فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله الگوریتم های موتور جستجوی گوگل

اختصاصی از فی ژوو مقاله الگوریتم های موتور جستجوی گوگل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله الگوریتم های موتور جستجوی گوگل


مقاله الگوریتم های موتور جستجوی گوگل

الگوریتم های موتور جستجوی گوگل

تعداد صحفه : 9

 

 

« الگوریتم های موتور جستجوی گوگل »

هدف از این مقاله ارائه یک توضیح ساده از الگوریتم های فوق می باشد. این مقاله می تواند یک مرجع خوب برای توضیح تغییرات در الگوریتم ها باشد.

تغییر الگوریتم به چه معناست؟

اول از همه اجازه دهید با بحث در مورد الگوریتم های گوگل شروع کنیم. این الگوریتم ها فوق العاده پیچیده هستند و به مرور پیچیده تر هم می شوند تا گوگل بتواند بهترین اطلاعاتی را که جستجوگران نیاز دارند به آنها ارائه کند. هنگامی که موتورهای جستجو برای اولین بار ایجاد شدند, خیلی زود بازاریابان جستجو توانستند راه هایی را پیدا کنند تا موتورهای جستجو فکر کنند که مشتریان وب سایت های آنها با رتبه خوبی آنها را پیدا کرده اند. در برخی مواقع این کار به سادگی گذاشتن یک تعداد کد در وب سایت که به آن متا تگ کلمات کلیدی (meta keywords tag) می گفتند انجام می شد. این متا تگ کلمات کلیدی به موتورهای جستجو می گفت که هر صفحه وب درباره چیست



«متا تگ کلمات کلیدی به موتورهای جستجو می گفت که هر صفحه وب درباره چیست.»

در تکامل گوگل, این مهندسان گوگل بودند که در درجه اول برای مرتبط ساختن نتایج موتور جستجو تا جای ممکن به کاربران تمرکز کردند. آنها ادامه دادند با کارکردن روی راه هایی برای متوقف کردن مردم از تقلب و پیداکردن روش های دیگری توسط مردم برای رساندن صفحات شان به بالای نتایج جستجو. در حال حاضر این الگوریتم های گوگل به نظر صدها عامل و فاکتور متفاوت دارند. برخی از این فاکتورهایی که ما می دانیم مهم هستند داشتن یک عنوان توصیفی خوب می باشد (که می بایست بین تگ های <title></title> باشد). و خیلی موارد دیگر هستند که در حد حدس و گمان هستند مانند تاثیر داشتن و یا نداشتن گوگل پلاس روی رتبه بندی یک سایت.

در گذشته, الگوریتم گوگل به ندرت تغییر می کرد. در صورتیکه وب سایت شما در رتبه 1 برای یک کلمه کلیدی خاص قرار می گرفت, این تضمین شده بود که وب سایت شما در این مکان باقی بماند تا آپدیت بعدی از راه برسد که تا هفته ها یا ماه ها ممکن بود اتفاق نیفتد. سپس آنها به روز رسانی دیگری را ارائه می کردند و همه چیز تغییر می کرد. بنابراین سایت ها باید به همان وضعیت منتظر می ماندند تا به روز رسانی بعدی اتفاق بیفتد


دانلود با لینک مستقیم


مقاله الگوریتم های موتور جستجوی گوگل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.