فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحلیل دینامیکی خطی، غیرخطی و ارزیابی پایداری لرزه ای سدهای خاکی

اختصاصی از فی ژوو تحلیل دینامیکی خطی، غیرخطی و ارزیابی پایداری لرزه ای سدهای خاکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحلیل دینامیکی خطی، غیرخطی و ارزیابی پایداری لرزه ای سدهای خاکی


تحلیل دینامیکی خطی، غیرخطی و ارزیابی پایداری لرزه ای سدهای خاکی پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: تحلیل دینامیکی خطی، غیرخطی و ارزیابی پایداری لرزه ای سدهای خاکی
دانشگاه صنعتی اصفهان
استاد راهنما: دکتر مجتبی ازهری – دکتر محمود وفائیان
پژوهشگر: سیامک پوراسماعیل
تابستان 1375
فرمت فایل: PDF و شامل 154 صفحه

چکیده:
سدهای خاکی سازه‌های سه بعدی عظیم، ناهمگن، چندفازه (شامل محیط دانه‌ای، آب و هوا) و تشکیل شده از مصالح غیرخطی و غیرالاستیک می‌باشند. لذا تحلیل دینامیکی و ارزیابی پایداری لرزه‌ای آن‌ها از مسائل پیچیده در حوزه سازه‌های خاکی است. امروزه پیشرفت کامپیوتر در هر دو زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار و همچنین پیشرفت روش‌های عددی در حل مسائل مهندسی، بسیاری از این مشکلات را خصوصاً در زمینه سه بعدی و غیر الاستیک بودن مصالح سد حل نموده است.
"ANSYS 5.0"، یک نرم‌افزار چندین منظوره و کارآمد در هر دو زمینه تحلیل استاتیکی و دینامیکی براساس روش اجزاء محدود می‌باشد. در این رساله آنالیزهای دینامیکی متعددی بر روی سدهای خاکی با مغزه رسی، در شرایط مختلف ناهمگنی، ارتفاعی، مدول برشی حداکثر و با فرض رفتاری خطی و غیرخطی انجام شده است. در تحلیل دینامیکی خطی، رفتار مصالح الاستیک و در تحلیل دینامیکی غیرخطی رفتار مصالح الاستو- پلاستیک سخت‌شونده از نوع سینماتیک با چندین سطح تسلیم، فرض شده است. این مدل الاستو- پلاستیک قادر به شبیه‌سازی بهتری از اثر بوشینگر که خاک در برابر بارهای چرخه‌ای از خود نشان می‌دهد، می‌باشد.
همچنین بوسیله برنامه کامپیوتری نوشته شده "Kc.pas" براساس فرمول‌بندی سارما در محاسبه ضریب شتاب بحرانی و نتایج تحلیل دینامیکی برنامه "ANSYS 5.0" و در نهایت توسط برنامه کامپیوتری نوشته شده "Disp.pas" مقادیر جابجایی لغزشی برای سطوح مستعد لغزش محاسبه گردیده است.
نتایج حاصله حاکی از این مطلب است که بزرگنمایی شتاب در بدنه و تاج سد که در تحلیل خطی و شرایط ناهمگن مطرح است، در تحلیل غیرخطی کاهش می‌یابد. همچنین جابجایی‌های لغزشی محاسبه شده، علاوه بر اینکه به شدت به محتوای فرکانسی زلزله طراحی وابسته است، مقادیر آن‌ها در تحلیل غیرخطی به طور محسوسی کاهش می‌یابند.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/194n.zip/download

مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه:
https://drive.google.com/file/d/0B3BBM5yT_t4ZNDZfMk0tVlQ5UlE


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


تحلیل دینامیکی خطی، غیرخطی و ارزیابی پایداری لرزه ای سدهای خاکی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.