فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ارزشیابی داراییهای نامشهود و معنوی و نقش آن در بهبود وظیفه مباشرت مدیران شرکتها

اختصاصی از فی ژوو دانلود مقاله ارزشیابی داراییهای نامشهود و معنوی و نقش آن در بهبود وظیفه مباشرت مدیران شرکتها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

در دهه های اخیر یکی از مباحث مهم در تئوری های حسابداری شرکتها، داراییهای نامشهود بوده است.چیزی که مشهود است، این است که داراییهای نامشهود دارای ارزش بالایی می باشند ولیکن این ارزش به دلیل ماهیت خاص و مشکل بودن ارزشیابی معمولا در صورتهای مالی قابل مشاهده نیست.به هر حال، بر اساس ارتباط آن با مقاصد تجاری خاص، اهمیت آن برای سهامداران انکار ناپذیر است. به نظر میرسدگزارش های مالی سنتی که بر مبنای قواعد سنتی حسابداری، بازده های بالقوه را مستثنی می کند، جهت مقاصد تصمیم گیری نا مربوط باشد.

بنابر این، رویکردهای شناسایی و ارزیابی داراییهای نامشهود می تواند برای کمک به تصمیم گیری بهتر، سودمند باشد. در طی دو دهه انتهایی قرن بیستم تغییرات اساسی رخ داده است. بر این اساس شرکت ها نیاز دارند تا محرک هایی که به سطوح ارزش بیشتر منجر می شوند، شناسایی نمایند.سرمایه گذاری در داراییهای نامشهود و سرمایه های فکری احتمالا اولین گام برای نوآوری و در نتیجه جهت خلق ارزش است.مدیریت و گزارشگری سرمایه فکری می تواند، بر اساس یک مبنای منطقی، شکاف درک میان حسابداری و ارزش بازار را بر طرف نماید. هدف این مقاله  تمرکز بر اهمیت داراییهای نامشهود در تمامی فرایند خلق ارزش می باشد.در واقع شاید بتوان گفت هیچ اجماعی بر سر تعریف " نامشهود "وجود ندارد.همچنین یک دارایی نامشهود نمی تواند در یک بازار منسجم به راحتی خریداری شده و یا فروخته شود،تایید وجود آن ممکن است غیر ممکن باشد، ممکن است دارای یک عمر معین نباشد، ارزشش دارای نوسان باشد و گاهی اوقات با یک فعالیت، محصول، خدمت یا واحد تجاری مرتبط باشد.

مقاله به صورت ورد قابل ویرایش می باشد 

تعداد صفحات مقاله 10 صفحه می باشد 

فایل مقاله بعد از خرید قابل دانلود می باشد 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ارزشیابی داراییهای نامشهود و معنوی و نقش آن در بهبود وظیفه مباشرت مدیران شرکتها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.