فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بیع قطعی ملک

اختصاصی از فی ژوو بیع قطعی ملک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

قرارداد : بیع قطعی ملک

فایل word قابل ویرایش

مورد معامله:

تمامی ششدانگ یکباب خانه/یک دستگاه آپارتمان که مشخصات ثبتی آن به قرار ذیل محل وقوع آن ............................. است.

پلاک فرعی ................. از اصلی .................... اراضی .................... بخش .................... به مساحت .................... (فتوکپی سند مالکیت شماره .................... که کلیه اوراق آن ممضی به امضای فروشنده است اخذ و تسلیم خریدار شد مشخصات تفصیلی مورد معامله در فتوکپی مذکور مضبوط و مورد قبول طرفین است).

مورد معامله دارای:

آب،(با شماره پرونده ....................) برق،(با شماره اشتراک ....................) تلقن، به شماره/شماره های ....................، گاز شهری بهش شماره .................... می باشد. اعیان منصوبه در مورد معامله که جزء مبیع است به قرار ذیل است:

کولر .................... دستگاه- لوستر سقفی .................... عدد- دستگاه تصفیه آب استخر- دستگاه برق اضطراری .................... – 5 - .............................

ثمن معامله کلا معادل .................... ریال می باشد که مبلغ .................... آن طی چک شماره .................... مورخ ......................... از حساب جاری ........................... بانک ....................................

به فروشنده پرداخت شد و مابقی که معادل .................... ریال است به ترتیب و در موعد/مواعدی که در این سند آمده است به فروشنده تادیه خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


بیع قطعی ملک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.