امروزه نقش بی بدیل رسانه های اجتماعی در شکل دهی و هدایت افکار عمومی و شکل دهی به رویدادهای سیاسی – اجتماعی – اقتصادی و... بر کسی پوشیده نیست. با مرور حوادث اخیر بین المللی و منطقه ای با نگاه رسانه ای به وضوح می توان دریافت منشاء بسیاری از تحولات از بستر رسانه های اجتماعی بوده است زیرا قدرت نفوذ رسانه ها از جمله رسانه ها ی اجتماعی در باروری افکار عمومی در سطح بین المللی و منطقه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده بسیار بالاست. در این فضای متاثر از رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها می توانند از امکانات و ابزار رسانه های اجتماعی برای ارتقاء روابط خود ویافتن جایگاهی در سطح بین المللی بهره ببرند. لذا هدف این مقاله بررسی انواع نقش رسانه های اجتماعی از جمله اطلاع رسانی – مدیریت بحران- اعتماد سازی – تبلیغات اسلامی در فضای بین المللی برای روابط عمومی های اسلامی و در جهت ارتقاء روابط و ایجاد جایگاهی اثربخش و ماندگار روابط عمومی ها در ارتباطات بین المللی در سطح کشورهای اسلامی می باشد.
تعداد :20 اسلاید
چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده بودن مقالات و ظاهر زیبای اسلایدها می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد
مقالات را با ورژن office2010 به بالا باز کنید
پاورپوینت نقش مطبوعات در ارتباطات بین الملل