فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کنترل نیمه فعال پاسخ لرزه ای سازه چند طبقه همراه با سازه مجاور آن بوسیله میراگرهای نیمه فعال

اختصاصی از فی ژوو کنترل نیمه فعال پاسخ لرزه ای سازه چند طبقه همراه با سازه مجاور آن بوسیله میراگرهای نیمه فعال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کنترل نیمه فعال پاسخ لرزه ای سازه چند طبقه همراه با سازه مجاور آن بوسیله میراگرهای نیمه فعال


کنترل نیمه فعال پاسخ لرزه ای سازه چند طبقه همراه با سازه مجاور آن بوسیله میراگرهای نیمه فعال پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: کنترل نیمه فعال پاسخ لرزه ای سازه چند طبقه همراه با سازه مجاور آن بوسیله میراگرهای نیمه فعال
دانشگاه علم و صنعت
استاد راهنما: دکتر فریدون امینی
پژوهشگر: عیسی طاهرنیا
آبان 1382
فرمت فایل: PDF و شامل 180 صفحه

چکیده:
با افزایش جمعیت و کمبود زمین در شهرهای مدرن، نیاز به ساختمان‌های بلند به خوبی مشهود می‌باشد. تعدادی از این ساختمان‌های بلند همراه با یک سازه کناری ساخته می‌شود که فضای مورد نیاز برای پارکینگ، مغازه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها ... را فراهم کند. در بسیاری از موارد، سازه بلند و سازه کناری بر روی یک پی گسترده معمول ساخته می‌شود.
سازه بلند در اثر زلزله ممکن است متحمل اثر پدیده شلاقی به علت تغییر ناگهانی سختی در بالای سازه کناری شود. این رساله کاربرد میراگرهای نیمه فعال در محل اتصال سازه بلند به سازه کناری را بیان کرده و تاثیر آن را در جلوگیری از پدیده شلاقی و کاهش پاسخ هر دو سازه را در طی زلزله توضیح می‌دهد.
در این رساله استفاده از روش تخصیص قطب‌ها براساس پسخوراند جابجایی و سرعت پیشنهاد شده است.
میراگرهای نیمه فعال این قابلیت را دارند که پارامترهای دینامیکی خود را در هنگام زلزله به منظور ایجاد نیروهای کنترل مورد نیاز تغییر دهند و این در حالیست که به انرژی چندانی احتیاج ندارند.
به منظور تشریح تاثیر کنترل نیمه فعال بر سیستم مورد بحث مثال‌های عددی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج عددی این تحلیل‌ها بیان می‌کند که سیستم کنترل نیمه فعال (میراگر نیمه فعال) می‌تواند بطور قابل ملاحظه‌ای اثر شلاقی بر روی سازه بلند و همچنین پاسخ هر دو سازه را در طی زلزله کاهش می‌دهد. لازم به ذکر می‌باشد برای مدل کردن سازه‌های مورد استفاده در مثال‌ها و همچنین بررسی کنترل نیمه فعال بر روی آن‌ها از نرم افزار MATLAB استفاده شده است.



می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/183n.zip/download

مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه:
https://drive.google.com/file/d/0B3BBM5yT_t4ZU3A1T0pfVFJiMms


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


کنترل نیمه فعال پاسخ لرزه ای سازه چند طبقه همراه با سازه مجاور آن بوسیله میراگرهای نیمه فعال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.