فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طراحی ربات مسیریاب با استفاده از کنترلر PID و FUZZY

اختصاصی از فی ژوو طراحی ربات مسیریاب با استفاده از کنترلر PID و FUZZY دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طراحی ربات مسیریاب با استفاده از کنترلر PID و FUZZY


طراحی ربات مسیریاب با استفاده از کنترلر PID و FUZZY

در این شبیه سازی با دادن مسیر به ربات کنترلر ها ی PID و FUZZY سعی در رساند مسیر نهایی به ربات می گردد .

هر مسیری که مدنظرتونه به ربات بدید و ربات مسیر درست و بهینه رو پیدا می کنه.

پروژه عالی و مهم برای دروس رباتیک برای پایان نامه های کارشناسی و ارشد .

 


دانلود با لینک مستقیم


طراحی ربات مسیریاب با استفاده از کنترلر PID و FUZZY

جزوه کامل مدار مجتمع خطی CMOS - کارشناسی ارشد - استاد خانم دکتر بابایی

اختصاصی از فی ژوو جزوه کامل مدار مجتمع خطی CMOS - کارشناسی ارشد - استاد خانم دکتر بابایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه کامل مدار مجتمع خطی CMOS - کارشناسی ارشد - استاد خانم دکتر بابایی


جزوه کامل مدار مجتمع خطی CMOS - کارشناسی ارشد - استاد خانم دکتر بابایی

مقدمه ای در مورد ترانزیستور ماسفت
بررسی ساختار ترانزیستور ماسفت
اعمال ولتاژ به گیت
نحوه عملکرد ترانزیستور MOSFET
معادله جریان ولتاژ ترانزیستور MOSFET
خازن های ترانزیستور MOS
آثار کاهش ابعاد ترانزیستور
پدیده اتصال دو ناحیه تهی Punch-through
پدیده کاهش ولتاژ آستانه به صورت القایی توسط درین
اشباع شدن سرعت حامل ها و تأثیر آن بر معادله جریان
هدایت در زیر آستانه
محاسبه تمامی مقادیر ترانزیستور MOS
سورس مشترک
تقویت کننده با بار دیودی
تقویت کننده با بار فعال
ساختار سورس مشترک با مقاومت RS در گیت
محاسبه ROUT
درین مشترک
گیت مشترک
محاسبه بهره ولتاژ و مقادیر مختلف مداری در حالت های مختلف
آرایش کاسکودی
منابع جریان
آینه جریان
آینه جریان کاسکودی
تقویت کننده تفاضلی
تحلیل مد تفاضلی
زوج تفاضلی با MOS
زوج تفاضلی با منبع جریان
تحلیل مد تفاضلی و مد مشترک
فیدبک


خلاصه، نکات کلیدی، راهنمای حل بخش های مشکل و حل تمرینات حل نشده به پیوست در انتهای جزوه اضافه شده اند.


دانلود با لینک مستقیم


جزوه کامل مدار مجتمع خطی CMOS - کارشناسی ارشد - استاد خانم دکتر بابایی

کتاب وکـالت

اختصاصی از فی ژوو کتاب وکـالت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب وکـالت


کتاب وکـالت

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات58

 

وکالت عبارتست از نائب گرفتن در تصرف.

شارح (ره) می فرمایند:

کلمه وکالت بفتح واو و نیز بکسر آن هر دو قرائت شده و همان طوری که مرحوم مصنف فرموده اند عبارتست از اینکه شخصی دیگری را جهت تصرف در امری نائب خود قرار دهد.

سپس می فرمایند:

مخفی نباشد که اساسا و ذاتا وکالت غیر از استنابت چیز دیگری نیست بنابراین اگرچه در معاملاتی همچون قراض و مزارعه  و مساقاه استنابت نیز می باشد ولی چون ذاتا و اساسا استنابت نبوده لاجرم در تعریف وکالت داخل نیستند.

ناگفته نماند هرکدام از دو قید یعنی استنابت و فی التصرف بمنظور اخراج امری است چه آنکه بقید استنابت وصیت بتصرف خارج شده زیرا وصیت صرف نائب گرفتن نیست بلکه ایجاد و جعل ولایت برای وصی است.

و بقید تصرف ودیعه خارج شد چه آنکه ودیعه اگرچه استنابت است یعنی صاحب مال امین را نائب خود قرار می دهد ولی این استنابت بمنظور تصرف در مال او نیست بلکه بجهت حفظ آنست.

سپس می فرمایند:

وکالت چون از عقود است بناچار به ایجاب و قبول نیازمند می باشد اگرچه از عقود جایزه است ولی جواز آن نیاز به ایجاب و قبول را نمی کند.

قوله : لئلا یرد الاستنابه فی نحو القراض الخ: مقصود این است که:

وکالت بحمل شایع استنابت است و به عبارت دیگر یکی از مصادیق استنابت می باشد وی قراض و مزارعه و مساقاه این چنین نمی باشند چه آنکه قراض که مضاربه اش گویند حقیقتا و ذاتا عبارتست از دفع مال به دیگری جهت تحصیل ربح تا باین منظور آن را بکار بزند.

و مزارعه عبارتست از دفع زمین به زارع بمنظور تحصیل غله.

و مساقات عبارت است از دفع درخت بدیگری بمنظور کاشتن و تحصیل ثمره.

و چنانچه ملاحظه می شود هیچیک از این امور سه گانه بحمل شایع استنابت نبوده و مصداق آن نمی باشند البته حکم استنابت بر آنها جاری است چه آنکه عامل قراض و زارع ومساقی بالعرض نائب محسوب می شوند از اینرو این سه عقد اساسا در جنس تعریف داخل نیستند تا با قیود و فصول خارج شوند.

قوله: و خرج بقید الاستنابه الوصیه الخ: ممکنست توهم شود که از شرح قبل چنین بدست آمد که استنابت آمد که استنابت جنس برای وکالت است و شان جنس ادخال افراد است همانطوریکه وظیفه فصل اخراج اغیار می باشد و بهر تقدیر با جنس شایسته نیست اغیار را خارج نمود پس چطور مرحوم شارح با قید استنابت که جنس تعریف است وصیت را خارج نمود.

جواب این است که این قاعده در موردی استکه بین جنس و فصل در تعریف عموم و خصوص مطلق باشد همچون حیوان و ناطق در تعریف انسان اما در موردی که بین آنها عموم و خصوص من وجه باشد بجنس نیز می توان اغیار را خارج کرد مانند مورد بحث چه آنکه بین استنابت و تصرف نسبت عموم و خصوص من وجه است.

قوله : فانها احداث ولایه الخ: ضمیر را فانها بوصیت راجعست و فرقست بین احداث ولایت و استنابت چه آنکه در اول موصی وصی را ولی خود قرار می دهد از اینرو تصرفات و اعمال صادر از ولی بنظریه او وابسته بوده و هر آنچه را وی صلاح ببیند ممضی و جایز است بخلاف استنابت که نائب در هیچ کاری حق اظهار نظر نداشته بلکه آنچه را که منوب عنه بوی اجازه داده می تواند انجام دهد و آنچه را که نهی کرده یا احیانا مسکوت عنه قرار داده حق مباشرت در آن را ندارد.

قوله: فانها استنابه فی الحفظ خاصه: ضمیر در فانها به ودیعه راجعست و قید خاصه اشاره است باینکه در وکالت هم استنابت در حفظ بوده و هم در تصرف ولی در ودیعه تنها استنابت در حفظ می باشد لذا باین اعتبار از تعریف وکالت خارج است.

قوله: و تفتقر الی ایجاب و قبول: ضمیر مستتردراتفتقر به وکالت راجعست.

 


دانلود با لینک مستقیم


کتاب وکـالت

اشخاص حقیقى

اختصاصی از فی ژوو اشخاص حقیقى دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اشخاص حقیقى


اشخاص حقیقى

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:18

فهرست

اشخاص حقیقى

اهلیت تمتع

اهلیت استیفاء

شرایط شکلی مؤثر در اعتبار عمل تجاری

اجرای تعهد تجاری

مقررات خاص دعاوی تجاری

مبحث دوم

تعهدات براتی

تامین خواسته

اعطای مهلت پرداخت به مدیون

تجزیه دین

مهلت های تجاری

مبحث اول

سقوط تعهد ظهرنویس در

تجاری باید به سرعت مطالبه

شرح مختصر

اشخاص حقیقى یا طبیعى در حقیقت همان انسان‌ها مى‌باشند که با متولد شدن داراى حقوقى مى‌گردند و تا در قید حیات هستند آن را دارا مى‌باشند که به آن اهلیت نیز مى‌گویند که در قانون مدنى موادى در خصوص اهلیت وجود دارد همچنان‌که ماده ۹۵۶ قانون مدنى مى‌گوید: اهلیت براى دارا بودن حقوق با زنده متولد شدن انسان شروع و با مرگ او تمام مى‌گردد و در ماده ۹۵۷ در مورد اهلیت حمل چنین مى‌گوید: حمل از حقوق مدنى متمتع مى‌گردد مشروط بر اینکه زنده متولد شود بنابراین لازمه به‌وجود آمدن، زندگى کردن، داشتن حقوق و تکالیفى است که قانون آن را به رسمیّت شناخته و اعمال و اجراء حقوق مزبور را در قانون مدنى به داشتن اهلیت مدنى یعنى اهلیت تمتع و استیفاء تعبیر نموده‌اند که اقتضاء دارد درباره هر یک توضیحات مختصرى داده شود.

 


دانلود با لینک مستقیم


اشخاص حقیقى

پایان نامه معماری – سیر تحول وتطور نقوش محرابی

اختصاصی از فی ژوو پایان نامه معماری – سیر تحول وتطور نقوش محرابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه معماری – سیر تحول وتطور نقوش محرابی


پایان نامه معماری – سیر تحول وتطور نقوش محرابی

پایان نامه معماری – سیر تحول وتطور نقوش محرابی

بهمن ۴, ۱۳۹۳/

مطالب این پست : دانلود پایان نامه – پایان نامه معماری – سیر تحول وتطور نقوش محرابی

  با فرمت ورد (دانلود متن کامل پایان نامه)

 

فهرست مطالب

 

فصل اول

مقدمه و بیان مساله   (1-1

پیشینه تاریخی تحقیق  (1-2

 

فصل دوم : مواد و روشهای تحقیقفصل دوم : مواد و روشهای تحقیق

 

1-2) نوع و روش تحقیق

2-2) فرضیه تحقیق

3-2) اهداف تحقیق

فصل سوم : یافته های تحقیق

 

1-3) معانی محراب در فرهنگهای لغت فارسی و عربی

2-3) محراب در ادبیات عرفانی

3-3) تقسیم بندی کلی در مورد منشا پیدایش نقوش محرابی

4-3) پوست حیوانات

5-3) محرابی در اسلام و رابطۀ آن با مهرابه ها

         1-5-3) محرابهای اولیه

         2-5-3) نقش محراب در مساجد و دیگر اماکن مذهبی

         3-5-3) مشهورترین محرابهای جهان اسلام

         4-5-3) محراب در معماری اسلامی

         6-3) محراب کلیساها و وجه تشابه و تفاوت آنها با محراب مساجد

7-3) محراب در آئین مهری

         1-7-3) مهرابه در آئین مهر

         2-7-3) شکل مهرابه ها

         3-7-3) تمثیل کشتن گاو

         4-7-3) بررسی نقش غار در آئین میترا

         5-7-3) مهرابه های ایران

8-3) رنگ در محراب

9-3) کتیبه های تزئینی محرابها

10-3) ارتباط نمکدانهای عشایری ایران و نقش محراب و انعکاس نقوش شبیه به آن بر روی انواع تاچه های بختیاری

11-3 ) قالیهای محرابی

         1-11-3)طرح محرابی ستوندار

         2-11-3) طرح محرابی قندیلی

         3-11-3) طرح محرابی درختی

         4-11-3) طرح محرابی گلدانی

         5-11-3) طرح محرابی دورنما

         6-11-3) طرح سجاده ای (طرح سجاده شاه عباسی)

         7-11-3) تفاوت قالیچه های طرح سجاده ای با قالیچه های سجاده

         8-11-3) طرح محرابی هزار گل (گل و بوته دار)

         9-11-3) طرح محرابی باغی (محرابی چهارباغ)

         10-11-3 ) طرح محرابی گنبدی (گنبددار)

        11-11-3) طرح محرابی ترنجی (ترنج دار)

         12-11-3) طرح محرابی تصویری (تصویردار)

         13-11-3) طرح گلدانی حاج خانمی

         14-11-3) طرح دو محرابه

         15-11-3) طرح سجاده چند محرابه (3،5،7 یا 9 محراب)

 

12-3) نمونه هایی از محرابهای مختلف ( عکس )

13-3) طرح محرابی و سجاده ها در مناطق مختلف

14-3) محرابی در مناطق مختلف

15-3 ) نقش ناظم

16-3 ) نماد در قالی

         1-16-3 ) نماد سرو

         2-16-3 ) نماد شجره الاخضر

17-3 ) چند نمونه از قالیهای محرابی موزة فرش

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها

 

فصل پنجم : پیشنهاد و جمع بندی

 

فصل ششم : فهرست زیر نویسها / منابع و مآخذ

 

 

چکیده تحقیق

 

در این تحقیق در ابتدای امر سعی بر آن شده تا معنی و مفهوم محراب در فرهنگهای لغت و همچنین جایگاه آن در ادبیات عرفانی ارائه شود . در مرحله بعد تقسیم بندی های مختلف و نظریاتی که در مورد ریشه محراب و منشا پیدایش این نقش می باشد مورد بررسی قرار گرفته و در مورد هر کدام توضیحات لازم ارائه شده است ؛ به عنوان مثال در مورد محرابی در اسلام پس از عنوان نظریه ، به موضوعاتی از قبیل محرابهای اولیه ، نقش محراب در مساجد ، مشهورترین محرابهای جهان اسلام ، محراب در معماری اسلامی و … اشاره شده است ؛ و یا در مورد نظریه محراب و مهرابه پس از توضیح ارتباط محراب با مهرابه های آئین مهری ، به توضیح در مورد شکل مهرابه ها ، تمثیل کشتن گاو ، مهرابه های ایران و … پرداخته شده است .

پس از بررسی ارتباط نمکدانهای عشایری ایران با نقش محراب ؛ طرحهای مختلف محرابی را به همراه عکسهای مربوط به آن شرح داده ایم ؛ و در انتها نیز علاه بر بررسی نماد در قالیهای محرابی و جانمازی ، به بررسی چند نمونه از قالیهای محرابی موجود در موزه فرش پرداختیم .

با امید به اینکه تحقیق حاضر مورد توجه قرار بگیرد .

 

واژگان کلیدی

محراب / مهراب / آئین مهری / آئین میترائی / تطور نقوش / نقوش سجاده ای

 

 

 

 

فصل اول :

 

 

مقدمه و بیان مساله   (1-1

 

طراحی سنتی ایران اساساً پیش از تاریخ یعنی پیش از پیدایش خط – شکل گرفته است .می دانیم که بشر طراحی را از مرحله غار نشینی آغاز کرده است ، دوره ای که سنگ ساده و نتراشیده را به عنوان ابزار به کار می برد ، اما انسان این دوره دارای ره آوردهای مهم فرهنگی است که در نقش پردازی او اثر گذاشته است . همچنین دوره های نوسنگی ، مفرغ تا آهن هر یک برای انسان یا در هر دوره ای انسان برای ما دارای ره آوردهای مشخصی است که باید شناخته شود ، زیرا در هر یک از دوره ها به حسب وضع اجتماعی و اقتصادی انسان ، دسته ای از نقشها آفریده شده است . گذشته از این ، اعتقادات انسان در هر دوره هم باعث پیدایش نقشه هائی شده است که باید به آنها پرداخت .

عمده مبانی طراحی سنتی ایران مذهبی است ، اما پیش از رسیدن به آن مبناها باید گفت که حتی نخستین نقشهائی هم که انسان کشید ،بنیان مذهبی دارد ؛ یعنی به طور عمده جادوئی است . هر گونه باور به نیروئی بیرون از طبیعت یا ماوراء طبیعت ، بنیانی برای مذهب است ، ولو این که ما امروز آن گونه باورها را جزو مذهب نشماریم . مثلاً جادوگری کاری کاملاً مذهبی است و اتفاقاً همه نقاشیهای آغازین انسان هم دارای بنیاد جادوئی است ، زیرا از آن جهت نقش گاو وحشی یا گوزن را به دیواره غار کشیده اند که به آن تیراندازی کنند ، چه انسان باور داشت که اگر تصویر چیزی را تسخیر کند ، خود آن را هم تسخیر خواهد کرد . جای تیر روی نقاشی های درون غارها اندک نست . نقش کوه ، آب ، رقص مذهبی ، نمادهای آ ب ، گیاه ، حیوان و چهره ، عمده ی دست ساخته های نقش دار کهن – مثل سفال – را انباشته است . حتی بعد ها و در دوره تمدنهای پیشرفته نقشهای مذهبی بر انواع ابزارها و وسائل زندگی انسان دیده می شود . برای مثال تصویر کوزه ای را می بینیم که از مرو کشف شده است و روی آن آئین سوگ سیاوش ، که در واقع آئین عزای خدای نباتی است ، دیده می شود . البته نقشهای صرفاً تزئینی هم از زمانهای دور بر ابزارها و وسائل دیده می شود .(1 )

متن کامل را می توانید دانلود کنید چون فقط تکه هایی از متن این پایان نامه در این صفحه درج شده است(به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

همراه با تمام ضمائم با فرمت ورد که ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه معماری – سیر تحول وتطور نقوش محرابی