فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد آشنایی با Ups

اختصاصی از فی ژوو تحقیق در مورد آشنایی با Ups دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد آشنایی با Ups


تحقیق در مورد آشنایی با Ups

نک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

                                                                             

تعداد صفحه1

 

فهرست مطالب ندارد

 کارخانجات تولید کننده وسایل الکتریکی معمولا از یک منبع تغذیه برای رفع این مشکل استفاده می‌‌کنند.
معمولا کار یک منبع تغذیه در این گونه وسایل جلوگیری از نوسانات برق مخرب برای دستگاه می‌باشد. ولی زمانی که برق شهر قطع می‌‌شود از منبع تغذیه هم کاری بر نمی‌آید.

اگر از کامپیوترتان زیاد استفاده می‌کنید احتمالا تا بحال برای شما هم پیش آمده که در هنگام کار با کامپیوترتان برق قطع شده باشد واگر انسان خوش شانسی هستید احتمالا هنوز کامپیوترتان درست کار می‌کند. البته در بیشتر موارد حداقل مادربرد کامپیوتر آسیب می‌بیند. اگر
CPU نسوخته باشد باید گفت هنوز هم نسبتا انسان خوش شانسی هستید.

امروزه با وجود مادربردهایی که خیلی هم گران نیستند می‌توانید از روشهای ارزان قیمت مختلفی برای محافظت مادربرد کامپیوتر در برابر مشکلات منبع تغذیه (برق شهر) استفاده کنید. ولی هیچ روشی مانند استفاده از UPS و Uninterruptible Power Supplies یا یک منبع تغذیه بدون وقفه نمی‌تواند از تجهیزات گرانقیمت شما در برابر مشکلات برق حفاظت کند. زمانیکه شما یک سرور یا کامپیوتر گرانقیمت دارید اهمیت وجود UPS بیشتر می‌شود.

UPS برای فیلتر نوسانات ناخواسته برق ورودی و کنترل ولتاژ آن دارای مدارات خاصی است. و برای حل مشکل قطع برق یا افت بیش از حد ولتاژ ( افت ولتاژ برای بسیاری تجهیزات مضر است یا سبب از کار افتادن موقت آنها می‌شود ) از باتری استفاده می‌کند که کل این مجموعه را تغذیه پشتیبان می‌گویند.

انواع UPS
در مفهوم کلی به دو نوع و فرم وجود دارد : آنلاین (UPS Online ) – آفلاین ( Line Interactive UPS ) و هر کدام از این دو می‌توانند با شکل موج خروجی سینوسی ، شبه سینوسی ، مربعی و ... باشند

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد آشنایی با Ups
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.