فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی

اختصاصی از فی ژوو پایان نامه بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی


پایان نامه بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی

 

چکیده

 

با تو جه به شتاب روند جهانی و بحران های اقتصادی جهانی که کلیه کشور ها را بصورت مستقیم و غیر

مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد عبور از بحران برای شرکتها از اهمیت بالایی برخوردار است لذا یکی از

راه های برون رفت از بحران ، مدیریت بر هزینه های بازاریابی است . در این پژوهش تاثیرات هزینه های

بازاریابی بر فروش خالص شرکتها طی دوران بحران مالی مورد ارزیابی قرار گرفته است . نتایج مطالعه با

استفاده از داده های اخذ شده از 25 شرکت فعال در بورس اوراق بهادار تهران طی دوره 1391 - 1381 و

با استفاده از روش اقتصاد سنجی پنل پویا ، بیانگر تاثیر قابل توجه هزینه های بازاریابی بر فروش خالص

شرکتها به عنوان متغیر عملکرد بازار میباشد لذا برآورد ها نشان داد با هزینه کرد یک ریال درامور بازاریا

بی ، منجر به افزایش فروشی معادل 58 ریال شده و حتی در دوران بحران اقتصادی جهانی این رقم معادل

26 ریال می باشد .

بنابراین یافته های پژوهش نشان می دهد در دوران بحران های مالی و اقتصادی ، با وجود کاهش رابطه

معنی دار و تاثیر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکتها ، هزینه های بازریابی اثرگذارترین متغیر بر

متغیر عملکردی فروش خالص شرکتها می باشد .

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.