فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب مونتاژ صنعتی (Industrial Assembly)

اختصاصی از فی ژوو کتاب مونتاژ صنعتی (Industrial Assembly) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب مونتاژ صنعتی (Industrial Assembly)


کتاب مونتاژ صنعتی (Industrial Assembly)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مونتاژ صنعتی رشته‌ای است که به سرعت در حال تغییر می‌باشد و اهمیت قابل توجهی در تولید دارد. این کتاب اولین عملکردی است که به ترکیب مدل تکنولوژی، طراحی، روش‌ها و برنامه‌ریزی و کنترل عملیات مونتاژ و سیستم‌ها پرداخته است. با افزایش اهمیت مونتاژ در صنعت و رویکردهای مهندسی همزمان، کتاب مطابق با هر فصل این موارد را فراهم می‌کند: پوشش جامع فناوری، مهندسی و جنبه‌های مدیریت در این رشته، روش‌های بسیار منظم برای توجیه عملیات مونتاژ و سیستم‌ها، شرح مدل‌های کیفی، تکنولوژی‌ها و روش‌های طراحی که به‌طور موثر در مونتاژ صنعتی انجام شده است و همچنین مبانی نظری و روندهای در حال ظهور که آینده مونتاژ را می‌سازند.

کتاب مونتاژ صنعتی (Industrial Assembly)، به بررسی مفاهیم اصولی مونتاژ، تکنولوژی و وظایف مونتاژ، طراحی جهت مونتاژ،طراحی سیستم های مونتاژ، برنامه ریزی و طراحی سیستم مونتاژ، ارزیابی عملکرد سیستم مونتاژی اتفاقی، توالی و برنامه ریزی عملیات مونتاژ، مدیریت زمان و کنترل جریان مواد، بازرسی و کیفیت در مونتاژ، روندهای در حال ظهور در مونتاژ و... می پردازد. این کتاب مشتمل بر 509 صفحه، در 10 فصل، به زبان انگلیسی، همراه با تصاویر به ترتیب زیر گردآوری شده است:

Chapter 1: Introduction and fuudamental concepts of assembly

Chapter 2: Assembly tasks and technology

Chapter 3: Design for assembly

Chapter 4: Design of assembly systems

Chapter 5: Assembly system design and planning

Chapter 6: Performance evaluation of stochastic assembly systems

Chapter 7: Sequencing and scheduling of assembly operations

Chapter 8: Time-managed material flow control

Chapter 9: Quality and inspection in assembly

Chapter 10: Emerging trends in assembly

جهت خرید کتاب مونتاژ صنعتی (Industrial Assembly) به مبلغ فقط 2000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!

!!!تخفیف ویژه برای کاربران ویژه!!!

با خرید حداقل 10000 (ده هزارتومان) از محصولات فروشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر برای شما کد تخفیف ارسال خواهد شد. با داشتن این کد از این پس می توانید سایر محصولات فروشگاه را با 20% تخفیف خریداری نمایید. کافی است پس از انجام 10000 تومان خرید موفق عبارت درخواست کد تخفیف و ایمیل که موقع خرید ثبت نمودید را به شماره موبایل 09016614672 ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی درخواست، کد تخفیف را به شماره شما پیامک خواهند نمود.


دانلود با لینک مستقیم


کتاب مونتاژ صنعتی (Industrial Assembly)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.