فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی ژوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درمورد مرکز آموزش بازرگانی

اختصاصی از فی ژوو مقاله درمورد مرکز آموزش بازرگانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درمورد مرکز آموزش بازرگانی


مقاله درمورد مرکز آموزش بازرگانی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:8

فهرست مطالب:

واقعیات جوامع امروزی چنان متغیر متعدد و پیچیده شده‌اند که شناخت آنها بدون دسترسی سریع به اطلاعات تازه عملا غیر ممکن   است . بدون شناخت واقعیت تغییر آن تنها مقدور نیست بلکه عملی صحیح و اصولی نیز محسوب نمی شود تداون بسیاری از نابسامانی‌ها عمدتا از عدم شناخت درست این معضلات ریشه می گیرند.

در دوره کنونی نیاز به آموزش و استمرار آن به ضرورت غیر قابل اجتنابی تبدیل شده است. واقعیات پیرامون انسان با چنان سرعتی تغییر می کند که فرد احساس می کند اطلاعات و آموزش قبلی برای وی کافی نبوده و اگر بخواهد بهره مناسبی از زندگی ببرد همواره نیازمند آموزش جدید است . شناخت درست واصولی مسئولان اجرایی جامعه از واقعیات پیرامون نقش بسیار مهم وتعیین کننده ای در تغییر صحیح ومناسب واقعیت دارد ولیاز انجا که مدیران اجرایی عموما با کار برحجم و متننوعی درگیر می باشند . دیگران باید به آنها آموزش دهندکه با واقعایت چگونه برخودر کنند تا نتیجه مناسب بیگرند این دیگران مجموعه کسانی هستند (حقیقی و حقوقی) که به اتکا پژوهش به شناخت رسیده ند و وظیفه دارند که این اطلاعات وآگاهی ها را به سایرین انتقال دهند.

ازاین رو در طراحی برنامه آموزش مسئولان اجرایی شناخت وآشنایی با نیازهای اطلاعاتی و مسایل حوزه فعالیت مسئولان برای برنامه ریزی اهمیت خاصی دارد سمینارها گردهمایی ها و هر نوع اقدامی که موجب جذب مدیران اجرا


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درمورد مرکز آموزش بازرگانی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.