فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سازماندهی کمی

اختصاصی از فی ژوو سازماندهی کمی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سازماندهی کمی


سازماندهی کمی

سازماندهی کمی

مقدمه و نحوة تحقیق:

بعد از گذشت مدت زمان کوتاه، و حضور تازه در دانشگاه درخواستی از سوی اساتید محترم مبنی بر ارائه تحقیق مطرح گردید. و با توجه به تازه کار بودن این گروه نحوة گردآوری تحقیق مشکل بود.

اما راهنمایی‌ها ی استاد محترم جناب آقای دکتر سنایی که بخش عمدة این فعالیت گروهی را مرهون زحمات ایشان می‌دانیم،‌ باعث شد که مراحل تحقیق آسان‌تر جلوه کند.

اما در مرحله بعدی که همان جمع‌آوری منابع بود با مشکلات متعددی روبه‌رو شدیم که باز از سوی جناب آقای دکتر سنائی مرفع گردید. اما از آنجا که جمع‌آوری منابع در فرصت کوتاه توسط یک فرد سخت بوده و کاملاً ممکن نبود، این تحقیق را گروهی به مرحلة اجرا رساندیم.

در راه جمع‌آوری منابع گروه کوتاهی نکرده و در این زمان از اساتید، مدیران و افراد دارای تجربه در راه مدیریت نیز بهره جسته و از نظرات آنان در امر سازمان و سازماندهی استفاده برده‌ایم.

مجدداً از استاد گرامی، آقای دکتر سنائی کمال تشکر را داریم که گردآوری این تحقیق را محقق ساختن در آخر نیز از آقای مهندس ابوالفضل نوفلاح که در جمع‌آوری منابع و نحوة تهیه و تنظیم این تحقیق گروه را یاری کردند کمال قدردانی را داریم

مقدمه:

قبل از شروع بحث مورد نظر یعنی سازماندهی کمی در مورد نظریه‌های مدیریت صحبت خواهیم کرد تا با مقدمات مکاتب مدیریت آشنا شده و در مورد سازمان و سازماندهی بیشتر صحبت کنیم

 

 

 

تعداد صفحات: 75


دانلود با لینک مستقیم


سازماندهی کمی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.