فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

چک

اختصاصی از فی ژوو چک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چک


مقاله چک

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*


فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:10

فهرست

صادر کننده :

چک

اعلام مفقودی

سرقت

جعل

کلاهبرداری

خیانت در امانت

یا بد ست آوردن از راههای دیگر مجرمانه

دارنده

مسائلی که دارنده چک در شکایت باید رعایت کند

پرداخت کننده

استلاح های موجود در مباحث چک

بخش‌های یک چک

چک های بانکی

ضوابط

نحوه صدور چک بانکی

پرداخت وجه چکهای بانکی بین بانکها

چک الکترونیکى چیست ؟

 

شرح مختصر

چک       

بر اساس قانون تجارت چک نوشتهای است که به موجب آن صادر کننده می تواند تمام یا قسمتی از پول خود را که در نزد بانک دارد باز پس گیرد یا به شخص دیگری واگذار نماید .ذر این فرایند سه نفر حضور دارند صادر کننده ، دارنده چک و پرداخت کننده که هر یک وظایف خاص خود را دارند .

صادر کننده :

شخصی که چک را صادر میکند بایستی در تاریخی که در چک ذکر میکند به همان اندازه در بانک وجه نقد یا اعتبار داشته باشد .

- صادر کننده در زمان مندرج چک نباید ،تمام یا قسمتی از وجه را ازبانک خارج نماید یا دستور پرداخت نکردن چک را صادر کند .

- در صورت عدم مطابقت امضاء ،قلم خوردگی و مسائلی از این قبیل ،بانک از پرداخت پول خوداری می کند .

در این جا یک سوال مطرح میشود و آن اینکه اگر صادر کننده بعد از صدور متوجه شود که چک از طریق کلاهبرداری یا سرقت از او گرفته شده یا آن را گم کرده چگونه می تواند از حقوق خود دفاع کند .

ج – صادر کننده می تواند دستور عدم پرداخت وجه را به بانک بدهد و بایستی به صورت کتبی علت دستور عدم پرداخت را بیان کند .


دانلود با لینک مستقیم


چک

پروژه قفل رمز دیجیتال با میکروکنترلر ای وی آر (سورس پایه)

اختصاصی از فی ژوو پروژه قفل رمز دیجیتال با میکروکنترلر ای وی آر (سورس پایه) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه قفل رمز دیجیتال با میکروکنترلر ای وی آر (سورس پایه)


 پروژه قفل رمز دیجیتال با میکروکنترلر ای وی آر (سورس پایه)

 

 

 

 

 

 

 

 پروژه قفل رمز دیجیتال با میکروکنترلر ای وی آر (سورس پایه)

توضیحات: این قفل الکترونیکی برای استفاده درهای ساختمان بکار می رود.عملکرد دستگاه بدین صورت است که ابتدا بوسیله کی پد

باید رمز وارد شود و پس از وارد کردن رمز کلید Enter را فشار می دهیم.پس از فشار دادن کلید Enter میکروکنترلر رمز وارد شده را با رمز دستگاه

مقایسه می کند که در صورت صحیح بودن رمز رله ای که در خروجی قرار داده شده است فعال می شود و Buzzer سه بوق به نشانه صحیح بودن رمز می زند،

حال در صورتی که رمز اشتباه وارد شده باشد buzzer یک بوق ممتد 2 ثانیه ای به نشانه اشتباه بودن رمز به صدا در می آورد و

دستگاه مجددا رمز را درخواست می کند.

توضیحات در قالب ورد و پی دی اف (چهار صفحه)،تصاویر برنامه کدویژن(چهار عدد)،تصاویر برنامه پروتئوس(هشت عدد)،

تصاویر مدار الکترونیکی(یک عدد) 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه قفل رمز دیجیتال با میکروکنترلر ای وی آر (سورس پایه)

تحقیق بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات

اختصاصی از فی ژوو تحقیق بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:140

فصل اول. 1

طرح تحقیق. 1

1- مقدمه:. 2

2- بیان مسئله:. 3

3- ضرورت انجام تحقیق. 5

4- فرضیه‌های تحقیق:. 6

5- اهداف مورد نظر برای انجام تحقیق. 7

6- روش تحقیق:. 7

1- جامعه آماری:. 7

2- نمونه گیری:. 8

3- محدودیت‌ها و مشکلات انجام تحقیق. 8

4- پیشینه تحقیق. 8

5- تعریف واژه‌های تخصصی مورد استفاده در تحقیق:. 9

فصل دوم. 11

پیشینه تحقیق. 11

بخش اول: مبانی نظری مرتبط به «فیروزه». 12

2-1-1- مختصری در مورد تاریخچه جواهرات. 13

2-1-2- قدمت استخراج فیروزه. 14

2-1-3- علم شناخت سنگهای قیمتی و اهمیت آن در جهان. 15

2-1-4- انواع فیروزه. 16

2-1-5- نحوه ساخته شدن فیروزه. 18

2-1-6- فضیلت فیروزه در اسلام. 18

2-1-7- معادن فیروزه. 19

2-1-8- کلیاتی در مورد برش و جلای کانی‌ها و سنگهای جواهر رنگی  26

2-1-9- تراش فیروزه. 28

2-1-10- مشخصات بهترین نوع فیروزه تراشیده. 33

2-1-11- صادرات فیروزه:. 34

بخش دوم: مبانی نظری مرتبط با «آمیخته بازاریابی». 36

2-2-1- تعریف بازاریابی. 37

2-2-2- فلسفه مدیریت بازاریابی. 37

2-2-3- عوامل مؤثر در تغییر تقاضا. 41

2-2-4- عوامل مؤثر در اقدام به خرید. 42

2-2-5- فرآیند تصمیم خرید. 45

2-2-6- مفهوم مدرن بازاریابی. 51

2-2-7- آمیخته بازاریابی (Marketing Mix). 52

2-2-8- جایگاه یابی در بازار. 63

فصل سوم. 69

روش تحقیق. 69

3-1 نوع تحقیق: به طور کلی تحقیقات علمی را به دو دسته تعرفه تقسیم می‌نمایند:. 70

3-2 روش تحقیق. 70

منابع وماخذ:. 76

فصل چهارم. 77

جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‌ها. 77

4-1- ویژگیهای پاسخگویان. 78

4-1-1- ویژگیهای صادر کنندگان مصنوعات فیرزوه ای. 78

4-1-2-ویژگیهای فیروزه تراشان. 78

2-4- آزمون فرضیه‌ها. 79

فصل پنجم. 91

نتیجه گیری و پیشنهادها. 91

5-1- مقدمه. 92

5-2- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های پاسخگویان. 92

5-2-1- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های «صادرکنندگان مصنوعات فیروزه ای»  92

5-2-2- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های «فیروزه تراشان». 93

5-3- نتیجه گیری در مورد فرضیه‌های تحقیق. 94

5-3-1- نتیجه گیری در مورد فرضیه اول. 94

5-3-2- نتیجه گیری در مورد فرضیه دوم. 95

5-3-3- نتیجه گیری در مورد فرضیه سوم. 98

5-3-4- نتیجه گیری در مورد فرضیه چهارم. 100

5-3-5- نتیجه گیری در مورد فرضیه پنجم. 104

5-5- موضوعات پیشنهادی برای تحقیقات تکمیلی. 109

منابع.

بررسی آمار صادرات و واردات در سال 1268 ه ش نشان می‌دهد که محصولات کشاورزی و دامی عمده ترین بخش محصولات صادراتی ایران در یک قرن پیش بوده است. در آن زمان ابریشم، برنج، پنبه، توتون و تنباکو از اقلام عمده صادراتی کشور بوده‌اند که امروزه بمنظور وارد کردن اغلب آنها سالانه مبلغ قابل ملاحظه ای ارز از کشور خارج می‌شود. این آمار همچنین نشان می‌دهد که با وجود کسری موازنه تجاری در سال1268 ه ش ، درآمد حاصل از صدور کالاهای کشاورزی به تنهایی قادر به جبران بیش از نیمی از هزینه‌های مربوط به واردات کشور بوده است ولی تا سال 1320 ه ش سهم صادرات غیر نفتی به تدیریج تقلیل می‌یابد چنانکه سهم صادرات غیر نفتی از کل مبادلات بازرگانی خارجی به یک سوم می‌رسد و تا سال 1330 ه ش این نسبت به حدود یک چهارم تنزل پیدا می‌کند. روند گسترش واردات در پی افزایش درآمد‌های ناشی از فروش نفت به نحوی شتاب می‌گیرد که تولید داخلی تحت الشعاع واردات کالا واقع شده و تجارت خارجی به اهرم فشار بر اقتصاد ملی بدل می‌شود. بنابراین از حدود یکصد سال پیش رابطه تحویل نفت در مقابل دریافت کالای ساخته شده، هسته اصلی بازرگانی خارجی کشور گردیده و وابستگی اقتصادی در نتیجه وجود این بافت ناسالم ایجاد و تحکیم شده است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی بمنظور تغییر روند بازرگانی خارجی با توجه به نیازهای واقعی کشور، تلاشهایی بعمل آمد. اما از هم گسیختگی اقتصاد کشور بدلیل اعتصابات گسترده مردم در سال 1357 و عدم وجود برنامه مشخص و نیز بروز عوامل متعدد سیاسی موجب گردید که سهم واردات مصرفی همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. بعدها نیز تحریم اقتصادی و جنگ تحمیلی، میزان صادرات را بشدت کاهش داد. بطوریکه در حال حاضر تجارت خارجی ایران با صادرات تک محصولی (نفت) و وابستگی شدید به ارز حاصل از آن مشخص می‌باشد. در سالهای اخیر دولت تلاشهای بسیاری به منظور افزودن بر سهم صادرات غیر نفتی بعمل آورده است. در این راستا صادرات سنگهای قیمتی و بخصوص فیروزه نیشابور می‌تواند مثمر ثمر واقع گردد، چراکه فیروزه نیشابور بعنوان بهترین فیروزه جهان، دارای شهرت بین المللی است و در صورت توجه بیشتر به صادرات آن می‌تواند ارز آوری مناسبی ایجاد نماید

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات

بنر تسلیت کد 014

اختصاصی از فی ژوو بنر تسلیت کد 014 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بنر تسلیت کد 014


بنر تسلیت کد 014

بنر تسلیت کاملا لایه باز و قابل ویرایش 


دانلود با لینک مستقیم


بنر تسلیت کد 014

دفترچه راهنمای GPZ7000

اختصاصی از فی ژوو دفترچه راهنمای GPZ7000 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دفترچه راهنمای GPZ7000


دفترچه راهنمای GPZ7000

راهنمای جامع جی پی زد 7000 .در این دستگاه چگونگی پیدا کردن و ردیابی فلزات اعم از طلا .نقره.و...وهمچنین تفکیک آنها ب صورت کاملا دقیق و حرفه ای صورت میپزیرد.


دانلود با لینک مستقیم


دفترچه راهنمای GPZ7000