فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه پژوهشی در زمینه ظروف مواد زائد جامد (قوانین-جانمایی-نگهداری) . قابل ویرایش

اختصاصی از فی ژوو پروژه پژوهشی در زمینه ظروف مواد زائد جامد (قوانین-جانمایی-نگهداری) . قابل ویرایش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه پژوهشی در زمینه ظروف مواد زائد جامد (قوانین-جانمایی-نگهداری) . قابل ویرایش( فایل  ورد. بیست و سه صفحه . بخشی از متن فایل :

مقدمه:

     برای بررسی ظروف مواد زاید جامد می توانیم آنها را به 2 دسته تقسیم کنیم . دسته اول که ظروف جمع آوری اولیه هستند و مواد زاید جامد پس از تولید ، در آنها ذخیره می شوند تا توسط سیستم جمع آوری جمع شوند. و دسته دوم ظروف ذخیره و نگهداری ثانویه مانند کانتینر ها و یا ظروف موجود در ایستگاه های انتقال ، که پس از جمع آوری اولیه ، مواد زاید به این ظروف منتقل می شوند تا به محل های دفن ، بازیافت و دیگر روش های دفع منتقل شوند. در این تحقیق ابتدا قانون مربوط به ظروف جمع آوری اولیه را بررسی کرده سپس به بررسی قوانین مربوط به جانمایی و ساخت ظروف ثانویه می پردازیم. بعد از بررسی قوانین تاثیر عوامل جوی بر این ظروف را بررسی کرده و راه کار هایی برای جلو گیری از تخریب این ظروف در اثر باد و باران ارائه می شود. در ادامه نیز دو ظرف که قابلیت نگهداری مواد تفکیک شده برای بازیافت را دارند معرفی می شوند. با توجه به مسیر مدیریت پسماند در ایران که به سمت تشویق مردم به تفکیک زباله از مبدا و بازیافت مواد قابل بازیافت می باشد ، دو ظرف معرفی شده می توانند در این سیستم مفید واقع شوند.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه پژوهشی در زمینه ظروف مواد زائد جامد (قوانین-جانمایی-نگهداری) . قابل ویرایش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.