشی پرستاران بیمارستان پارسیان ازدیدگاه پرستاران و مدیران همان بیمارستان پرداخته است این تحقیق از نوع کاربردی و به روش توصیفی می باشد که شیوه اجرای آن به صورت میدانی و با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. جامعه آماری این تحقیق شامل 240 نفر از پرستاران و 32 نفر از مدیران بیمارستان پارسیان می باشد و در همین راستا جمعیت مورد مطالعه پرستاران بر اساس فرمول کوکران 147نفر و جمعیت مدیران بر اساس سرشماری 32 نفر برآورد شده است. روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده می باشد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است.

بررسی ها نشان می دهد که مهمترین نیازهای آموزشی پرستاران شامل: آشنایی با داروهای جدید، آشنایی با روشهای درمانی غیر دارویی، آشنایی با فیزیوپاتولوژی بیماریهای جدید، آشنایی با کامپیوتر و نرم افزارها، نحوه احیاء قلبی ریوی و آشنایی با تجهیزات و دستگاههای پزشکی می باشند.

تحقیق حاضر از نوع کاربردی وبه روش توصیفی می باشداین تحقیق علاوه بر شناسایی نیازهای آموزشی پرستاران بیمارستان پارسیان، همبستگی بین متغیرهای مستقل و وابسته و معنی دار بودن اختلافات بین میانگین متغیرهای مستقل ونیز پیش گوئی تغییرات متغیر وابسته درنتیجه تغییرات متغیرهای مستقل را مورد مطالعه قرارمی دهد.

در این پژوهش سعی شده است برخی از این عوامل تأثیرگذار مورد بررسی قرار گیرد .

این تحقیق در 5 فصل تنظیم شده که مباحث زیر را در بردارد :

فصل اول : کلیات تحقیق ،

فصل دوم :ادبیات وپیشینه تحقیق،

فصل سوم : روش تحقیق،

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل اطلاعات،

فصل پنجم : خلاصه، نتایج و پیشنهادها .

این فایل با فرمت word و در 186ص تنظیم گشته است.  

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی (M.A) : بررسی نیازهای آموزشی پرستاران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.